25 ( FİNAL)

352 11 17
                                    

15 yıl sonra

Aradan onbeş yıl geçmişti. Naruto ve sasuke nin tam tamına 19 çocuğu vardı. Bazıları yetim bazıları ise kendi cocuklariydi.

Naruto evlendikten iki ay sonra hokageligi bırakmış ve ev işlerine girismisti.

Hokage şimdi sasukeydi. Ayrıca Naruto ve sasuke köyde kendilerine ait güzel bir ev almış ve oraya yerleşmişlerdi.

Naruto evlendikten sonra hamile kalmıştı. Ama bire değil tam üç çocuğa hamile kalmış ve bu duyan herkes şok olmuştu.

Naruto üçüzlerin dogumu erken olmuştu. Ama sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmişlerdi.

Adlarıni ise Naruto koymustu.

Adları ise şöyleydi
Minato uchiha 9 yasinda
Boruto uchiha 9 yasinda
Sasuko uchiha 9 yasinda

Evet bir kız iki oğlan olarak dogmuslardi.

Üçüzler dokuz yaşına basınca sasuke bir çocuk daha istemişti.

Ve yine Naruto hamile kalmıştı. Bu sefer ikizleri olacaktı.

Doğumu normal geçmişti. Ama ikizlerden biri Kuramanin gücünde almıştı.

İkizlerin biri kız diğeri oglandi.

İsimleri ise

Naruko uchiha 3 yaşında
Menma uchiha 3 yasinda

İkizler iki yaşına kadar hiç bir sorun olmamıştı ta ki iki yaşında menma Kuramanin gücünü kontrol edememiş ve evi yıkmıştı.

Aradan bir iki yıl geçince köye birkac çocuk gelmişti.

Naruto karşısında tam yedi çocuk girmesi ile şaşkına uğramıştı. Sasuke yetim bulduğu yedi çocuğu kendi himayesi altına almıştı.

Çocukların dördü kız ucu oglandi.

İsimleri ise şöyleydi

Bamira uchiha 7 yasinda
Nasima uchiha7 yaşında
Naromi uchiha 6 yasinda
Sarubi uchiha 6 yasinda
Samsa uchiha 5 yaşında
Haymira uchiha 4 yasinda
Kishira uchiha 4yasinda

Soyadları farklıydı ama sasuke kendi himayesine alınca soyisimleri direkt olarak uchiha olmuştu.

Naruto bu sefer kendisi çocuk istemiş ve sasukede memnuniyetle kabul etmişti

Naruto yine hiç sasilmiyacak bir şekilde üçüzlere hamile kalmışti. Doğum normal geçmişti.

Bu sefer hepsi oğlan olmuştu

Bir cocuklari tamamen uzumaki klanina çekmişti. Saçları kıpkırmızı bir şekilde doğmuştu

Adlarıni Naruto ve sasuke beraber koymuştu.

Kawaki uchiha
Nagato uchiha
Sasumo uchiha

Nagato kırmızı saçlı doğmuştu. Kawaki ise Naruto ve sasuke'nin saçlarının rengini taşıyordu. Sasuma ise simsiyah saçları vardı.

Aradan dört yıl geçmişti. Köye yetim tam üç kişi gelmişti. Aileleri kanserden ölmüştü. Bu yüzden hickimse bakmamıştı.

Adları şöyleydi.

Narsika uchiha 10 yaşında
Kashina uchiha 12 yaşında
Mishina uchiha 6 yasinda

Hepsi kızdı. Naruto evde bu kadar çok kişi olduğu için çok mutlu hemde çok yorgundu.

Naruto şimdi bir çocuğu daha olmuş oda kızdı.

Adı ise

Mikoto uchiha 5 aylık

İdi. Naruto bu ismi bilerek koymuştu. Hiç sasuke'nin ailesinin ismini koymamış koyacak olsada sasuke engellemisti. Bu seferkine sasuke razı olmus ve mikoto yani sasuke'nin annesinin ismi konmuştu.

Şuanda hepsi büyümüştü. En büyükleri ise yetim olan kashina şuanda 15 yaşında idi.

Naruto bu kadar çocuğu olduğu için mutluydu. Hepsi kendi çocukları değildi tabi ama bunu ursamiyordu. Kendi çocukları ile yetimleri bir tutmuş ve hepsi ile özenle ilgilenmisti

Sasuke ise doğan tüm çocukları sharingan sahibi oluyordu. Yetimlerin ise yetenekleri veya önceki klanlarinin büro varsa araştırıp narutoya söylüyordu.

Bu şekilde mutlu mutlu bir aile olmuşlardı.

Şuanda Naruto ve sasuke tam 56 yaşında idiler.

Ve hala birbirlerini çok seviyorlar.

Arkadaşlar hikayemin sonuna geldik sizleri çok seviyorum başından beri hikayeme değer verip okuduğunuz için oy verip yorum yaptığınız için

Bu bölüm sonunda hikaye ile ilgili resimler koymayacam bunu yerine kendi resmimi koyuyorum

Sizleri seviyorum

Başka bir hikayede görüşmek üzere şimdilik

Sayonara millet

Tarih
26/09/2022

Saat
15:14

Kelime
525

Geçmişe gidiş : zaman değiştirme/ sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin