8.Bölüm

395 18 16
                                    

Selam arkidişler ¦] adam kesmeyec hazırmıyız umarım hazırızdır herneyse yazıyorummmm neden bilmiyorum ama sanki içimde bir enerji var ve birazdan patlıycak gibi hissediyorum herneyse yazıom :] °¬° bu arada o medyadaki resim katilimizin insan öldürürken giydiği kıyafetleri ve muzikte güzel bişey bulana kadat 1 saatimi harcadım sonra aklıma bu geldi insankarı keserken dinlerseniz daha ii olur ama genede siz bilirsiniz hadi iyi okumalar :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beyaz converslerimi, siyah pantolonumu ve beyaz tişörtümü giyip üstüme kapşonlu siyah çeketimi giydim ve beyaz maskemi takıp kapşonumu kafama geçirdim sonrada siyah eldivenlerimi giyip bıcağımı aldım ve sniperımı cantama koydum bi kaç bomba aldım sonrada radyo aktif cihazları alıp cantama koydum en az 5 tanemi ne almıştım ince ipleri ve tuzaklarıda alıp evden cıktım sonrada kapıyı kapatıp kitledim.

Bayabi yürüdükten sonra büyük bi malikaneye gelmiştim çalıların arkasına geçtim ve sniperımın dürbünden nişan alıp sıktım sonrada korumalardan biri yere yapıştı diğeri ne olduğunu anlamadan diğerinide vurdum malikanenin etrafına radyo aktif cihazları koydum ve evin içine gizlice girdim bıcağımı cıkardım içerde tam olarak 10 koruma ve ayak seslerine bakılırsa hmm 11 tane koruma hıh kolay dedim içimden ve sırıtıp birinci korumaya arkadan yaklaşıp boynunu kestim boğazından kanlar fışkırıyordu çok güzeldi adam kollarımdan kayıp yere düştü bütün korumalar üstüme koşturdu ve bazılarıda silahla ateş ediyordu gaz bombasının pimini cekip yere attım ve heryer gaz dumanıyla doldu göz gözü görmüyordu bu yüzden seslere odakladım ve ikinci korumanın karnını bıcakla yardım kanlar üstüme fışkırdı "çok güzel bi manzara" dedim ve şeytanca güldüm gülüşüm bittiğinde önümde duran ama beni göremeyen korumaya yaklaşıp sırtından bıcağımı sokup cıkarttım aynı işi baya bi yaptım ve bıcağımı yalayıp diğer korumalarıda öldürdüm geriye silahlılar kaldı hepsinin tek tek düşürmeliydim sniperımı cıkardım ve ucuna susturucu takıp dumanlar kaybolunca duvarın arkasına saklanıp ilk silahlı korumaya doğrulttum sniperımı dürbünden kafasına nişan alıp vurdum adam yere yığılınca diğer 3 adam beni arıyordu biri beni görünce ateş etti sırıttım ve sniperımla kafamı cıkardım sonrada ateş edip birini daha indirdim diğeri nerde acaba derken arkamdan bana silah doğrulttu "ellerini kaldır ve yavaşca arkanı dön!" dedi sırıttım ve ellerimi kaldırdım sonrada dönerken ayağımla eline vurmamla silah elinden cıkıp yere düştü sniperımı kafasını dayadım ve "suçlular namı susmanı emrediyorum!" diyip kafasına sıktım ve sessizce yukarı cıktım ince ipli kancayı duvara fırlattım ve duvara saplandı elinde kılıc taşıyan bir koruma gördüm "hey gerizekalı hadi gelde beni öldür" dememle üstüme koşmaya başladı bir adım geri attım ve o bana koşarken ip boğazını kesti hemde tamamen aniden durdu önümde dikiliyordu kafası yere düştü cansız beden dizlerinin üstüne düşerken kanlar fışkırdı bütün kanlar üstüme fışkırmıştı pis pis sırıttım ve adamın cansız cesedini merdivenlerden aşağı ittim adamın kafasını saçlarından tutup kaldırdım sonra diğer korumaların hepsi cıktı gülümsedim ve "bensiz parti varmış!" dedim ve patlayıcı bombanın pimini cekip fırlattım sonrada orda öylece dikildim bombanın patlamasıyla maskem çatladı sırıtıp yıkık dökük koridorda yürüdüm ve adamın kafası hala elimdeydi "nerdesinizzz~ saklambaç oynamaya zamanım yookk~" dedim sevecen bi şekilde sonra kapıyı kırıp içeri girdim "nerdesinizzz~" dememle büyük baş saklamdığı yerden cıktı ve "çocuklarıma zarar verme lütfen" demişti bense omuz silkip tabancamı cıkarıp adama doğrulttum "çok isterdim ama bana onları öldürmemde sölendi ben bi kiralık katilim bana sölenenleri yapıp paramı alırım" dedim ve kafasına sıktım yere yığıldı sonra küçük kız cığlığı duydum ama sessizdi dolaptan gelmişti dolaba doğru yürüdüm ve kafayı elimden bırakıp dolabın kapağını açtım ve "sobelendinn~" dedim ve silahımla onu kafasından vurdum dolabın içinden düştü sonra diğer ikisini aramam kalmıştı her yere baktım ama bulamadım en son yatağın altı kalmıştı orayada baktım ve ordada yoktular kapı aniden carpınca arkamı döndüm sırıtıp kapıya yürüdüm ve kapıyı açtım bi kızın ölüsü yerde yatıyordu onunda kafası kopmuştu ne kadar gerizekalılar dedim içimden ve ipi kesip diğer küçük erkek çocuğunu aramaya başladım evin içinde bağırdım "ben çok yanlızım onada-chaaann~ benle oynarmısın?" dedim sonunda sesimi korkunç cıkarmıştım "hadi onoda-chaann beni üzme~" diyip her yeri aradım evin içinde olduğunu biliyordum en sonundada dayanamadım ve "NERDESİN SİKİK *ROSPU ÇOCUĞU" die bağırdım sonunda bi ağlama sesi duydum hemen kesilmişti bıcağımı sıkıca kavradım ve dondurucuyu acıp içindeki küçük çocuğa baktım "buldum senii~ oyun zamanı" dedim ve çocuğu omzuma attım çocuk cığlık atıyordu onu bi sandalyeye oturup ellerini ve ayaklarını bağladım sonrada hemen orda sehpanın üstünde yan keski vardı onu alıp parmaklarına yönlendirdim ve işaret parmağını kestim acı dolu cığlıklar attı bu cığlıklar beni benden alıyordu bütün parmaklarını kesitim çocuğa baktığımda ağlamaktan bitmiş gözleri bağırmak sesi kısılmış acıdan ve korkundan rengi atmış bi çocuk vardı karşımda en sonunda karnına bıcağımı sapladım kan kustu karnını yardım organları yarıktan dışarı cıkıyordu en sonunda kalbini elime aldım hala atıyordu kalbimi sökmemle beden kendini saldı bedenin işi bitmişti cantamdan içi özel sıvıyla dolu kabı cıkardım ve içine kalbini koydum sonra kabı alıp yukarı cıktım cantamdan diğer kabı cıkardım kapağını açıp kopmuş kafayı içine koyup ağzını kapattım ve odaya girip büyük başın kafasını ellerimle kopardım diğer kaba koydum sonrada ağzını kapattım büyük kızın yanına gidip onunda kafasını bıcağımla kesip bedenden ayırdım ve kaba koyup ağzını kapattım anneyi bulamamıştım eminim bu manzarayı gördüğünden benden kesinlikle intikam almak istiycekti gülümsedim sonrada ellerimde kaplarla dışarı cıkıp radyo aktif cihazları toplayıp cantama koydum bıcağım sniperım falan hepsi içindeydi "tamamdır" dedim ve kabtaki kalbi alıp cantama koydum kabtaki kafalarıda elime aldım ve ormanlık alandam yürüp evimin arka kapısında ayakkabılarımı çıkardım içeri girip odama cıktım gizli alanı acıp herşeyi oraya koydum ve girişini kapatıp üstümü hızlıca cıkardım ve camaşır makinesine koyup detarjanı döktüm sonrada camaşır makinesinin kapağını kapatıp çalıştırdım ayakkabılarımı dışardan aldım ve onlarıda balkona koyup içerden L.O.C denilen deterjanı alıp silmeye başladım ayakkabıdan akan su kıpkırmızıydı yıkadıktan sonra kuruması için duvara dayadım ve içeri gecip maskemi cıkarıp üstümü giyindim maskemi alıp gizli odaya girdim maskemi olması gereken yerine koydum sonrada eşyalarımı cantamdan cıkarıp masanın üstüne koydum içinde kalp olan kabı alıp temizledim ve diğer kurbanların kalplerinin yanına koydum kafaları temizledim ve diğer kafaların yanına koydum "çok güzel" dedim ve telefonumu alıp adamı aradım "hepsi sonsuza kadar uyuya kaldı" dedim "harika birazdan birini göndereceğiz sana paranı vermesi için .... .... Adresindeki fabrikaya gel ve al" demişti "pekala" dedim ve gülümseyip aşağı indim anahtarımı alıp evin arka kapısından cıktım ve arka kapıyı kitledim yola doğru yürüdüm sonrada telefonumula taksi cağırdım adresi söledim itiraz etsede ona bolca rüşvet teklif ettim kafasını sallayıp beni adresi götürdü "burda beni beklersen rüşvetin dahada artar" dedim adam kafasını sallayıp beni beklemeye başladı fabrikaya girdim ve adam bana cantayı acıo içindeki paraları gösterdi "4 kişi 20,000$" dedim adam diğer cantayı alıp açtı ve kafamı salladım cantayı kapatıp bana verdi ve ordan gitti bnde taksiye binip eve gitmeye başladım eve geldiğimde adama tam tamına 350$ uzattım adam itiraz etmeden aldı ve bende taksiden indim evin kapısını açıp içeri girdim odama cıkıp cantayı gizli yere attım sonrada girişini kapatıp pijamalarımı giyip yatağa yattım ve "harika bi geceydi" diyip gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eveeeettt bitti uyumak istiyorum .s.s.s.s saat 00:07 ben yatıyom size ii geceler

-Bu hikaye tam olarak 1126 kelimeden oluşmaktadır.

Katil(Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin