Gfiler bazen gözükmüyor ama umarım bu gözükür
Medya-Düğünde olanları izleyen misafirler
-Asya-
"198" dediğimde pörtlemiş gözlerle bana baktı.Bu sırada Levent'te bana döndü.İşte şimdi o şaşkındı,işte şimdi ben kızgındım,kırgındım...Gitme sırası bendeydi...Biz başından beri savaşmıyor muyduk zaten?Ama bu savaşımızın kayıpları bizdik.Biz bizi kaybetmiştik,daha biz bile olamadan...Gözlerime bakıyordu,kalakalmış bir şekilde.
"İstifa ediyorum" dedim ve çıktım.Levent'i tanıyordum.Beni durdurmayacaktı.Ben de durmayacaktım.İkimiz de inattık.O benim gibi birinin peşine takılacak kadar inattı,geri adım atmazdı.Ben zaten inat edecek bir şeyler arardım,savaş severdim ama...Ama bu savaşı sevmemiştim.Levent'in kirpikleri sıktı ama sayılabilirdi.İsteyen sayardı.Her ona bakışımdı saymaya başlıyordum.Nerede kadıysam bir sonraki sefer o yerden başlıyordum.Unuttum mu,bir daha.Bıkmazdım,bıkamazdım.Hayatımda ilk defa bu kadar mutsuz umutsuzdum.Levent evlenecekti,benim zamparam evlenecekti...Benimle değil onu sevmeyen sarı bir yellozla hemde.Nerde kız bunun arabası?Ayça'yı arayıp kızın araba plakasını öğrendirttirdim,o da bilmiyordu.Arabasını bulunca güzel bir çizikler attım.Levent'in arabası için özel planlarım vardı.Marketten şeker alıp,otoparka geri geldim.Şekeri,arabanın motoruna boca ettim.Motor bozulacaktı.Ohh canıma değsin,motorun bozulsun emi Levent.Yollarda kal emi Levent.-gözlerime yaşlar doluyordu-Hadi gelsene Levent,sarılsana bana sımsıkı Levent,ben bir tek senin senin zamparanım,sen bir tek benim azgınımsın desene Levent,gene gülsene bana Levent,gene kızdırsana,gene vursam ya sana Levent ama suratına vuranı atlar tepsin.Anca ayağına vururum.Kim yaraladı seni böyle Levent?Ailene ne yaptılar Levent?Abinden neden nefret ediyorsun Levent?Çocukluğunu neden silmek istedin Levent?O kızla evleneceğin için kendine benim için bir dayak atsana Levent.Ali'ye benim için yine diklensene Levent.Altın kızlarla tekrar dedikodu yapsana Levent.Onlarla konuşurken,dakikada bir yine bana baksana Levent.Yine bana göz kırpsana Levent.Yine...Yine benimle olsana Levent.
-Levent-
Nasıl bilebilirdi?198,198,198 her 198 deyişi kafamda yankılanıyordu.Nazlı'nın ağzı oynuyordu,bir şeyler mi diyordu?Duymuyordum ki.Asya'dan ötesini duymuyordum.Beni sevmiyorsa kirpik...Kirpik Lan.Küçücük kirpik...Bunların sayısını nasıl bilebilirdi?Asya bana nasıl öyle bakabilirdi?Değil miydi?Her şey sadece bana vurduğu için kendine kızgın olduğundan değil miydi?Değilse bile...Geç değil miydi?Şimdi gitsem yanına sarılsam,azgınım desem,benim azgınım,gülsem tekrar yüzüne,gülüşünü izlesem,yine onu kızdırsam beni ister miydi?Olmazdı...Biz olamadan bizden vazgeçmiştik biz.Biz ki iki savaş delisi ruh...İkimizde inat...Ben dediğim sözden döner miydim?O adama kızgınlıkla evet dedikten sonra,dönmek adamlığa ters değil miydi?Asya beni cidden bir sapık olarak görmüyor muydu?Buna inanmalı mıydım?Yine yankılanıyordu işte "198,198......" O değil miydi boynuma atlayan.Allah'ım ne güzel kokuyordu...Ona sarılmamak için kendime savaş açmıştım,ona dokunmamak için....Geri çeldiğinde üzgündü,dokunmadığım için mi?Ya yanlıyorsa...Ya beni aslında sevmiyorsa,onu üzmekten başka ne yapabilirim ki...Onu zorlayamam.Beni sevmeye,benim olmaya...Nazlı ya baktım.Asya'nın kızıl,yumuşacık saçlarına karşılık sapsarı saçlar belki de boya...Asya ile bir ömür geçirebilirdim,eğer beni sevseydi...Peki bu kadınla?Asya'nın saçlarını saatlerce okşayabilirdim,eğer rahatsız olmasaydı....Asya'nın gözlerine saatlerce bakabilirdim...Peki ya bu kadın?Bana yabancıydı ve hep öyle kalacaktı.Ama abime dönüşmektense bir ömür kendime yabancı olmak daha iyiydi.Bu düğün işini hızlandırmak gerekti.Yoksa ben...Ben dayanamayıp Asya'nın yanında alacaktım soluğu...Onu bana mahkum etmek ona haksızlıkken hem de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYYY BENİ SEVME
HumorBir kadın deli dolu...Herkes korktuğunda cesur olabilecek ya da herkes cesurken korkabilecek bir zıtlıkta.Kızıl saçları onun asiliğinin simgesi...Hayatta en sevmediği şey zengin züppe-babadan torpilliler... Aşksa onun için "ayol gönül çırpıntısı işt...