Sasuke naruto'nun yanına vardığında naruto'nun normaldende üzgün olduğunu fark etti.
Sasuke
NarutoNaruto
Ha-haaa merhaba sasuke nolduSasuke
Hiç sadece sana bakmaya belki birazda yardımcı olmaya geldim.Naruto
TamamNaruto sasuke ile beraber evrakları ve özel dosyaları düzenliyor imzalanacak şeyleri imzaliyordu.
Sasukede bu konuda yardımcı olunacak şeylerde yardımcı oluyordu.
Bu şekilde tam 7 saat geçirdiler. Sasuke saate baktı ve gitme vakitlerinin geldiğini fark etti.
Sasuke
Naruto hadi birazda dışarı çıkalım çalışmaktan yorulmussundurNaruto
Haklısın biraz yorgunum o zaman ichirakuya gidelimSasuke
Tamam gidelim senin şu ramen aşkını bir türlü anlamadim NarutoNaruto sasuke'nin bu lafına kikirdamisti.
Hokage ofisinden çıkıp ichirakuya gitmişlerdi. Naruto hemen bir ren istemişti.
Aradan biraz vakit geçmiş ve ramenler gelmişti. Ramenler bittikten sonra sasukenin zoru ile gözü bağlanmış ve sasuke'nin yardımı ile bir yere goturuluyordu.
Aradan bayağı bir vakit geçmiş ve Naruto söylenmeye başlamıştı.
Naruto
Naa sasuke gelmedik mi ?Sasuke
Tamam geldikSasuke naruto'nun gözünü açınca gördüğü manzara karşısında şok yaşadı .
Çünkü bugün gönderdiği arkadaşı gaara ile tüm konoha arkadaşları naruto'nun doğum gününu kutlamış hatta pasta tam naruto'nun sevdiği şekilde yapılmıştı.
Naruto
Millet çok çok teşekkür ederim 🥺 çok duygulandım arigato minnaHerkes
Oooo NarutoKızlar ve erkekler naruto'nun yanına gitmiş ve ona sarilmislardi.
Herkes ilk kez naruto'nun ağladığı görmüşlerdi.
Pasta yenmiş ve dilekler tutulmuştu.
Herkes narutoya hediye vermiş ve ona iyi dileklerini iletmislerdi.
Hediye vermeyen sadece sasuke kalmıştı.
Naruto
Minna çok teşekkür ederim beni duygulandırdıniz.Sasuke
Naruto tek hediye vermeyen benim seni hediyenin bulunduğu noktaya götürecemNaruto
TamamAlandan fazla uzaklaşmadan bir göl kenarına geldiler
Naruto gole bakarken sasuke onu kendine dondermisti.
Sasuke
Naruto beni biliyorsun zamanında birçok kez yanlış yola saptim ama beni bırakmadan kurtaran hep sen oldun. Şimdi sana yıllar boyunca söylemek istediğim şeyi bugün dile getireceğim .Naruto sen benim hem ilk arkadaşım ayrıca ilk aşkımsın . Senin o pasparlak samimiyetin bana hep doğru yola götürmekle görevli gibi benim sana olan samimiyetim hep gerçek ve asla yalan olmadı. Seni sevdiğim gibi sana değer verdiğim gibi bu zamana kadar ne aileme nede çevreme verdim senin bana olan saygın ve sevgin beni sana bağlayan önemli etkenlerdi.
Şimdi sana soruyorum kanadı siyahla boyalı meleği günaha batmış bu meleği senin saf kalpli pasparlak kalbine kabul eder misin benimle evlenir misin?
Naruto şaşkındı. Gerçekten Kuramanin dediği gibi evlilik teklifi etmişti.
Naruto'nun gözünden yaşlar süzülmeye başladı.
Naruto
EVET EVET EVET
ELBETTE EVLENİRİMTeşekkürler sasuke beni sevdiğin için
Naruto bunu dedikten sonra yüzükleri birbirlerine takmışlardi.
Herkes arkadan bağırış ve mutluluk gözyaşları vardı.
Herkes ikisini tebrik etmiş ve evlere dagilmislardi.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Hikayenin bitmesine çok az kaldı yani ya bir bölüm yada iki bölüm sonra final
Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Sayonara millet
447 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe gidiş : zaman değiştirme/ sasunaru
Fanfictionnaruto ve sasuke hokage ofisindeyken bir anda bir adam tarafından çocukluk ve gençlik zamanlarına giderler bakalım neler olacak hikaye bxb içerir homofobiksen bile saygı duy