6.Bölüm

69 6 2
                                    

MISRADAN

Sabah uyandığımda masanın üstünde bir kağıt buldum.

-"Baya derin uyuyordun uyandırmak istemedik biz iyiyiz işlerimiz var seni seviyoruuz" diye not bırakmışlardı kızlar. Notu okurken tebessüm ederek
"Bende sizi seviyorum" dedim. Gerçekten onların yeri bende çok ayrıydı. Hayatımda hiç yapmadığım şeyleri onlarla yapmıştım benim için çok değerliler olmayan kız kardeşim gibi görüyorum onları. Kardeşim yoktu aslında annem babam bile yoktu. Kendileri çok yoğun oldukları için bir kızları olduklarını unutuyorlardı bunun yüzünden bir çok kez kavga etmiştik. Eve geç geldiğimin farkında bile olmazlardı hatta eve gelip gelmediğimin bile farkında değillerdi hiç bir zaman umursamazlardı beni. Annem en çok hangi yemeği sevdiğimi, neler yapmaktan hoşlandığımı dahi bilmezdi. Babamda onun gibiydi ne istediğimi ne yaptığımı umursamazdı. Eve geç saatlerde gelip erkenden çıkarlardı. Bu konuları açtıkça içim daralıyordu en iyisi sahile gitmek diye karar verdim denizin kokusunu içime çekmek, dalgaların sesini dinlemek hoşuma gidiyordu. Daha fazla oyalanmadan hazırlanıp evden çıktım evimle sahilin arası 5 dakikaydı. Sahile geldiğimde sessiz sakindi sadece dalgaların sesi vardı banklardan birine oturup düşünmeye başladım. Yağızlar hayatımıza girdiği andan itibaren ne çok şey değişmişti. Hiç bir zaman aşık olmayacağım diye kendimi kandırırken birden yağız çıktı karşıma asla ona aşık olduğumu belli etmeyecektim eğer o birşeyler hissediyorsa bana karşı açıldığında bende açılırdım ama o açılmadan asla söyleyemezdim. Çisil ise eskisi gibi görünmeye çalışsada eskisi gibi değildi. Kimseyi umursamayan Çisil Ogünün dedikleri canını fazlasıyla yakmıştı. Güneşse önceden erkeklerle baya yakındı ama Dorukla tanıştıktan sonra o da eskisi gibi değildi her ne kadar bunu kabullenmek istemiyor olsada kesinlikle o da Doruktan hoşlanıyordu buna adım kadar eminim. Ben kendi kendime bunları düşünürken yanıma birinin oturmasıyla kendime geldim. Kafamı çevirdiğimde o oturan kişinin Yağız olmasını beklemiyordum.

-"Yağız?" Dediğimde hiç bana bakmadan cevap verdi.

-"Neden burda olduğumu soracaksın çünkü canım sıkkın denizin kokusu ve dalgaların sesi hoşuma gidiyor beni sakinleştiriyor" dediğinde ne kadar çok benzediğimizi farkettim. Cevap vermedim sadece kafamı sallamakla yetindim.

-"Sen neden burdasın peki?" Dedi bana bakarak.

-"Düşünmek için." Diye cevap verdim tebessüm ederek.

-"Neyi düşünüyorsun peki?" Dediğinde bunu sormasını beklemiyordum.

-"Yaşadıklarımı, Çisili, Güneşi." Dediğimde bana döndü.

-"Çisil nasıl? " diye sordu.

-"Nasıl olsun böyle laflar duymayı beklemiyordu ve bunu haketmedi." Diye cevap verdiğimde Yağız kafasını salladı.

-"Ogün sinirlendiğinde ne dediğini bilmez." Dedi

-"Bu çok belli karşısındaki insanı hemen kırabiliyor bunu öğrendik." Dedim ve gözlerimi denize çevirdim.

-"Haklısın" dedi. Saate baktığımda 4e geliyordu artık eve gitmeliydim.

-"Neyse ben gidiyorum sonra görüşürüz" diyip ayaklandığımda gözlerini bana çevirdi.

-"Ben bırakırım seni" dedi.

-"Gerek yok 5 dakikalık yol zaten teşekkür ederim" dedim ve ilerledim. Arkamdan Yağızın sesi duyuldu.

-"Görüşürüz" diyince gülümseyip devam ettim.

GÜNEŞTEN

Uzun süredir alışveriş yapmıyordum AVM ye gelmekte iyi yapmışım diye düşündüm.
Belki Çisile de iyi gelir diye düşünüp çağırmıştım ama "halsizim canım alışveriş yapmak istemiyor" diyip telefonu kapatmıştı. Gerçekten onun için üzülüyorum bunları haketmemişti. Sadece mesafesini koruyordu. Ogünün ona böyle laflar söylemeye hakkı yoktu. Düşüncelerimi kenara atıp mağazalardan birine girdim. Ne bulduysam denedim alışveriş benim için çok önemliydi. Kafamı dağıtıyordum iyi geliyordu bana. Birsürü şey aldıktan sonra mağazadan çıktım ellerim dolmuştu bile. Mağaza vitrinlerine bakarak ilerlerken sağ tarafta 4-5 yaşında bir kız çocuğu oturmuş ağlıyordu. Hemen yanına ilerleyip oturdum.

AŞKTA GURUR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin