3.Bölüm

1K 30 3
                                    

Haii~ okur-chanlar :3 hehehe medyadaki şahışı hikayenin sonunda sölüycem bonus hikayede ve ilerleyen hikayelerimizde çıkacak bu karakter :3 eveeeet~ hikayeye geçelim ¡y¡ okumalar :D

~~~~~~~~~~~~~HikayeeeTime~~~~~~~~~~~

Okul bugün biraz garipti sanki :/ bana göre çok garipti hergün yaptığım şeylerin hepsini yaptım okulda bahçede,çatıda ve derste uyudum rüyalarım garipti eee okulda 3-5 kişi benle konuştu bu garip herneyse bugün Türkiye'den bi arkadaşım gelicek :3 yeeeey :3 yarın 12 de gelicekti galiba arar sorayım bari nerde nerde heh buldum heh çalıyo :3 ('=Telefondaki yani karşıdaki dielim :D. "=Buda bizim deli :D.)

'Haii :D'

"Kon'nichiwa, anata wa ashita nanji ni kuru?" (selam sen yarın saat kaçta geleceksin ? Dedim ben buracıkda :D)

' Watashi wa sokonode, watashi no hikōki raidā 6-jikan Toruko kara shōgo jikan no hikōkininoru ga suki. (Türkiye'den saat öğlen 1 gibi binerim uçağa yani orda saat 6 da binicem uçağa dedim :D)

(#=önemli bilgi)

# Türkiye saati Japonya saatinden 7 saat geridir

"Sono yō na anata ga, Nihonde wa daijōbu ni narimasu dono yō ni ōku no jikan to shite?" (Tamam saat kaç gibi japonya da olursun? Dedim ben burda :D)

' Ima watashi wa, Toruko to Japan' ll o mijikaku surukara, anata no 14-jikan no hikōkininoru ni ōjite 6-jikan de raidā yo, nijūroku kara jū shi no gōkei o tsuika shi, watashi wa 20-jikan de sonzai surudarou koto ga hanmei.' (Şimdi ben sizin saate göre altıda binicem uçağa Türkiye ve Japonya arası on dört saat yolculuk yapıcam kısacası altıya on dört ekle toplam yirmi cıkıyor yani saat yirmide orda olurum. Dedim ben burda :D)

"U ̄ n watashi wa sore o eta." (hmm tamam anladım. Dedim ben burda :D)

'Wareware wa sore o miru toki, watashi wa watashi no sūtsukēsu o yōi shite orimasu.' (Ben bavulumu hazırlıyorum o zaman görüşürüz. Dedim ben burda aaaa ama bitirin konuşmayı bari :( öldüm ben burda -_- )

"OK, anata o sanshō shite kudasai." (Tamam o zaman görüşürüz. Dedim sonunda yaaa bitti -_-)

arkadasım japonca'yı ne kadar iyi biliyor buda işi kolaylaştırıyor :3 (o ben çeviriyom onları bi kere tamammı °3° hıh) herneyse eve gidip ödevleri yapıp pc başına oturup oyun oynuycam nasılsa yarın okul yok ve yarın yapıcak çok iş var ve yarından sonrada abim geliyor :3 o da burda 2 hafta falan kalır :D herneyse ödevlerimi yapayım bari...

~~~~~~~~~~~~~~1SaatSonra~~~~~~~~~~~~~

Sonunda bitti saat kaç acaba bakayım bari :3 saat~ 4ü 30 geçiyo :3 birazda oyun oynayım bari odama çıkıp hoop sandalyem çok rahat yaa :3 bakalım ne oynasam ne oynasam ilk önce bi steamı açayımda :3 ooo yeni oyun What the hell? OMG!! 15 DOLAR OLMUŞ FOREST ALMAM GEREK NERDE BENİM KREDİ KARTIM BURDA :3 eveet hadi alalım :3 yeeeey bnm oldun oyun şimdi bu inerken bende face girip youtube den video izleyim bari :3 PewDiePie I Love You :3

~~~~~~~~~~~~~~~~TheEnd~~~~~~~~~~~~~~~

Aaaaa ama yeter yaa bi oraya bi buraya zaten o saati bulana kadar öldüm Türkiye ve Japonya kaç saattir ara ara geberdim beee herneyseee nslsnz :3 umarım iyisinizdir ve steamda forest 15 dolar olmadı A:DSA:ASD:SAD:S herneyse yazar-chan sizi çok seviyorr :3 :* asdsasas

Katil(Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin