Takılma Uğraşları

1.6K 22 3
                                    

Oğuz: Oğlum cidden ismin Dolunay mı?
Rüzgar: Kızma ama biz seni kız sanmıştık.
Aden: Beni karıştırmayın benim ağzımdan öyle bişi çıkmadı.
Rüzgar: Kendi ismi de kız ismi olduğu için insanları isimlerine göre yargılamaz benim akıllı çocuğum.
Oğuz: Aden'in olayını biliyoruz, sana neden kız ismi koymuşlar?
Dolunay: Ben doğana kadar erkek olduğumu bilmiyorlarmış. Hatta doğduktan sonrada, ne zaman ki altımı değiştirmişler o zaman görmüşler...
Oğuz ve Rüzgar kahkahalarla gülüyorlardı.
Oğuz: Oğlum penisin o kadar mı küçük?
Rüzgar: Ultrasonda görülmediğine göre 3 santim falandır.
Dedikleri şeylerle daha çok gülmeye başladılar.
Dolunay: 20 santim.
Aden: NEEE¿?
Oğuz: What?
Rüzgar: Yok amına
Rüzgar elini aşağıya attı.
Rüzgar: Şşşt... Yok bişi! Sakin oğlum höst! Sen küçük falan değilsin abi fazla büyük.
Bu sefer ben ve Dolunay gülüyorduk.

Dolunay: Aden senin adın niye böyle? Anlatır mısın?
Aden: Offff! Çok malca bişi...
Rüzgar: Ben anlatayım. Bunun babasının ilk aşkının adı Aden'miş. Babası da kendine söz vermiş çocuklarımdan birinin adını Aden koyucam diye. Şansa tek çocuğu olmuş ve oda erkek.
Oğuz: Tabi buna ne kadar erkek diyebilirsen.
Aden: Ne varmış lan erkekliğimde?
Rüzgar: Birinin instasını alma bahanesi ile erotic shopa girip elinde dildo ile çıkan Oğuz'du demi.
Dolunay: İnstasını alma bahanesiyle mi?
Dolunay bana döndü, sorgulayan gözlerle ta içime bakıyordu.
Aden: Kafede doğum günümü kutlarken şişe çevirmece oynadık. Bende aksiyon olsun diye cesaretlik dedim. Bu salak Rüzgar da karşıdaki shopa gir birinin instasını iste dedi. Sonrasını biliyon zaten.
Oğuz: Nerden biliyo lan? Anlattın mı?
Dolunay: Hayır. İnstasını aldığı kişi benim.
Oğuz: What
Rüzgar: The
Oğuz&Rüzgar: Fuuuuck...

Rüzgar: Sen şimdi erotic shopta mı çalışıyorsun?
Dolunay: Evet.
Oğuz: Kanka Allah için artık bizle takıl, biz ihtiyacımız olduğunda sana gelelim.
Aden: Ne saçmalıyon amına koyim?
Oğuz: Abi fena mı olur? Bi'şeye ihtiyacımız olduğunda hemen temin ederiz. Sorun olduğunda falanda sorarız misss.
Rüzgar: Harbi mantıklı lan.
Aden: Götünüze bişi sokmayı çok istiyorsanız sizi seve seve sikerim. Malca şeyler yapmayın.
Rüzgar: Götünü siktiğim biz sen miyiz lan? Dildo alacak değiliz.
Oğuz: Offf! Abi yeter söylediğime beni pişman etmeyin. Kapatın bu konuyu.

Tam susmuşken zil çaldı ve sınıfa döndük. Oğuz ve Rüzgar yan yana sınıfın en köşesinde oturuyorlardı. Onlar yerlerine geçti ve hoca gelmeden önce telefonlarıyla oynamaya başladılar. Ben ve Dolunay da yerimize geçtik. Onunla tek kalınca kafamı kaldıramadım. Çünkü utanmıştım. "Umarım onu kullandığımı düşünmüyordur..." Kafamı kaldırmadan ona döndüm.
Aden: Özür dilerim...
Dolunay: Ne için?
Aden: Shopta olanlar için. Gerçekten üzgünüm. Seni kullandığımı falan düşünmüyorsun değil mi?
Dolunay: Düşünmüyorum.
Dediği ile kafamı kaldıracak cesaret buldum.
Aden: Gerçekten mi?
Dolunay: Evet. Sonuçta bana dediğini yaptın. Hesabımı aldın ve aleti kullanmak için yazdın. Oyuncağı gerçekten kullandın mı? Kullanmadım mı? Bilemem. Ama dediğini yaptın.
Aden: Kullandım. Gerçekten kullandım. Hatta sabah annem yakaladı.
Dolunay: What?
Gülmeye başladı.
Dolunay: Offf! Boşaldıktan sonra rahatlayıp direkt yattın değil mi?
Mahçup şekilde kafamı salladım.
Dolunay: İlk ilişkiye girdiğim zaman geldi aklıma. Boşalmak üzereydim, ucundaydı... Tam o sırada içeri annem girdi.
Güldüm.
Aden: Ciddi misin? Bu benim yaşadığımdan çok daha kötü lan...
Dolunay: Offf bunun üstüne ailevi sıkıntılar başladı o çok daha kötü oldu.
Aden: Anlatmak istersen dinlerim.
Tam ağzını açacakken hoca içeri girdi.

Erotic Shop -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin