6 ay sonra :
Yalgıdan'
6 ay geçmişti o günün üstünden.
Biz Emirle daha da yakınlaşmıştık,Emir benden bir şeyler saklıyordu ama ne?
Kara ailesi ile aramız düzelmişti. Pervin hanım ve Erhan beye 'anne-baba' demiyordum ama aramız iyiydi.Lodos ve Barlası hala süründürüyordum ama yakın da bunu da sonlandıracaktım. Ferit abiye ve Sinan beye 'amca' diyordum. Zaten kuzenlerle ilk günden anlaşmıştık.
Yengemlerle de öyle. Veranın bir kızı olucaktı Ali çıldırmak üzereydi sevinçten. Ailecek herkes bu habere sevinmişti.Vera 8 aylık hamileydi.
Aren ve Dorukla aram iyiydi.
Hele Batıyla best kuzen olmuştuk.
Ayaz bebeğim watty boyu olmak okulundan mezun olarak resmi bir junior watty boyu olmuştu.
Atamanlar Istanbuldaydı, fakat Freya Mardin de Arafla beraber kalıyordu. Araf bey ayrı eve çıkarak Freya ile beraber yaşıyordu.
Annem mutluluktan çıldırmıştı.
Yağız ve Kerem çapkınlığa devam ediyordu.
Ikili olarak takılmaya başlamışlardı, kankiletto olmuşlardı.
Poyrazla da iyi anlaşıyorduk,aramız iyiydi. Fakat benim hala Poyrazı hatırlamamam Poyrazı üzüyordu.
Garip bir şekil de mutluydum,mutluyduk hiç bir sorun yoktu.''Emir! Sevgilim uyansan mı acaba? ''
Emir beni kendine çekerek altına aldı.
''Emir her defasın da aynısını yapıyorsun yaa!''.
Emir''Seviyorum yavrum ne yapayım?''
Ellerimi boynuna doladım.Emirin boynunu öperek konuştum.
''Hmm. Başka neler seviyorsun pekii?''
Emir de benim gibi boynuma öpücükler kondurdu.
Emir''Seni seviyorum meselaa. Her şeyden, her kesten çok. Seninle sevişmeyi seviyorum meselaa. Seninle ilgili için de senin de olduğun her şeye meftunum be güzelim''
''Ben de sevgilim ben de seninle ilgili her şeyi seviyorum''
Emirin dudaklarına yapıştım.
Emirin elleri saçlarım da geziyordu, ben Emire sırılsıklam aşıktım.
Emir beni değiştiriyordu, Emirin yanın da neşeli,cıvıl cıvıl olan o çocuğa dönüyordum.
Emirden ayrılınca Emir kaşlarını çatarak bana bakmaya başladı.''Çatma hemen o kaşlarını aşkım biraz sakin yaa''
Diyerek kaşlarını düzleştirdim.
Emir''Neden ayrılıyorsun yavrum?''
''Az sonra Poyrazlar gelicek birtanem o yüzden ayrılmamız lazım.''
Emir''Hiç abin yoktu bir de bu abi takımına Poyraz girdi.''
Kapı zili çalınca Emirin altından çıkarak konuştum.
''Emirr hadi üzerini değiştirip aşağıya in.''
Kapıyı açarak Poyraz ve Merveyi içeriye aldım.
''Merhaba! Hoş geldiniz!''
Ikisine de sarıldıktan sonra bahçe de ki masaya geçtik.
Merve''Ay çok güzelmiş sofra.''
''O senin güzelliğin bebeğim.''
Emir''Günaydın!''
Merve''Aa Emir günaydın!''
Poyraz''Sen de mi buradaydın? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...