TOKAT

77 1 2
                                    

Dostlar bizim Levent Burak Özçivit diye düşündük.Hani kirpikler de uzun ve gülünce gözleri de kısılıyor ama Burak'ın sakalsızı gibi düşünülebilir.

Yalnız gifteki bakış,tam Levent'i anlatıyor bu bölüm.

Keyifli okumalar :)

Asya Levent'i ittirerek kollarından çıktı.Sinirle ona baktı

"Hayır,hayır.Sana kanmayacağım Levent Kara"

"Asya beni dinlemen gerek"

"İstemiyorum.Kafamı allak bullak ediyorsun"

"Asya yapma böyle"

"Bırak beni Levent.Uğraşma benimle.Başka birileri yok mu etrafında?Var.Onları kovala.Sen benim patronumsun.Bu doğru değil" Levent Asya'nın yüzüne elleriyle avuçladı

"Asya" dediğinde yüzünü çekti ve Levent'e sert bir tokat attı.Levent işte şimdi kızgındı,işte şimdi öfkeliydi.Ve Asya ilk defa pişmandı.Biran korkmuştu.Levent'e karşı atan kalbinden,Levent'in anlamdırmakta zorlandığı bakışlarında ve fütursuzca tokat atmıştı.Aslında istememişti.O gülen adamın kızgınlığı birden solmuş,yerini soğuk bir bakışa bırakmıştı.Asya bir kez daha şaşkındı.Levent'in hiç tanımadığı bir yüzüne şahit oluyordu.O bakışlar...Allah 'ım bu o adam mı diye düşündü.Ve hatasının farkına o an vardı.Elini Levent'in yanağına uzattı,Levent kafasını geri çekti

"Le...vent"

"Bey"

"Ne?"

"Levent Bey demeniz gerek Asya Hanım.Yarın şirkette görüşürüz" dedi ve hışımla kalktı yerinden Levent.Kızgındı Levent.Kendini lanet bir sapık gibi hissetmişti."Ben ona tutkunken Asya'nın gözünden sapıktan farkımız yokmuş" diye düşündü.İşte bu ağırdı Levent için.Abisi gibi değildi o,önüne gelene asılmazdı.Kadınlara yanlış bir harekette bulunmazdı.Ama şuan Asya ona abisinin kanından olduğunu hissettirmişti.

Asya ise dirseklerini dizlerini dayayıp,elleriyle yüzünü kapattı.İçinden sayıklamaya başladı

"Her şeyi bok ettim.Ne yaptım ben öyle?Sakince çekilsem Levent bana kızmazdı.Neden şimdi canım yanıyor?Özür dilerim Levent.Biraz sakinleş konuşacağım seninle,beni affetmeni isteyeceğim"

...

Kırmızı bir gömlek,siyah bir kalem etek giymiş şirkete gitmiştim.Ama Levent hala gelmedi.Bir saate toplantı vardı,ona muhakkak gelirdi.Bu toplantının ufak bir farkı vardı.Biz ve Levent'in anlaşmalı olduğu saygın bir şirket daha gelecekti Londra'dan gelen şirket ile görüşmeye.Ortak inşaat yapılacaktı.Bir yanlışlık olmaması için  bilgisayardan İngilizce bir kitap açtım ve okumaya başladım.Aklım Levent'teydi.Nasılda bakmıştı öyle.Benim zampara dediğim adam bu değildi.Ben şimdi o zampara adamı istiyordum.O hep gülen adamı.Ayol bilmiyor muydu beni?Ona vurduğum zamanlar olmuştu.Karnına dirsek atmak olsun,ayağına tekme atmak olsun...Bir tokatı neden bu kadar büyütmüştü?Off tamam biliyorum kendimi kandırıyorum.Tokat atmamalıydım.Ama biran...Biran korktum işte.Ona kapılmaktan korktum.Ama ne bilsin zampara,hemen yargılamak kolay tabi.Ayy Levent hele affetme,bende seni paralamazsam Asya değilim.Saate baktığımda toplantının başlamasına onbeş dakika vardı.Eee hani Levent?O gelirdi,beni sinir ederdi ama birlikte giderdik.Ayy yok anacım yok bu herifi dövmeden yapamayacağım ben.Ayıp ama ya insan gelir çalışanının yanına.Nerede çalışana saygı?Ayy ne saçmalıyorum ben.Kalk kız Asya devreler yanacak yoksa sende.Elime küçük defteri aldım.Belki not etmem gereken bir şeyler olabilirdi.Düştüm salon yollarına.Yalan,yalan çatlıyorum vallahi.Levent geldi mi acaba?Düştüm Levent Kara yollarına.Ergen kız sanki,bir trip atıyor.Kendini haklı çıkarmaya çalışma kız Asya,bal gibi de biliyorsun haksızsın.Adam ne etti sana?Hiç.Kapıyı açtığım an bir an kalakaldım.Neden mi?Bu ortak şirketin patronu yaşlı tonton bir amcaydı.Bana hiç kimse sarışın bir afet çıkacak,ayol bir de Levent'in yanında oturacak demedi.Bana öyle bir bilgi gelmedi,gelseydi baştan komplo kurar şirketten içeri adım attırmazdım zilliye.Dur kız Asya,kız belki evlidir diye düşünüp bir yandan da Levent sol yanındaki koltuğa geçtim.Bana bakmıyordu.Ama dağılmıştı sanki,öyle üzgün görünüyordu ki...Bu kadar mı yıkılmıştı gerçekten?Bu kadar bir ağır gelmişti bir tokat?Saçlarını toparlamaya çalışmıştı belki ama işe yaramamıştı dağınıktı.O bana gülen gözler,şimdi durgun bir şekilde önünde ki kağıda bakıyordu. Sağında o kadın,solun da,ben ortada o oturuyorduk.Ay amca da karşımızdaymış.Kalktım elini öptüm.

AYYY BENİ SEVMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin