16

374 20 7
                                    

Sasuke sabah ilk kalkan olmuştu. Genç Naruto bu aralar hep çok çalışmaya gayret gösteriyordu. Bazen sasuke ile antrenman yaparken bazense kendi klonlari ile antrenman yapıyordu.

Bugün sasuke ile yine antrenman yapmaya çıkmıştı. Genç Naruto çok dalgın birsekilde yuruyorken karşılarına rock Lee ve sakura çıkmıştı.

Rock Lee
Hey Naruto kun nasılsın ?

G.naruto
Ha ah iyiyim çalı kaslı sen nasılsın ?

Rock Lee
Bende iyiyim
Naruto kun yanındaki herhalde gelecekten gelen sasuke kun degilmi

Sasuke
Evet benim Lee

Sakura
Ah sasuke kun çok yakışıklısin yine

Sasuke ve g.Naruto(içlerinden)
Ha sakura / bu kız yinemi agh cidden çekilmez

Sasuke
Naruto hadi çalışmaya gidelim

Rock Lee
Ha ne çalışması ?

G.naruto
Çalı kaşlı ben ve sasuke günlük antrenman yapıyoruz yani daha çok bana yardım ediyor

Rock Lee
Anladım bende geleyim mi?

G.naruto
Olur gel

Sakura
Ozaman size bol calismalar görüşürüz sasuke kun Naruto ve Lee

Hepsi
Görüşürüz

Sasuke sakura gittikten sonra narutoya baktı normaldi ama chakrasi öyle değildi.

Sasuke'nin narutoya bakmasindaki sebep sakura'nin sasuke ile konuşurken genç naruto'nun chakrasinin biranda değişmesiydi.

Ama sakura rock Lee ile konuştuğunda chakrasi normale dönüyordu.Sasuke bu olay sonrası kafasında sadece bir sonuca vardı "kıskançlık".

Ama genç Naruto kimi kiskaniyordu. Sakurayimi yoksa sasukeyimi işte sasuke bu konuda takılı kaldı.

Genç Naruto ve rock Lee antrenman yaparken çok ama çok yormuslardi. Sasuke ise bu iki salagin çok bitkin oldukları halde niye durmadiklarini kendine soruyordu.

Aradan tam üç saat geçmiş fakat ne genç Naruto durmuş nede rock Lee durmuştu. Tabiki bu kadar çalışmalarının yan etkisi olarak ikiside yere düşmüştu.

Sasuke ise bu ikisinin dyrmayacagini düşünmus ve rock leenin grubundan nejiyi aramıştı. Ama onu bulamamış sonra ise tenteni aramış en sonunda tenteni kütüphanede bulmuştu.

Tenten hemen rock Lee ve narutonun yanına gitmişti. Gördüğü manzara ile resmen şoka uğramıştı.

Rock Lee yerde baygın bir şekilde dururken Naruto yerden kalkmaya çalışıyor fakat yapamıyordu.

Sasuke ve tenten önce şaşkın şaşkın bakmışlar sonra ise kendilerine gelip arkadaşlarının yanına gitmişlerdi.

Genç narutoyu sasuke alırken rock leeyi tenten almıştı. Sasuke narutoyu evine götürmüş tenten ise rock leeyi hastaneye götürmüştü.

Sasuke naruto'nun evine gelince ilk önce narutoyu yatırmış sonra ise naruto'nun üstünü başını çıkarıp onu banyo ettirmişti.

Çünkü Naruto yerli birsekilde durursa hasta olacağını biliyordu.

G.naruto
Na sasuke ben yeterince iyimiyim ?

Sasuke
Elbette iyisin
Naruto sana birşey soracam ama doğru cevap verecek tamammi ?

G.naruto
Tamam Sor

Sasuke
Sen sakura benle konuştuğunda chakran değişmişti neden değişti ?
ama bak doğru cevap veren tamammi ?

G.naruto
Etto şey imm of tamam ya söyleyecem seni kıskandım oldumu

Sasuke naruto'nun bu itirafindan sonra şaşkın bakmis sonra ise siritmisti

Sasuke
Naruto sen beni seviyormusun?😏

G.naruto
E-evet

Sasuke bu laftan sonra narutoya doğru yaklaşmıştı.

Arkadaşlar nasılsınız iyimisiniz?

Şimdi diğer bölüm bu ikisinin smutu var ayrıca Naruto ve sasuke'nin kendi zaman dilime gitmelerinede az kaldı

Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Sayonara millet

466 kelime

Geçmişe gidiş : zaman değiştirme/ sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin