4.Bölüm

98 10 0
                                    

ARKADAŞLAR MULTİMEDYADA ÇİSİL VE OGÜN VAR. BÖLÜMÜN SONUNDA OY VERİP YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM :)

Sabah gözlerimi telefonumun sesiyle istemeye istemeye açtım.

-''Ne var sabah sabah ?''

-''Her sabah saat 8 de kahvemi içerim.''

-''İçersen iç napıyım Ogün ?''

-''1 gün boyunca istediklerimi yapıcaktın güzelim hatırlatırım''

-''Ben o anlaşmayı bozdum canım ya''

-''Bozamazsın çisil 10 dakikaya bende ol.''

-''Ama ogün uyuyoru..Alo..Aloo'' Kapattı inanmıyorum ya. Of ogün of ne güzel uyuyorum dimi ben? Aferin sanada çisil ne diye gaza gelirsin ki zaten. Söylenmeyi bir kenara bırakıp yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım dişlerimide fırçaladım. Odama tekrar dönüp uzun süre dolapla bakıştım. En sonunda pes edip kot şortumu ve beyaz tshortumu üstüme geçirdim altınada spor ayakkabılarımı giyip çıktım. Çok geçmeden Ogünün evinin önündeydim tam zile basacaktım o sırada ogün kapıyı açtı.

-''Nerdesin sen ?'' dedi tüm ciddiyetiyle.

-''Geldim işte.''

-''Niye geç geldin?''

-''Sanane.''

-''Ne demek sanane çisil?''

-''Seni ilgilendirmiyor demek ogün.'' diyince çenesi kasıldı cevap vermeden içeri geçti. Uzun süre sessizce oturduk. Sessizliği bozan Ogün oldu.

-''Nerde benim kahvem?''

-''Nerde bıraktıysan ordadır.'' diyince güler gibi oldu ama hemen ciddileşti.

-''Saçma saçma konuşma kahvemi yap getir.''

-''Kalk kendin yap.''

-''Hayır sen yapacaksın çünkü iddaayı ben kazandım canım.''

-''Hay sanada iddaanada ben'' diye fısıldadım

-''Bişey mi dedin ?''

-''Yok demedim bişey.'' diyip kalkıp mutfağa gittim. Bu çocuk beni delirticek gerçekten delirtecek. Kahvesini yapıp götürdüm. Ogüne uzatıp

-''Afiyet olsun.'' dedim

-''Saol''

-''Saol mu zıkkım iç boğazında kalsın insan eline sağlık der'' diye fısıldadım Ogün televizyonda spor programını izlediği için beni duymadı bile. Daha sonra kalkıp gitmeye karar verdim tam gidiyordum. Ogün arkamdan bağırdı.

-''Nereye?''

-''Kahveni yaptım gidiyorum işte.''

-''Olmaz gel daha yapacakların bitmedi.''

-''Daha napıcam ya?'' diye söylenmeye başladım.

-''Evi temizliceksin.''

-''Ne demek evi temizliceksin bu koca evi tek başıma temizlemem mümkün değil.''

-''Ben anlamam temizliceksin.''

-''Tamam sakinim peki temizlicem malzemelerin yerini göster.'' diyince koltuktan kalkıp yanıma geldi beraber üst kata çıkıp malzemeleri alınca tekrar aşağıya indi. Temizliğe başladım sildim, süpürdüm,toz aldım, camları sildim, ütü yaptım ve nihayet işim bitti ama bende bittim.Kendi kendime söyleniyordum.

-''Gerizekalı ya sanki hizmetçisi var o kadar paran var evi temizletmek istiyosan git hizmetçi tut canım çıktı koca evi temizlicem diye anlamıyorum ki bütün parayı napıyo bu çocuk daha elimi bişeye sürmem direk eve gidic..'' sözüm Ogünün gelmesiyle son buldu.

-''Nereye gidiyosun ?''

-''Eve''

-''Gidemezsin.''

-''Ne demek gidemezsin bitti işim gidiyorum yeter bunları yaptığıma dua et saat gecenin 11i farkındamısın? Kaç saattir iş yaptırıyosun hizmetçin yok senin burda!'' diye bağırmaya başladım.

-''Bu gece burda kalacaksın çisil!'' bu sefer o da bağırmaya başladı.

-''Kalmıyorum gidicem!'' birbirimize avazımız çıktığı kadar bağırıyorduk.

-''Benimle uyucaksın!'' dediği gibi tokadı yapıştırdım.

-''Gerizekalı beni ne zannediyorsun sen!'' diyip kapıyı çarpıp çıktım. Sinirden gözlerim dolmuştu. Ne zannediyordu beni ? Her gün beraber olduğu kızlardan mı? Ona bunun hesabını daha sonra soracaktım. Geçen bir taksiyi durdurup bindim.

Eve geldiğimde herkes uyuyordu sessizce odama girdim. Kızlarla konuşmaya ihtiyacım vardı konuşmamız gerektiğini anlatan bir mesaj attım 5 dakika geçmeden skype girdiler. Olanları kızlara anlattım Güneş '' tokat az gelmiştir ona biraz yumruk falan atsaydın'' Mısrada '' çok abartmış iki gündür tanıdığı biriyle uyumak nedir oha ya'' dedi. Yağız Mısraya geçen günkü çanta olayının hesabını yemek yaptırmakla, Dorukta Güneş onu koşturduğu için ayak işlerini yaptırarak ödettirmiş. Böylece bu iddaamızda kapanmış oldu ama bende Çisil Akaysam sana bunun hesabını sormazmıyım Ogün Arslanoğlu.

AŞKTA GURUR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin