Naruto genç sasuke tamam dedikten sonra genç sasukeyi kendine daha çok çekmişti.
Genç sasuke hala tepkisiz bir şekilde olacakları bekliyordu. Naruto genç sasuke'nin tepkisiz olduğunu görünce onu öpmeye başladı.
Bu küçük öpücük yavaş bir şekilde şehvetli hale geldi. Artık genç sasuke istediğini almak için sabırlaniyordu.
Nefes almak için ayrıldıklarında genç sasuke konuşmaya başladı.
G.sasuke
Naruto hadi ben beklemek istemiyorumNaruto
Merak etme sasuke~~ biraz daha dayan olurmuNaruto bunu dedikten sonra kendinden bir klon yaptı.
Naruto kendisi soyunurken klonda sasukeyi hem soyuyor hemde öpüyordu.
Genç sasuke hala şaşkındı niye Naruto klon yapmıştıki.
G.sasuke
Na-naruto neden klon yaptın ?Naruto
Hmm eğlence için yaptım beğenmedi mi ?G.sasuke
BilmiyorumNaruto genç sasuke'nin bu lafından sonra siritmaya başladı. Orijinal Naruto genç sasuke'nin önünde onun dudaklarını öperken klonda genç sasuke'nin arkasinda kendine ait izler yapıyordu.
Orijinal Naruto opusmeyi bitirdikten sonra oda kendine ait izler yapmaya başladı. Klon Naruto genç sasuke'nin meme uçlarını ezerken orijinal narutoda genc sasuke'nin penisini ağzına almış emiyordu.
Genç sasuke aldığı çift taraflı zevkle resmen deliye dönmüştü. Artık o kadar azmistiki narutolari içinde istemeye başlamıştı.
G.sasuke
Ahh~~ na-naruto hadi içime ah~~ içime gir mmhmm~~Narutolar sasuke'nin bu yalvarislarina çok tahrik olmuştu. İki Narutonunda penisi çelik gibi dimdik duruyordu.
İki narutoda sasukeyi kucaklarından indirip yatağa köpek stili durdurmuslardi.
Klon Naruto genç sasuke'nin önündeiken orijinal Naruto genç sasuke'nin arkasindaydi. Genç sasuke'nin penisine orijinal Naruto elini attığı zaman klon narutoda penisini genç sasuke'nin ağzına sokmuştu.
Genç sasukenin penisi iki üç cekisten sonra boşalmış bu boşalmaya beraber klon narutoda genç sasuke'nin ağzına gelmişti.
Genç Sasuke ağzındaki menileri yutmuş ve narutolari arsız bir şekilde bakmıştı.
Orijanal Naruto sasuke'nin deliğini genişletmek için sasuke'nin ağzına dört parmak sokmuştu.Genç sasuke parmakları öyle güzel emiyorduki orijinal narutoyu zora sokuyordu. Orijinal Naruto iyice islandigina emin olunca parmaklarını ağzından çıkarıp genç sasuke'nin deliğine birini göndermişti.
Sasuke büyük kalın parmakları içinde hissedince hem mutlu olmuş hemde acıyla kavrulmustuki Naruto daha bir parmağını sokmustu.
Orijinal Naruto sırasıyla iki üçü ve dördüncü parmaklarını sokmuş ve hem makas hareketi hemde gel git yaparak deliği genişletmeye başlamıştı.
Genç sasuke canı ne kadar acisada dişini sıkmış ve acısını gostermemeyi seçmişti. Naruto alıştığıni düşünerek parmaklarını çıkarmıştı.
Genç sasuke icindeki boşluktan rahatsız olmuş ve mizmizlanmaya başlamıştı. Orijinal Naruto penisini genç sasuke'nin deliğine hizalayip içine yavaş bir biçimde sokmuştu.
Klon ise bu görüntüler ile yine sertleşmiş ve sasuke'nin ağzına penisini yine sokmuştu.
Klon bu hareketi orijinal narutoya avantaj sağlamış ve penisinin hepsini genç sasuke'nin içine itmişti. Genç sasuke biranda içine tüm penisi ittiği için orijinal narutoya sınırlı bir şekilde bakmıştı.
Ama sonradan genç sasuke'nin deligi alışınca hızlanması için orijinal narutoya işaret vermişti. Bu sırada klon sonlarına yaklaşmıştı. Birkez daha genç sasuke ağzı ile ileri geri yapınca klon boşalmış ve genç sasukede menileri yutmustu.
Orijinal Naruto sasuke'nin içine hızlı bir şekilde gelgit yaparken bir yere vurmuş ve genç sasuke bunu sesli bir şekilde belirtmişti.
G.sasuke
Ahh~~~~ mmhmm~~~ Naruto ohh~~ orası mmmhm~~ daha hizmmhm~~~ daha hızlı yap ahh~~~Naruto genç sasuke'nin içinde öyle hızlı git gel yapıyorduki artık genç sasuke'nin kendinden geçmiş boşalma noktasına gelmişti.
Narutoda bunu fark etmiş olacakki klona işaret vermiş ve klon genç sasuke'nin penisini alıp orijinal ile aynı hızda çekmeye başlamıştı.
Aradan sadece dört dakika geçmişti ve hem sasuke hemde Narutolar aynı anda bosalmislardi.
Narutolar genç sasukeyi öpmüştu. Naruto jutsuyu bozmuş ve hem kendini hemde genç sasukeyi yıkamak için banyoya gitmişti.
Naruto suyu hazirlayinca genç sasukeyi kucağına almış ve küvete oturtmustu.
Naruto genç sasukeyi bir kez daha dudağından öpüp hem kendini hemde genç sasukeyi yıkayıp durulanmislardi.Naruto dolaptaki yedek çarşaflar ile kirlileri değiştirmiş yanına genç sasukeyide alıp yatağa yatmıştı.
Genç sasuke gözleri kapanmadan önce narutoya şunları söylemişti
G.sasuke
Naruto seni seviyorum iyi gecelerNaruto bunu duyunca sevinmiş ve sasukeye de iyi geceler demiş dudağından öpüp uykunun kollarına kendini bırakmıştı .
Arkadaşlar bu bölüm smut yazdım valla iyimi yazdım kötümü bilmiyorum ama yazdım
Diğer bölüm büyük sasuke ve genç narutodan devam edeceğiz has yanlış anlamayın smut değil normal olarak yani agh anladınız işte
Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Sayonara millet
664 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe gidiş : zaman değiştirme/ sasunaru
Fanfictionnaruto ve sasuke hokage ofisindeyken bir anda bir adam tarafından çocukluk ve gençlik zamanlarına giderler bakalım neler olacak hikaye bxb içerir homofobiksen bile saygı duy