X''Fiyat sunan Tahir Soner ve Poyraz Demirdir.''
X''2 milyon tl. Bu fiyat hepimizi şaşırttı doğrusu. Tebrik ederim.''
Araf şaşkınca bana bakıyordu o an da kahkaha attım.
''Ayh! Kusura bakmayın ama sormadan duramayacağım. Fiyatı en fazla 500 bin olan bir arsaya neden 2 milyon tl verdiniz? Böyle bir salaklığın bir sebebi var mı?''
Tahir ve Poyraz anlamazca bana bakıyordu.
Masadakiler de benim gibi gülmeye başladı.Araf''Bilerek yaptın. ''
''Tabi ki de bilerek yaptım Araf .''
''Ihale bitti herhal de?''
X''Bitti.''
''Tahir ve Poyraz bey size de geçmiş olsun bu 2 milyon tl nin üzerine bir sürahi soğuk su için. Sizi bardak kurtarmaz çünki.
Ee akıllanmışsınızdır herhal de? Bir daha ki sefere birinin şirketinden dosyasını çalıp,yönetim kurulundan birini satın almadan 2 kez düşünün.
Ben Yalgı Marianoyum her şeyin farkındayım. Kimse bana oyun oynayamaz,oynadığı zaman da sonu ahan da sizin gibi oluyor. Tekrardan tebrik ederim hayırlı olsun.''Diyerek masadan kalkarak odadan çıktım. Araf yanıma gelmiş konuşmaya başladı.
Araf''Vayy Yalgı hanım yine ortalığı toza dumana kattınız. Ama ben çok eğlendim gerçekten helal olsun ''
''Ne demek Arafcığım.''
Araf''Eve mi?''
''Hayır Poyrazın yanına gidip geçmişi sorucağım.''
Araf''Eminmisin? Eğer hazır değilsen ben konuşurum dedemlerle bunu yapmak zorun da değilsin.''
''Eminim Araf hazırım da. Dedemlerle konuşmana gerek yok sen beni merak etme bana bir şey olmaz.''
Araf''Akşam konağa gelsene beraber biraz takılalım Yağız da gelicek.''
''Gelirim çok güzel olur eski günler de ki gibi beraber zaman geçiririz.''
Araf''Hadi o zaman hoşçakal ay yüzlüm gelirken yanın da mayo ve yedek kiyafet de getir.''
''Tamam''
Arka koltuğa geçerek düşünmeye başladım. Benim arabaya binmemle şoför kullanmaya başladı.
Bir an da kendimi yine karanlıkta buldum.
Ben ve Poyraz birlikte bahçe de havuzun kenarında oturmuştuk. Pasta yapıyorduk galiba ama yaptığımız şeyin pastayla alakası yoktu.''Abii''
Poyraz''Efendim meleğim?.''
''Bu olmuyorr''
Poyraz kahkaha attı kız kardeşinin bu haline.
Poyraz''Biz bu işler için beceriksiziz galiba ha ne dersin?''
''Galiba,hadi başka bir şey yapalıımm.''
Diyerek ayağa kalktı küçük kız.
Ayağı takılınca havuza düştü.Poyraz''Yalgı!''
Diyerek suya atladı. Çocuk havuzuydu fakat yine de Yalgı yüzemiyordu daha 4 yaşındaydı.
Poyraz kız kardeşini kucağına aldı. Hala sudan çıkmamışlardı.Poyraz''Iyimisin prensesim?''
''Iyiyiimm hadi su da oynayalım çok eğlencelii.''
Poyraz gülerek onayladı.
Yalgı suyu abisine doğru fırlattı.
Daha sonra kıkırdamaya başladı, Poyraz çok seviyordu kız kardeşinin bu hallerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...