7

435 24 13
                                    

Jiraiya ile eğitim

Küçük Naruto konohadan çıktıklarında beri jiraiya ile tartisiyordu. Sasuke ise bunların bu kavgaları sırasında hep kendi zamanındaki narutoyu düşünüp duruyordu.

Küçük Naruto ve jiraiya hala tartışıyorlar di.

K.naruto
Ero-senin hadi ama ne zaman çalışacağız ?

Jiraiya
Yeter Naruto ama konohadan beri bu soruyu tam 24 kez soruyorsun ve hep aynı cevabı veriyorum gidince calisicagiz tamammi sus.

K.naruto
Peki ama nereye gidicez ?

Jiraiya
Naruto biz geziyoruz belli bir yer yok şimdi gidicegimiz yerde belli değil zaten ama yanlış hatırlamıyorsam ileride bir köy olmalı orda biraz çalışırız tamammi ?

K.naruto
Tamam ero-sennin anladım.

Naruto bunu dedikten sonra susmustu.

Sasuke yine düşüncelere boğulmuş ve kafası ağrımaya başlamıştı.

Sasuke(içinden)
Yaaa of biz ne zaman kendi zamanımıza gidicegiz acaba Naruto ne yapıyor benim küçüklük halimle karşılaştığında eminim ama acaba neler yapıyor. Keşke o adamı tekrar bulasamda kendi zamanımıza dönsek . Off düşünmekten kafam ağrıdı.

Sasuke düşüncelerinden ayrılıp jiraiya ile konuşmaya başlamıştı.

Sasuke
Oy jiraiya sama ne zaman durucagiz biraz yoruldumda

Jiraiya
İleride bir köy var orda duracağız sasuke

Sasuke
Tamam jiraiya san

Sasuke bu konuşmadan sonra tek kelime bile etmemişti.

Aradan iki saat geçmiş köy görünmeye başlamıştı. Naruto calisacagi için mutluyken sasuke duracağı ve yemek yiyeceği için mutluydu. Jiraiya ise yine karı kızlara bakmaya calisicakti.

Köye az bir yol kala onlerinde bir adam belirdi.

?????
Merhaba jiraiya san hoşgeldiniz

Jiraiya
Hoşbuldum girebilurmiyiz

?????
Elbette

Adamdan izin alınca köye giriş yapmışlardı

K.naruto
Oy ero-sennin o adam kimdi?

Jiraiya
O adam mı o adam buranın savaşcisi ve yöneticisi

Sasuke
Peki jiraiya san adamın adı nedir?

Jiraiya
Adamın adı kirai

K.naruto
Peki seni nerden taniyir ero-sennin?

Jiraiya
Bir zamanlar buraya uğramıştım çok yardımım dokundu ordan tanışıyoruz

Sasuke
Anladım jiraiya san

Köye giriş yapmışlardı. Jiraiya bir han bulup orda kalmak için oda tutmuştu.

Sasuke ve küçük Narutoyu aynı oda düşmüştü. Beraber odaya gidip dinlenmek için yatağa yatmislardi.

Bu sırada ise jiraiya Naruto hakkında ne yapacağını kestiremiyordu çünkü öğretmesi gereken dört tane görevi vardı.

Birinci olarak genjutsudan kurtulma
Naruto bir jinchuriki olduğundan akatsuki adlı bir bijuu avlama grubuna karşı hazırlıklı olması lazımdı. Akatsukide uchiha olanından uchiha itachi vardı ve genjutsu onun uzmanlık alanına giriyordu.

İkinci olarak chakra kontrolü
Narutoya bunu öğretmesi gerekiyordu ileride bir sorun olduğunda chakrasini kontrol edebilirse her tekniği yapabilirdi.

Üçüncü olarak kyuubinin chakrasini kontrol etme
Jiraiya bunun narutoyu zorlayacagini biliyordu. Fakat denemekten zarar gelmez düşüncesi ile hareket ediyordu. Narutonun biran önce içindeki bijuunun chakrasini öğrenmesi gerekiyordu.

Dördüncü olarak ise taijutsusunu ilerlemesi gerekiyordu
Jiraiya bunu yapmasını çok istiyor ve bu konuda narutoya güveniyordu. Taijutsu bazen ninjutsu veya genjutsunun ise yaramadığı zamanlarda çok iyi bir avantaj elde edebilirdi.

Jiraiya aklındaki bu dört görevde çok zorlanacağıni ve bayağı hasar alacahinida biliyordu. Ama yinede narutoyu guclendirmesi gerekiyordu.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Hikaye için fikirlerim tükeniyor orijinal animede ne yapıldıysa kafama getirip yapmaya çalışıyorum ama pekte ise yaradığını söyleyemem 😅

Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Sayonara millet

483 kelime

Geçmişe gidiş : zaman değiştirme/ sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin