Hızlı nefes alışverişlerim di kulağımı tırmalayan tek ses . Gözlerimin bulanıklığı geçmez iken nefeslerim ciğerlerimi zorluyordu . Etrafımı sarmalayan kollar kendini belli edercesine sımsıkı bedenime bağlıydı. Burnuma dolan saf kokusu bedenimi rahatlatmaya başlarken yumruk yaptığım ellerim yanlarımda kenetlenmişcesine durmaya devam ediyordu .
Ne kadar zaman geçti , ne kadar sarf edilen söz vardı bilmiyorum ama sonunda sımsıkı birbine kapattığım gözlerimi açmaya başarmıştım . Bulanıklık gözlerimi birkaç kere kırpmamla geçerken bakışlarım yeşilliklere tutunduğunda bir kere daha derinden bir nefes almıştım .
Endişeli bakışları yüzümün her yerini tararken kenetlediğim parmaklarımı çözüp alnımdaki terleri sildikten sonra ayağa kalkmayı başarmıştım . Sendelememle Logan ileri atılırken elimle durmasını işaret ederek ayaklarımı yere daha sağlam bastım .
- " Alisa o kimdi ve neden koulrofobin olduğunu söylemedin? "
- " Kusura bakma kendimi insanlara tanıtırken fobimi söylemeyi unutuyorum. "
Asansörden yavaş adımlarla ayrılırken gözlerimi etrafta dolaştırıyordum her hangi bir hareketlilik benim için yeterliydi .
- " O kimdi ? "
- " Bilmiyorum ama her kimse fobimi bilecek kadar düşman ve beni iyi tanıyor."
- " Nasıl bulacağız ? "
- " Başımda beklemek yerine peşine düşseydin şuan belki de böyle derdimiz olmayabilirdi . "
- " Pardon , pardon ! Kulaklarım yanlış mı duydu ? Seni o halde bırakıp geri zekalı bir palyaçonun peşine mi düşecektim ? "
- " Sana en başından söylemiştim kendi başımın çaresine bakabilirim diye . "
- " Tabi , evet demin gördük . Fark ettiysen ben özel korumayım önceliğim seni korumak. "
- " Bende patronun olarak önceliğin ben değilim diyorum. Umarım anlamışsındır . "
- " Sen bilirsin bir dahakine ölüm döşeğinde olsan bile kendi başının çaresine bakar düşüncesiyle gider diğerlerinin peşine düşerim . "
- " Dediğim gibi . Bu arada bundan babamın haberi olmayacak. "
- " Ama Eric Bey demişti ki ... "
- " Bak Logan anlatamadım galiba sen babamın emri altında çalışmıyorsun ve ikimiz arasında olan ikimiz arasında kalacak . Çocuk gibi babama ispiklediğini duyduğum an işine son veririm . "
- " Emredersiniz Alisa Hanım . "
- " Bu bir emir değil sadece uyarı . "
- " Baksana senin başından hiç bela eksik olmuyor mu ? Dövüşüyorsun hadi anladım , düşmanlarında var demin gördük etrafında sürekli koruma olmasının nedeni de bu belli ki . Ne yaptın bu kadar insana ? "
- " Yarama basanın canını aldım . "
Aramızda geçen kısa bir sessizlikten sonra Logan tekrardan konuşmuştu .
- " Bunu mecazi söylediğini varsayıyorum. "
- " Bu senin iyiliğine olur . " Dediğimde Logan bir an duraksasa da saçlarını sıkıntıyla karıştırarak yürümeye devam etti .
-. " Peki , şimdi ne yapmamız gerekiyor ? "
- " Peterla irtibata geç kamera kayıtlarına ulaşsın . Bir yerden yakalamaya çalışacağız . "
- " Tamam , hallediyorum . "
Logan telefon görüşmesi yaparken valenin getirdiği arabama atlayarak veterinere sürmeye başladım. Peter Kral ' ı veterinere korumalardan biriyle göndererek bize zaman kazandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafeste Aşk
Teen Fiction9 senedir kafes dövüşü yapan motosiklet kullanan az ve öz konuşan bir kızın hayatı . Sizce bu kızın kilidini kırıp kafesine girebilen biri olabilecek mi ? Alisa çocukluk arkadaşı Menolly ile kötü olaylar sonucunda üniversite ikinci sınıfta başka üni...