9.Bölüm

313 17 13
                                    

Yeni Bölümmnm~ ¦] Merhaba arkidişler YB yazıyom falan ve bu arada 70 kişi olduk herkeze çok teşekkür ederim beni sevip okuyan ve takib eden kişilere çok teşekkür ederim ve hikayeye sizin istediğiniz bir konu gibi yazmamı isterseniz tek yapmanız gereken yorumda belli ederseniz sevinirim isterseniz hemen hikayeye geçelim wuhuuu :3 size iyi okumalarrrr :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Suzuki Hakira

Bugün basketbol antremanım vardı ve ben her zamanki gibi geç kalmıştım tabikide benden ne beklenirdi ki zaten koç gene bana kızıcak dedim içimden ve koşmaya devam ettim.

Sonunda...geldim g-geldim nefes nefese kalmıştım kocun yanına gittim ve omzuna dokunmamla bir mayın gibi patladı "NEDEN BU KADAR GEÇ KALIYORSUN BİZ BİR ANTREMANI BİTİRDİK BİLE EĞER Bİ DAHA GEÇ KALIRSAN SENİ TAKIMDAN ATARIM ŞİMDİ ÜSTÜNÜ GİYİN VE SAHAYA CIKIP ANTREMANA BAŞLA" die bağırmıştı bense çok korkmuştum chibi moduna geçip "h-hai ._." dedim ve soyunma odasına gidip üstümü cıkarmaya başladım sonra içeri yuno girdi ona şaşkınca baktım sonrada "sendemi basketboldasın" dedim "evet daha dün katıldım basketbol oynamayı çok seviyorum" dedi ve kazağını cıkardı "hmm" dedim sonrada önüme dönüp giyinmeye başladım.

Koaru Yuno

Soyunma odasına girdiğimde Suzuki ordaydı olabildiğince soğuk davrandım bana şaşkın bi şekilde bakıyordu ve bana "sendemi basketboldasın" dedi "evet daha dün katıldım basketbol oynamayı çok seviyorum" diyip kazağımı çıkarmaya başladım "hmm" die karşılık verdi o nasıl bi karşılık lan dedim içimden ve o soyunurken onu izledim ama o fark etmedi çok güzel bir fiziği vardı sıkı kalçaları ve orta derecede kaslı bi vücudu vardı ağzımdaki salyayı akıtarak ona gizlice bakmaya devam ettim o giyindiğinde içimden nie giyiniyorsun öbür türlü daha seksiydi dedim ve suratımı asıp bende giyinip cıktım koç yanına gelmemi istemişti yanına gittim ve atış çalışmaları yapmamı istedi basketbola daha yeni başladığım için yaparmıydım bilmiyorum koç yanıma geldi ve bana nasıl topu atıcağımı göstermeye başladı.

Koç konuşurken gözüm Suzuki'ye kaydı ona parıltılı gözlerle bakmamak için kendimi zor tutuyordum soğuk bir şekilde önüme döndüm ve koç "anladınmı?" die sordu olamaz koçu dinlemiyordum çok kötü cuvalladım "hayır efendim tekrar anlatırmısınız?" dedim oysa "pekala dikkatli dinle" dedi ve tekrar anlatmaya başladı.

Suzuki Hakira

Antrenmana devam ettik ve mola verdiğimiz zaman kendimi yere attım "iyi anteremandı ha" dedi arkadaşım ve beni yerden kaldırıp havluyla su şişesi verdi havluyu alıp boynuma attım şişeyi acıp içtim "teşekkür ederim kira" dedim ve gülümsedim oda kolunu omzuma atıp "önemli deil" dedi ve güldü.

Koaru Yuno

Onları gördüğümde kan beynime vurdu ve topu sıkıp patlatmamla herkez bana baktı hemen kendimi toparlayıp yeni top aldım ve potaya doğrultup attım ve basketttttt yeeeyyy :3 koç bana "aferim biraz daha çalış yarından sonra antrenmana başlaya bilirsin" dedi ve gülümseyip gitti.

Biraz daha çalıştıktan sonra havluyla su aldım ve suyu acıp içtim sonrada havluyla yüzümdeki terleri silip topu alıp sektirmeye başladım.

~~~~~~~~~Antrenman Cıkışı~~~~~~~

Suzuki Hakira

Herkeze görüşürüz dedikten sonra elime telefonu alıp haberlere bakmaya başladım gene aynı sayfada cinayet haberi ohaaaa bir gecede 25 kişi oha 21 tanesi koruma 3 çocuk 2 kız 1 erkek ve 1 de büyük bir firmanın patronu "ohaaaaaa" dedim ve okumaya devam ettim bu katil kimss psikopatın önde gideni dedim içimden ve nerdeyse telefonun içine giricektim ve saat çok geç olmuştu bu gün antreman baya bi uzun sürdü eve doğru yürürken arkamda bir dal çatırtısı duydum arkamı döndüğümde yuno olduğunu görünce bi ohh çektim ve "beni korkuttun bi daha öle sessizce arkamdan yürüme" dedim ve gülümsedim oda "özür dilerim bi daha yapmam" dedi çok soğuk bi tavrı vardı eve geldiğimde kapıyı açtım ve arkamı dönüp yunoya el sallayıp içeri girdim sonrada kapıyı kapatıp spor çantamı duvarın dibine koydum ve ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim abim nerdeydi acaba "nii-saann~ nerdesinnn?" die bağırdım ve mutfağa girip baktım orda yoktu yukarı cıktım "nii-san" dedim ve odasına baktım ordada yoktu odama girmemle ps4'le oynayan abimi görünce "ben daha teminden beri kime eşşek gibi anırıyom" dedim oysa "kime" dedi "offf herneyse hadi çıkta üstümü giyineyim" dedim "küçükken beraber banyo yapıyorduk" dedi bu benim kızarmama sebep olmuştu "gıcık yaaa" dedim ve dolabım kapağını açıp hızlıca giyindim "oha saat ne ara 1 oldu hadi sen yatağına bende yatağıma hadiii" dedim ve konsolu cıkardım ve toplayıp yatağın altına koyup abimi odadan cıkarıp kendimi yatağa attım ve yorganın altına girip uyumaya başladım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evet arkidişler bugünkü hikayemizde bu kadardı diğerki bölümlerde görüşmek üzere ben uyuyacam sksdms hadi iyi geceler size nsdnsjs

Katil(Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin