Evet okut-chanlar geç yazmam yüzünden bu BonusBölümü bir özür kabul edin :3 yazar-chan sizleri çok seviyor :) <3 medyadakinler ölesine :D free! Animesinden iki karakter :D bizim çiftimizin karakterlerini finalde medyaya koyucm :3 çok kötüyüm
°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°°^°^°^°^
"Suzuki-chaaan!!"
"Koaru-san?! Ne oldu? :/"
"İyimisin?!?!"
"İyiyimde neden evime aniden daldın :/?"
"Birileri bana seni öldürüceklerini söledi!!"
"Anlaşılan biri sana eşşek şakası yapmış ^^'"
'=İç ses :D
'Suzuki'me dokunanaları keserim zaten biliyorsunuz ben bir katilim'
"Ve ben kim yaptı çok iyi biliyorum -_-"
"Hehehehe ^^'"
"Abin nerde? :/"
"Abimmi o bi kaç günlüğüne bi yere gitti"
"Hmmm nereye?"
'Ona göre işimi halledicem seni çok seviyorum suzuki demek istiyorum seni seviyorum birlikte yaşayalım istiyorum seni cok seviyorum o kadar cokki her zaman sadece benim ol sadece bana gülümse sadece ben sana dokunabiliyim istiyorum bunların hepsini sana demek için çok bekedim ben ve bugün o gün sana hislerimi aynı burdaki gibi sölüycem SEVİYORUM ÇOK SEVİYORUM!!'
"Hmm nereyeme gitti ingiltereye :D"
"İngiltereyemi gitti :/"
"Evet!"
"O zmn bunu sana demem için cok iyi bi fırsat!"
"Neyi diyceksin :/"
"Suzuki-chan SENİ ÇOK SEWİYORUM!!!! birlikte yaşayalım istiyorum seni cok seviyorum o kadar cokki her zaman sadece benim ol sadece bana gülümse sadece ben sana dokunabiliyim istiyorum bunların hepsini sana demek için çok bekedim ben ve yeter artık başkaların sana dokunması kalbimi cok acıtıyor seni o kadar çok sewiyorumki analatamıyorum sen iste ben herşeyi yaparım sen yeterki iste :)"
*Suzuki ağlar*
"Suzuki-chan ne oldu kötü bişeymi dedim neden ağlıyorsun aglama kalbimi bıcaklıyorlarmış gibime geliyor lütfen ağlama :("
"Hayır kötü bisey demedim sadece hislerimin karşılığı olması beni acayip mutlu etti bende seni çok seviyorum koaru-san"
*Sarılırlar*
"Seni çook seviyorum suzuki :)"
"Bende seni çok seviyorum Koaru-san :)"
"Hey bana -san eki takma bana ilk adımla seslen :)"
"Sende bana ilk adımla seslen o zaman :)"
"Anlaşıldı küçük prens ^^"
":3 Seni Çok Seviyorum :3"
"Küçük prens kölen daha fazla kendini tutamıycak ^^"
"Sen benim kölem değilsin sen benim kralımsın :3"
"Küçük prens ne diorsa o olsun :)"
"^^"
"Küçük prens bu kral daha ne kadar dayanabilir bilnmiyorum ^^'"
*Suzuki'yi kucaklar ve yatak odasın götürür nazikce yatağa bırakır ve öpmeye başlar*
"Y-Y-Yuno...mmmm...n-n-ne yapıyorsun?...hmmm...dur"
"Dayanamıyorum artık Hikari seni istiyorum seni çok istiyorum lütfen yapmama izin ver izin verde benim olduğunu anlamama izin ver"
"Canım yanarsa :("
"Söz veriyorum canını yakmıycam yaktığım anda bana tokat at veya frenleyemezsem de bana çok hızlı bi tokat at anlaştıkmı ^^' "
"Peki :)"
°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°
Evet arkadaşlar hikayeyi yazarken düşündümki smutu yeni bonusbölümde yazıcm o da haftaya falan gelir amaç piçlik yapmak asdss :D hadi size iyi günleeeer :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil(Yaoi)
Romanceyaoi yaoi (gay gay) :3 sevmeyenin yoluna asfalt döktüm rahat gidin geri gelmeyin die :D