20

296 16 0
                                    

Kiraki ustasından ayrılıp önce naruto'nun olduğu sığınağa gelmişti. Tabiki saat çok geçti. Ama onlara veda ettirmesi gerektiğini biliyordu.

Kiraki sığınakta Naruto ve genç sasuke'nin odasına girdi. Narutoyu uyandırdı. Naruto önce bir kendine geldi sonra karşısında kirakiyi görünce şoka uğradı.

Naruto ( sessizce)
Lan senin burda ne işin var dattebayo?

Kiraki( sessizce)
Ne o beni gördüğüne sevinmedinmi ?

Naruto(sessizce)
O kadar sevindim ki anlatamam neyse niye burdasın ?

Kiraki (sessizce)
Seni kendi zamanina götürmek için geldim şimdi bir portal açacam ve seni içine koyacam tamammi ?

Naruto( sessizce)
Hai hai

Kiraki dediği gibi bir portal açmış ve içine narutoyu koymuştu. Sonra gitmeden de genc sasuke'nin anılarını duzlenlemisti.

Şimdi sırada konnohadaki sasuke vardı. Orayada yine aynı saatte gitti. Naruto saate baktığında hiç oynamamıştı. Aynıydı saat 00:00 di.

Kiraki sasuke'nin bulunduğu eve girmişti.Tabiki onuda aynı Naruto gibi uyandırmıştı.

Sasuke( sessizce)
Lan sen yinemi geldin kurtulamıyor muyuz senden ya ?

Kiraki ( sessizce)
Tamam anladık beni sevmiyorsuz ama hadi hızlı bir biçimde gidelim hadi zamanı fazla durduramam hadi

Sasuke( sessizce)
Tamam tamam kızma geldim

Kiraki sasukeyide portalı içine aldı. Gitmeden önce naruto'nun sasuke ile güldüğü bir anı bıraktı ama yüzünü sildi sadece adını hatirlamasini sağladı.

Kiraki genç narutoya bunu rüya gibi gösterdi. Diğer tüm anılardan yani büyük sasuke'nin olduğu anıları sildi ve eski düzenine soktu.

Ayrıca sasuke genç Naruto ile iliskiye girdiği için ve narutoda jinchuriki olduğu için rahmi biraz genişlemişti.

Kiraki herşeyi ayarladığı zaman portala girdi ve onları kendi zamanlarına götürdü.

Portala almadan önce nasillarsa portaldan da çıkınca aynı pozisyonda kaldılar.

Kiraki bu ikisine bir uyarı yapıp geri gitti.

Kiraki
Naruto ve sasuke bu yaşadığınız herşeyi sadece birbirinize söyleyebilirsiniz ayrıca sizi geçmişe gönderdiğim için bu zamanda zan durdu. Yani siz gitmeden nasılsa şimdide kaldığı yerden aynı şekilde devam ediyor.
Ama kesinlikle bu yaşadıklarımızı kimseye anlatmayacaksınız  tamammi?

Naruto ve sasuke
Tamam

Kiraki gittikten sonra sasuke ve Naruto hokage ofisindeki odaya giriş yapmışlardı.

Naruto
Na sasuke bu yaşadıklarımız benim için hem çok tuhafken hemde çok güzeldi sence nasıldı ?

Sasuke
Şey benim için ilginçti senin çocukluk ve gençlik yıllarındaki azmini ve bana karşı olan sevgini daha net görmüş oldum aslında kirakiye teşekkür etmem lazım

Naruto
Aslında benim içinde ilginçti senin hırsın ve sonrasında gelişen şeylerin neler yaptigin konusunda daha bilgili oldum ama sen yine aynıydın umursamaz gibi davranıp aslında beni nekadar umursadigini fark ettim bana bu kadar değer verdiğin için teşekkür ederim

Sasuke
Bende senin beni geri getirmek ve bana kalbinde yer verdim ve onu kimseyle paylasmadigin için teşekkür ederim

Sasuke ve Naruto bu konuşmadan sonra yatakta beraber uyumuslardi.

Arkadaşlar sonunda Naruto ve sasuke kendi zamanlarina getirdim ay Allah'ıma bin şükür 😌

Neyse sizce bölüm nasıldı beğendiniz mi?

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Sayonara millet

447 kelime

Geçmişe gidiş : zaman değiştirme/ sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin