pov marion
"جیمین بوەستە چی دەکەی "
بەهێواشی وتم ئەو رێک لەدوای من هاتە دەست شۆرەکە"شێت دەبم ماریۆن بۆچی هەموو جارێک دەبێ ئەو بیبەرە لێرە بێ "
بەتورەی قسەی دەکرد بەڵام بەراستی شیرین بوو"بیبەر ؟؟!!"
برۆکانم گرژ کرد"جاسمین ئەڵێم "
بەبێزاری وتی دەستەکانی لەسەر کەمەری دانا"بیبەر تۆ ههههه تۆ بە ئەو دەڵێی بیبەر "
پێکەنیم بە قسەکەی بەجدی ئەو کورە زۆر شیرینە کاتێک غیرە دەکا"من جدیم ماریی"
بە جدیەوە وتی برۆکانی بەرز کردەوە"باشە تەواو ... ئحم "
وتم پێکەنینەکەم راگرت"سەیرکە جیمینم ئەوە بەدەست من نیە دڵینام دایکیشم ئوەی ناوێ بەڵام باوکم "
دەستەکانیم گرت چوومە دەرەوە دەست شۆرەکە وەستام"دە ماری با ئاوا سەیر نەکا "
بەداماوی وتی"ئامان گرنگی پیمەدە باشە من هی تۆم "
نازم لەسەری کرد دەی ئاوا کاریگەر دەبێ"ئۆفف وەرە لای من دانیشە "
بەبێزاری وتی دەستی منی گرت و رۆشتینە هۆڵەکە"ئاهـ کاکە وەرە با گەنجەکان بڕۆینە باخچەکە "
جیسو وتی سینیەک خواردنی پێ بوو بەرەو باخچەکە دەرۆشت و دایکم ئەوانیش خەریکی قسە کردن بوو"بەڵام ساردە "
"ئاهـ ئێمێڵا سەرچەفی هێنا .. هەم تۆ لەباوەشی کاکەم بە دڵنیابە سەرمات نابێ "
وتی لەکۆتای چاوی دەگرت وە بێگومان جیمینش هلی لەدەست نەدا بۆ زەردەخەنە بەفیزەکەی"بێزار کەر "
چاوەکانم سوراند و رۆشتینە باخچەکەئێمێڵاو جاسمین و مارتن جیسو وە من جیمین
لەلای جیمن دانیشتم لەنێوانی ئەو جیسوو بەراست کەشەکەی ساردە سەچەفەکانمان لەدەوری خۆمان ئاڵاند جیمین دەستی لەدەورم دانا
"باسەمات نەبێ "
بەزەردەخەنەوە وتی سەرم لەسەر شانی داناقسەمان دەکرد و یاری وشەکانمان دەکرد
سەیری مووبایلەکەمم کرد ڤانێسا پەیوەندی دەکرد
بەخێرای وەڵامم دایەوە"گیانەکەم "
بەدڵخوشی وتم جیمین بەتێنەگەیشتن سەیری منی کرد موبایلەکەم لەگوێی ئەویش نزیک کردەوە"گیانی من چۆنی "
بەهەمان شێوە وتی جیمین ئاسودە بوو بروای پێناکەم تەلەفۆنەکەم دوور خستەوە"باشم ..چۆن بوو پەیوندیت کرد "
"سوپرایزم بۆت هەیە "
بەدڵخۆشی وتی"چ سوپاریزێک "
"بەڵام سورپرایز ناوترێ "
بەدڵخۆشی وتی"دە ڤانی ووە تکایە "
YOU ARE READING
ســــــارد..ꨄ︎
Fanfictionهەموشتێکی ساردیم بەدڵە زستان ئاو باران بەفر. لوتکەی چیاکان جەمسەری باکوور بەڵام ئەوەی لە هەموویان زیاتر بەدڵمە رەفتارە ساردەکانی لەکاتێکا دەکرێ "ساردی ئەو من بسوتێنێ "