( Multimedia: Alisa Northman , kıyafeti ve motorsikleti .)
Kendine kalın duvarlar örüp kafeslenmiş bir kızın kim kilitlerini kırıp aşkla kavuşturacak ?
Annemin sesi kulaklarımda yankılanırken kendimi gözlerimi açmaya zorladım . Yavaş yavaş araladığım göz kapaklarımla yeni bir güne daha adım atmış bulunmaktaydım . Biraz daha yatağın içinde kalarak odamı incelediğimde kendi zevkimin ne kadar güzel olduğunu bir kez daha anlamış oldum .
Sonunda yataktan kalkabildiğimde adımlarımı banyoya yönelterek kısa bir duşun ardından duştan çıkıp boy aynamın karşısına geçerek kendi yansımamı inceledim . Açık kahverengi küt kesim olan saçlarım hemen kulağımın aşağısında doğal ve parlak şekilde duruyordu. Yeşil gözlerim herkesin söylediğinin aksine parlak değil ölü bakıyordu dünyaya . Fiziksel bir ölüm değil , ruhendi benim ki .
Annemin tekrar seslenmesiyle dolaptan giysilerimi çıkararak , üstümü giyinip makyajımı tamamladım . Aşağıya inip masaya ilerleyerek oturduğumda annem kahvesini yudumluyordu.
- " Günaydın . " diyerek kahvaltıma başladım .
- " Günaydın güzel kızım . İkinci yılında üniversite değiştireceksin heyecanlı mısın ? "
Ne olursa olsun o güzel yüzünü hiçbir zaman asmayan ve dimdik ayakta duran annem gülümseyerek bana bakıyordu . İçimde heyecan duygusu beslemiyordum aslında , uzun zamandır bunu yaşayacak bir olayla karşılaşmamıştım .
- " Heyecanlı değilim anne üniversite hâlâ aynı sadece mekan değişikliği benim için o kadar . Babam çıktı mı ? "
- " Evet , her zaman ki gibi çok yoğun . "
Kafamı anladım dercesine sallayıp kahvaltıma geri dönerek çayımdan son yudumumu aldım. Ayağa kalkarak annemi öpüp evden ayrıldığımda sıkıntıyla iç geçirmiştim.
Çocukluk arkadaşım Menollyle gidecektim yeni okuluma . Her zaman yanımda olduğu gibi şimdide benimle birlikteydi . Benim aksime çok neşeli, deli dolu ve hayatı çok seven biriydi . Zıt kutuplar olmamız gerek ki birbirimize çekilerek arkadaş olmuştuk . Daha doğrusu bana ve hayatıma katlanabilen sayılı insanlardan biriydi kendisi.
Menolly ' nin motorunun önümde durmasıyla , garajdan çıkardığım motorumu çalıştırarak gazladım . Tekerin altından hızla kayan beyaz şeritlerle ilerlemeye devam ediyordum . Okula yaklaşmamızla hızımı düşürmeyip drift atarak bahçede tam hizasınaa motoru park edip aşağıya indim . Klasik üniversite ortamına yüzümü döndüğümde meraklı gözler üstümüze dikilmişti .
Kaskımı çıkartıp elime alarak yerine güneş gözlüklerimi taktığımda bahçedeki banklardan birine ilerleyerek oturduk .Yerimde rahatsızca kıpırdanarak Menolly ' e döndüm ama o halinden gayet memnunmuşcasına etrafa gülümseyerek göz atıyordu .
- " Herkesin bize bakması hiç hoşuma gitmiyor . "
- " Ah , bence harika baksana egoma ego ekleniyor . " diyerek güldü Menolly
Bir süre benim dinlemem Menolly ' nin konuşmasıyla vakit geçirdikten sonra ders vaktimizin geldiğini anlayarak kalkıp okula girdik . Sınıfa girdiğimiz de tipini fizikçiye benzettiğim profesör derse başlamıştı .
- " Vayy ! Motorcu kızlar bu sınıfta he !? Bu sene çok eğlenceli geçeceğe benziyor ! " dedi ses desibelini ayarlayaman bir çocuk. Hem önde oturduğu hemde bağırarak konuştuğu için herkesin ilgi odağı tekrardan biz olmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafeste Aşk
Teen Fiction9 senedir kafes dövüşü yapan motosiklet kullanan az ve öz konuşan bir kızın hayatı . Sizce bu kızın kilidini kırıp kafesine girebilen biri olabilecek mi ? Alisa çocukluk arkadaşı Menolly ile kötü olaylar sonucunda üniversite ikinci sınıfta başka üni...