- " Christian ."
- " Ah Alisa adımı senden duymak ne büyük şeref ! " dedi sırıtarak .
- " Bugün beraber çalışacağım kişinin Christian ' ın olmadığını söyle . " dedim kaşlarımı çatarak koça döndüğümde .
- " Evet de siz nereden tanışıyorsunuz ? '' Koç ' un sorusuna cevap vermeden Christian ' a döndüm .
- '' Senin burada ne işin var ? ''
- '' Bende senin gibi dövüşmeye geldim Alisa . ''
- '' Buranın yerini bile benden öğrendin daha hiçbir şey bilmiyorsun ve kafana göre dövüşmeye mi geldin ? Sana maçlara gelmeni söyledim , dövüşmeye değil . ''
- '' Bende senin gibi öğrenebilirim ve maçlara katılabilirim . Sen yapabiliyorsan bende yapabilirim . ''
- '' Aptal mısın ! Ben 3 sene dövüş eğitimi aldıktan sonra maçlara çıkmaya başladım . Kafes dövüşü bu , arkadaşlarınla mahallede yaptığın kavgalara benzemez . Bu ringe çıktığında , üstüne bahisler oynandığında ve yenildiğinde her şey o kadar da toz pembe olmuyor ! ''
- '' Çalışarak başarabilirim , yapabilirim Alisa ! ''
- '' Sen daha hiçbir şey bilmiyorsun . 2 hafta sonra maçlar başlıyor , sen yeni yetmesin diye rakiplerinde öyle olmayacak ! Karşına profesyonel dövüşçüler bile çıkabilir , ilk maçında gebermek mi istiyorsun !? ''
- '' Maça çıkıp kazanmak istiyorum ! ''
- '' Her istediğin öyle hemen olmuyor ! " Derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim .
- " Ne halin varsa gör ama sakın benden yardım bekleme ! '' diyerek koça dönüp konuşarak hızla oradan ayrıldım .
- '' Bugün tek çalışıyorum koç ! ''
- '' Alisa yarın maçın var ! ''
- '' Tekim ! '' diyerek kum torbalarına doğru yürümeye devam ettim .
************************************
Yaklaşık 2 saatlik bir çalışmanın sonunda dinlenmek için kendimi yere bırakmamın ardından , hızla soluk alıp veriyordum . Yanıma birinin oturduğunu hissettiğimde duruşumu bozmayarak yerde yatmaya devam ettim .
- '' Birileri sinirlenmiş diye duydum . '' dedi gülümseyerek .
- '' Dünyada akıllıdan çok aptal olunca ve çoğu beni bulunca . ''
- '' Çözüm yolu var mı peki ? ''
- '' Olsa da gerek yok , kendi cezasını kendi çekerek öğrenecek . ''
- '' Onun için ağır bir ceza olacak desene . ''
- '' Hangi insan bu kadar ahmak olabilir ? Uyardığım halde , hiçbir şey bilmediği halde maçlara çıkmayı düşünüyor ! ''
- '' Sen elinden geleni yapmışsan gerisi ona kalmış Alisa . ''
- '' İlk maçında hastanelik olacak , aptal . '' diyerek sinirle gülümsedim .
- '' Buna eminim . '' dedi benim ardımdan gülen Chase.
- " Başlayalım o zaman çalışmaya ." diyerek ayağa kalkarak bana elini uzattı . Elini önemsemeyerek ayağa kalktım .
Ellerimizi sarıp karşılıklı dövüşmeye başladığımızda bir müddet sonra çoğu kişi antrenmanlarını bırakıp bizi izlemeye başlamıştı . Yaklaşık yarım saattir sinirlerimizi atarcasına dövüşüyorduk tam atağa geçecektim ki Chase ile ortamıza havlu fırlatılmıştı . Sinirle atan kişiye döndüğümde Christian ' ın olduğunu görmem yumruklarımı sıkıp sakinleşmeme neden olmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafeste Aşk
Teen Fiction9 senedir kafes dövüşü yapan motosiklet kullanan az ve öz konuşan bir kızın hayatı . Sizce bu kızın kilidini kırıp kafesine girebilen biri olabilecek mi ? Alisa çocukluk arkadaşı Menolly ile kötü olaylar sonucunda üniversite ikinci sınıfta başka üni...