Aden: Ooooo!
Dolunay: Günay- oooo!
Oğuz: Gü- whaaaat?
Mutfağa adımını atan herkes şok içinde masaya bakakaldı. Çünkü Rüzgar bizden önce kalkıp, krallara layık bir kahvaltı hazırlamıştı.
Aden: Sen yemek yapmayı bilirmiyidin amına koyim?
Rüzgar: Öğreniyoruz yavaş yavaş.
Herkes masanın bir tarafına oturup yemeğe koyuldu.Aden: Bu ultra lüküs kahvaltıyı neye borçluyuz Rüzgar bey?
Söylediğim şeyde bir art niyet yoktu. Ama Rüzgar daha önce böyle birşey yapmadığından şüphelenmedim değil.
Rüzgar: Sizinle paylaşmak istediğim şeyler var. Duyunca anamı sikmeyin diye önceden yaranmaya çalışıyorum.
Dolunay: İsterseniz çıkabilirim, konuşmanız bitince gelirim.
Oğuz: Sorun değil. Seni grubumuzun içine soktuk bir kere. Bundan sonra anca beraber kanca beraber.
Dolunay içten bir gülümseme ile karşılık verdi.Aden: Oğuz sorun görmediğine göre Rüzgar'ın diyeceği şeyleri biliyor diye yorumladım.
Rüzgar: Doğru.
Elimdeki bardaktan bir yudum daha çay alıp tüm dikkatimi Rüzgar'a verdim.
Aden: Dinliyorum.
Rüzgar konuşmak için ağzını açtığı sırada Oğuz onu durudrdu.
Oğuz: Bunu benim anlatmam daha doğru olur. Sonuçta benim yüzümden saklandı.
Aden: İnsanı meraktan çatlatmayın. Kimin anlattığı umrumda değil. Benden ne sakladınız?
Oğuz: İlişkimizi...
Aden: İlişki-"mizi"?
Rüzgar: Evet, ilişkimizi...Oğuz: Ben ve Rüzgar aslında homofobik değiliz, hiçbir zamanda olmadık. Biz gayiz... Homofobik gibi davranmak sadece ilişkimizi saklamak için kullandığımız bir materyaldi...
Rüzgar: Oğuz yaklaşık 5 yıl önce benden hoşlanmaya başlamış. Benimde açık konuşmam gerekirse ona karşı boş değildim. Çıkmaya başladık. Ama Oğuz çok korkuyordu çünkü bir travması var.
Oğuz: Biz gay olmaktan hiçbir zaman utanmadık. Ama bu travmam yüzünden ilişkimizi açık yaşayamadık, dolayısıyla saklamak zorunda kaldık.
Rüzgar: Saklamanın en kolay yoluda LGBT karşıtı gibi davranmaktı...
Oğuz: İşede yaradı. 5 yıldır kimse ilişkimizi öğrenmedi. Ama artık bu beni daraltmaya başladı...
Rüzgar: Olmadığımız biri gibi davranmak, sevdiklerimizden birşeyler saklamak...
Oğuz: Bunlar bizi artık çok yoruyor. Bu yüzden travmamı yavaş yavaş aşıp bunları size anlatmaya karar verdik.Duyduklarımı sindirmek istercesine bir yudum daha çay aldım. Böyle birşey olacağını zaten hissediyordum ama 5 yıl boyunca bunu benden saklamaları...
Aden: Bana daha önce anlatmadığınız için ne kadar kırılsamda herşeyi geride bırakıp ilişkinizi rahat bir şekilde yaşama isteğinizi taktir ediyorum.
Derin bir nefes alıp devam ettim.
Aden: Madem birşeyleri kabulleniyoruz ve paylaşıyoruz bende bir itiraf yapmak istiyorum....Aden: Bilirsiniz hiçbir zaman LGBT karşıtı olmadım.
"Fuck homophobes" yazılı gökkuşaklı telefon kılıfımı gösterdim.
Aden: Aksine ben destekçiydim. Tabi ben öyle sanıyordum...
Oğuz'un yüzü düştü.
Oğuz: Artık değil misin?
Yüzünde korku, endişe ve hayal kırıklığı vardı. Artık onu desteklemeyeceğimi düşündü sanırım.
Aden: Kirrémı sen mal mısın? Elbette hala destekliyorum ve buna devam da edicem. Söyleyeceğim bu değil...
Oğuz: Ne diyeceksen de artık insanı meraktan çatlatma.
"Benim taklidimi yapıyor"
Aden: Ben biseksüelim...Rüzgar: What?
Oğuz: Sen ciddi misin?
Aden: Evet...
Rüzgar: Şu ana kadar hep kız sevgilin oldu. Biseksüel olduğunu anlaman için bi'erkekten hoşlanmış olman lazım.
Aden: Hoşlandım, Dolunay'dan...
Oğuz: Haaa?
Rüzgar elini anlıma attı.
Rüzgar: Ateşi de yok. Bugün 1 Nisan da değil... Hala alkol etkisinde mi acaba?
Aden: Hayır ateşim falan yok, şakada yapmıyorum ve gayet kendimdeyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erotic Shop -Gay
Teen FictionEşcinsellik, BDSM, küfür ve benzeri öğeler içerir okuyacakların bunlara dikkat etmesi önerilir.