Rüzgar: Beyler okul çıkışı ne yapıyoruz?
Oğuz&Dolunay: Tabiki de Clup
Aden: Hayır!
Oğuz: Hadi ama mızıkçılık yapma.
Aden: Amına koyim sıkıldım ben artık ya! Tamam okulun son haftası olabilir ve bu yüzden rahat olabilirsiniz ama yeter ya! Geçen hafta full sabahlara kadar cluptaydık. Üstüne üstlük beni içmeyede zorluyorsunuz... Midem artık kaldırmıyor ya! Eve gidince kusmaktan bıktım yeter!
Hepsi hatasını bilen yavru köpek gibi bir anda başını eğdi.Evet belki biraz sert çıkıştım ama cidden artık yeter. Akşam 9-10 gibi gittiğimiz cluptan sabah 3-4 bazen 5-6 gibi dönüyorduk. Evet ben alkol kullanan biri olabilirim ama yaklaşık 10 boyunca durmadan içmeye zorlandığınızı düşünün, zor değil mi?
Dolunay: Aden ben, biz gerçekten çok özür dileriz. Kendimizi eğlenceye kaptırıyorduk ve sende eğlen istiyorduk... Seni istemediğin birşeye zorladıysak herkes adına özür dilerim.
Tek bir büyük adımla yanıma gelip beni kollarıyla sardı.Dolunay bir sadist. Onun böyle masum hallerini görmek için gerçekten uğraşmak gerekebilir. Ama şuan ben onu masum görüyorum... Bu çok... Çok tatlı...
Aden: Özüre gerek var mı? Yok mu? Bilmem ama bildiğim tek birşey var. Oda; eğer bir daha kusarsam herhalde kusmukla birlikte midemide vücudumdan atıcam... (İğrenenlerden özür dilerim)
Dolunay: Gerçekten çok ama çok özür dilerim.
Başı hala eğik olan Rüzgar ve Oğuz'da söze atladı
Rüzgar: Evet gerçekten özür dileriz
Oğuz: Seni zorlamış olduk kusura bakma
Aden: Ağağağağ yerim sizi gelin buraya.
Üçüde kollarıma atladı ve onları sımsıkı sardım.Bir müddet sarıldıktan sonra Oğuz dudaklarını büzüp konuştu;
Oğuz: Şimdi biz eğlenmeye gidemeyecek miyiz?
Dolunay bir süre birşeyi düşünür gibi oldu.
Dolunay: Alkolsüz güzel bir yer biliyorum, isterseniz gidebiliriz.
Oğuz: Evet! Lütfen gidelim lütfen lütfen lütfen...
Aden: Tamam! Sakin! Gidelim.
Rüzgar: Oğuz bu kadar istiyorsa reddedemem.
Dolunay: O zaman okul çıkışı direkt evlere gidip hazırlanıp her zamanki yerimizde buluşalım?
Hepimiz onayladık.
Dolunay: Güzel herkes mutlu (Kendi kendine: Umarım bu mutluluğumuzu bozmaz...)
Aden: Bişi mi dedin?
Dolunay: Yok, hayır.Okul Çıkışı
Rüzgar:Gideceğimiz yer tam olarak nasıl bir yer? Ona göre giyinelim.
Dolunay: Kareoke yapabildiğiniz küçük bir aile işletmesi.
Oğuz: Kareoke yapacak mıyız?
Dolunay: Eğer isterseniz neden olmasın?
Aden&Oğuz: YAPALIM!
Rüzgar ve Dolunay bize güldüler. Ama bu umrumuzda değildi biz Oğuz'la kareoke yapmak istiyorduk.
Dolunay: Tamam o zaman hızlıca hazırlanın, bir saat sonra bizim yerimizde buluşuyoruz.
Oğuz&Rüzgar: Görüşürüz.
Aden: Görüşürüz.
Oğuz ve Rüzgar aynı yöne gitmeye başladılar.
Aden: Oğuz! Senin evin ters yönde.
Oğuz: Rüzgar'ın evi tatil boyunca boş. Bende dedimki neden 3 ay boyunca ona taşınmıyorum?
Aden: Senin aklını seveyim.
Oğuz: Bende seni Aden.Aden'in Evi
Aden: Mom! Ben ne giycem?
Anne: Kıyafet?
Aden: Çok sağol ya! Bende havluyla falan giderim diyodum.
Anne: Küçük bamya niye bu kadar telaş yaptı ki? Sen hergün arkadaşlarınla bir yerlere gidersin?
Aden: Bu sefer biraz farklı...
Anne: İyi anlamda mı? Kötü anlamda mı?
Aden: İyi. Bu sefer gideceğimiz yerde alkol olmayacakmış, küçük bir aile işletmesiymiş... Ve en önemlisi o yeri Dolunay seçti.
Anne: Takım elbise giy.
Aden: Ne?
Anne: Damadım seçmiş yeri, belliki düğüne hazırlıyor seni.
Aden: Anne saçmalamayı keser misin?
Anne: Sadece küçük bamyamla eğleniyorum bozulma bu kadar.
Annem dolanıma yönelip kot rengi bir gömlek ve siyah kot çıkardı.
Anne: Bunlar sana çok yakışıyor bence bunları giy.
Aden: Oy! Benim validem bana birşey yakıştırırda ben giymez miyim? Giyerim tabikide.
Annem giyinmem için odadan çıktı. Hızlıca giyinip bizimkilere yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erotic Shop -Gay
Teen FictionEşcinsellik, BDSM, küfür ve benzeri öğeler içerir okuyacakların bunlara dikkat etmesi önerilir.