3.Bölüm

123 12 2
                                    

Allah aşkına bu nasıl borç ödettirme şeklidir ya az insanda acıma olur. Evet tahmin edin bakalım bizden ne istediler? BİZDEN 1 GÜN BOYUNCA HİZMETÇİLERİ OLMAMIZI İSTEDİLER. Bir Çisil Akay asla böyle birşey yapmaz.

-''Hayır ben kabul etmiyorum!''

-''Bende kabul etmiyorum''

-''Bende etmiyorum''

-''Kızlar kabul etmek zorundasınız.'' dedi Bay Ukala

-''Allah Allah neden etmek zorundaymışız?''

-''Çünkü ben öyle istiyorum''

-''Senin istemenle olmuyor herşey.'' Gerçekten sinirlenmeye başlamıştım.

-''Ben istediysem yapmak zorundasın!'' Bu gerçekten bardağı taşıran son damla olmuştu.

-''Yeter be bana bak kendini beğenmiş Dünya senin etrafında dönmüyor o egolarından ve ukalalılığından bir an önce arın. Senin istediğin şeyi yapmak zorunda değilim sen kimsin ki ?''

-''Ben Ogün Arslanoğlu. Arslanoğlu Holdingin veliahtıyım. Bununlada yetinmeyen tüm kızların hasta olduğu biriyim.''

-''Bence sen öyle zannediyorsun.''

-''Varmısın iddaaya?'' Kızlar koluma vurup duruyordu onların bana sakın öyle bir salaklık yapma dur durduğun yerde deme şekliydi.

-''Varım!''

-''Bu akşam bara gidicez ve sen ordan herhangi bir kız seçiceksin bakalım bana dayanabilecek mi? Eğer ben kazanırsam 1 gün boyunca istediklerimi yapacaksın.''

-''Peki ya ben kazanırsam?''

-''1 gün boyunca ben senin istediğin herşeyi yaparım anlaştık mı?''

-''Anlaştık Arslanoğlu.''

Evet çisil bittin kızım sen. Çabuk gaza gelen biriysem nolmuş yani? Bu iddaayı kaybedersem mahvolurum. O kendini beğenmiş ukalanın çenesinden kurtulamam. Kızlarla akşama hazırlanmak için evlere dağıldık. Şuan ikiside bana hiç bir şey demiyorlar ama iddaa meselesi bittikten sonra sıkıştırıp neler olduğunu öğrenmek için uğraşacaklar ama hiçbirşey olmadı, olmayacak. O züppeyle işim olmaz.Eve girdiğimde anneme birsürü açıklama yaptım tabiki de Ogün Arslanoğlunda kaldım diyemeyeceğim için Güneşlerde kaldım dedim. Anneme yalan söylemem aslında ama bu defa söylemek zorunda kaldım. Daha fazla oyalanmadan odama çıktım. Dolabımın karşısına geçip bordo straplez mini bir elbise onun altınada topuklu ayakkabılarımı çıkardım ama giyinmeden önce duşa girmem gerekiyordu. Gerçekten su beni rahatlatıyor Ogüne hala sinirliyim kendini bişey zannediyor. Nolmuş yani Arslanoğlu Holdingin veliahtıysan? Nolmuş kızlar sana hastaysa ? Egoist. Ben bunları düşünürken çoktan duş almıştım banyodan çıkıp odama ilerledim. Üstümü giyinecektim ki kafama birşey takıldı. Arslanoğlu Holding. Daha fazla dayanamayıp bilgisayarı açtım. Oha tüm Türkiye nerdeyse bunların zenginliğe bak be. Tabi bu kadar kendini beğenmiş olur. Saate baktığımda 8di. Oyalanmayıp üstümü giyindim saçlarımı düzleştirip takılarımı taktım tam çıkıyordum ki telefonuma mesaj geldi.

05*********

Ben Ogün evinin önündeyim seni bekliyorum.

Bu nerden çıktı şimdi ya bir defa numaramı nerden buldu? Evimi nerden biliyor? Of Ogün of. Anneme çıktığımı söyleyip evden ayrıldım. Ogün siyah porschesine yaslanmış beni bekliyordu. Siyah pantolon beyaz t short siyah ceketiyle gerçekten çok yakışıklı olmuştu ne diyorum ben ya kendine gel çisil kendine gel. Ogün beni görünce baştan aşağı beni süzdü. Gözlerinde şaşırmış bir ifade vardı.

-''Aa..Artık gidelim mi ?'' Ogün Arslanoğlu kekelemişti.Bu gülümsememe neden oldu.

-''Gidelim'' diyip porscheye bindim bu çocuğun araba koleksiyonu falan mı var acaba? Gerçi tüm Türkiye benim olsa benimde araba koleksiyonum olurdu. Hiç konuşmadan barın önüne geldik. Onu beklemeden içeri girdim kızlar çoktan gelmiş olmalıydı. Etrafa biraz göz gezdirdim köşede oturuyorlardı Yağız, Doruk, Mısra, Güneş hepsi gelmişti bende yanlarına gittim kızları öpüp Dorukla Yağıza gülümsedim. Ogünün aksine onlar canayakınlardı. Sessizliği bitiren yağız oldu

-''Çisil, Ogün nerde beraber gelmeyecekmiydiniz?''

-''Beraber geldik de onu beklemeden içeri girdim ben.'' dediğimde Ogün yanımıza gelmişti. Bana ateş saçan gözlerle bakmayıda ihmal etmemişti. Ne yapmıştım ki ben sadece beklemeden içeri girdim bunda kızılcak ne var anlamıyorum. Biz kızlarla kendi aramızda konuşurken Doruk lafımızı bölüp

-''Eee ne zaman başlıyor iddaanız merakla bekliyorum.'' dedi

-''O zaman başlasıın'' diye gülerek bağırdım. İleride esmer, uzun saçlı, uzun boylu, siyah mini elbiseli, zayıf ve fiziği mükemmel bir kızı gözüme kestirmiştim.

-''Arslanoğlu''

-''Akay''

-''İlerideki esmer, siyah mini elbiseli, uzun boylu kızı görüyormusun?'' Etrafa bakındı ve bahsettiğim kızı gördü.

-''Evet görüyorum.''

-''O zaman kolay gelsin.'' diyip güldüm. Bana bakıp güldü ve ayağa kalkıp kızın yanına doğru ilerledi evet ilk defa Ogün Arslanoğlu güldü. Arkada kalan 5 çift meraklı göz oturmuş Ogünle kızı izliyorduk. Kızın kulağına bişey dedi ve kız bizim tarafa bakıp güldü. İnanmıyorum ya ne dedi Allah bilir. Tekrar bişeyler konuşup çıkışa doğru yöneldiler Ogün arkasını dönüp bana göz kırptı ve bardan çıktılar. Kızlara baktığımda onlarda şaşırmış görünüyordu ama Yağızlar gayet normaldi hiç şaşırmış gibi bir halleri yoktu. Evet çisil şimdi bittin sen...

AŞKTA GURUR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin