MISRADAN :
Bir an Çisili bulamamıştım.İçimdeki korku tarif edilemezdi. Çığlık atıp bağırmaya başladım Güneşte bir yandan bağırıyordu.Artık güvenlikler gelmeye başlamıştı. Mekandan Ogün Arslanoğlu, Yağız Taşçı, Doruk Ertürk çıktı. Ogün birden koşmaya başladı ve dönüp doruklara
"Arabada kız var lan araba gidiyo amınakoyayım" diye bağırdı. Güneşte arabaya bakarak
"Çisiiiiil ! " diye bağırdı.
Ne olduysa o sırada oldu. Kendimi birden Doruk Ertürkün kafasına çantayla vururken buldum.
-"Kızım napıyosuun!!!...Duur!!!..Noluyoo!!...Ahh!!...Dur lan duur!!!"
-"Sus az bile sana ırz düşmanları arkadaşımı kaçırıyorsunuz" diye bağırıp vurmaya devam edince birden beni kucağına alıp sırtına attı.
-"Bıraksana lan hödükk .Aloo kime diyorum.Lan Güneş Çisile yardım et hopp "
-"Hödük mü dağdan mı indin kızım sen ! "
-"Evet hödük tam da sizin gibilere uyan bir kelime. "
-"Bizim gibiler derken ? "
-"Baba parası yiyip egosu tavan yapmış kişilere diyoruz. " Hala yolda yürüyorduk bizi gören 4-5 erkek gülmeye başladı.
-"Neye gülüyonuz lann " diye bağırdı Yağız.
-"Bağırma be beynimi şişirdin.Hem biz nereye gidiyoz indir lan beni arkadaşlarım orada kaldı. "
-"Ölmezler merak etme."
GÜNEŞTEN :
Arabaya doğru gittiğimde Çisil baygın yatıyordu.
"Çisiiiiil ! " diye bağırdım.Mısra bağırmaya başladı.
-"Bıraksana lan hödükk .Aloo kime diyorum.Lan Güneş Çisile yardım et hopp '' bu dediğine bi ara gülmeyi not edip önüme döndüm. Doruklada göz göze geldik.
-"Öyle dikilceğine koşsanaaa! " kolundan tutup koşturmaya başladım.
-"Yaa kızım napıyosun koşsan sanki yetişeceksin çoktan gittiler. "
-"Çisile birşey olursa sizi mahvederim. "
-"Ya biz naptık içmeyi bilmiyorsanız niye o kadar içiyorsunuz. "
-"Sanane içeriz. Ben sana diyomuyum hergün yanında niye bir kız var diye! "
-"Oo sende beni takip edenlerdensin yani" diyip sırıttı.
-"Bu takip değil bütün Dünya biliyor görüyor yani benim bilmemem anormal olurdu" diyip gülümsedim. Gerçekten egoisttin teki kendini bişey zannediyor.
-"Daha ne kadar koşucaz yoklar işte "
-"Off napıcaz? "
"Ölmezler merak etme."
Bu çocuk harbiden ukalanın teki hayır anlamıyorum soru soruyorum adam akıllı cevap verse nolur odun ya daha fazla katlanmak istemediğim için hemen.
-"Ben gidiyorum"
-"İyi görüşürüz"
-"Bir daha görüşmeyelim mümkünse" dedim
Gülmeye başladı ters ters baktım daha fazla orda durmak istemediğim için tosbağama doğru gitmeye başladım bir yandan yürüyüp bir yandan da mısrayı aradım ama bakmadı telefona sonra çisili aradım o da bakmayınca tosbağama atlayıp eve sürdüm ne de olsa bir şekilde haber verirlerdi gerçi Çisil için endişeleyordum Ogün Arslanoğluyla beraberdi ve uyuyordu uyanınca neler olacak Allah bilir.
ÇİSİLDEN :
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Başım çatlıyordu ama nedense içimde bir huzursuzluk vardı etrafıma bakındım burası benim odam değildi mısranında değildi güneşinde değildi. Odaya siyahla beyaz renkler hakimdi daha önce böyle bir oda görmemiştim. Nerdeydim ben? Üstüme baktığımda dünkü kıyafetlerim vardı daha fazla oyalanmadan odadan dışarı çıktım. Oha cidden ben doğru mu görüyorum orda ki Ogün Arslanoğlu mu? Bana mı öyle geliyor yok ben kesin yanlış görüyorum. Ben düşüncelerimin içinde boğulurken Ogünün sesiyle kendime geldim.
-"Sarhoş"
-"Sarhoş?"
-"Dün sakın arabama düşüp orada uyuyakaldığını hatırlamadığını söyleme bana"
-"Cidden mi? Yalan söylüyorsun asla öyle bişey yapmamışımdır ben "
-"Bide arkadaşın Yağızın kafasına çantayla vurdu gerçekten hatırlamıyomusun? "
-"İnanmıyorum kesin Mısra yapmıştır onu" diyip gülmeye başladım ama o ciddiydi kendi kendime güldüm o da bana ters ters bakış attı. Ben tekrar konuşmaya başladım
-"Ben niye buradayım? "
-"Çünkü canım öyle istedi." Bay ukala.
-"Sen her istediğini yaparmısın? "
-"Evet"
-"Ukala"
-"Teşekkür etmen gerekirken ukala diyorsun ne nankör bir kızsın"
-"Evine getirdiğin için mi teşekkür etmem gerekiyor?"
-"Evet her kızı evime giremez"
-"Ay çok şanslıyım desene " dalga geçer gibi dedim ama cevap vermedi.
-"Acıktım."
-"Mutfak orada "
-"Ben mi yapıcam?"
-"Evet"
-"O kadar parayı napıyorsun hizmetçin yok mu senin? "
-"Her kızı almam demiştim "
-"Beni niye aldın"
-"Çünkü ilk olarak yanlışlıklada olsada arabamı kaçırdın arkadaşın Yağızın kafasını kırıyomuş diğeri Doruklarda 1 saat koşmuş oda yetmez gibi sen üstüme kustun yani bana oldukça borçlusun. "
-"Borç mu ? "
-"Evet borç bizim çocukları çağırdım sende seninkileri çağır. "
-"Telefonum nerde bilmiyorum ama " diyip yanaklarımı şişirdim telefonunu uzatıp
-"Yanaklarını öyle yapınca çok çirkin oluyorsun söylim normaldede çirkinsin de bide telefonumu karıştırma çabuk ol. "
-"Çok meraklıydım bende senin telefonuna Ukala bey. Mısrayı sonra Güneşi arayıp konuşmalarına izin vermeden buraya çağırdım adresi Ogüne sorup mesaj attım.
-"Geliyorlar. "