නවවන දිගහැරුම

1.3K 180 16
                                    

" අඩෝ පොක්ක "

ඉදකිං මූ කව්ද,
හේශ් අයියා මට ලං වෙලා මොනාහරි කියන්න යද්දිම කොහෙන් ද මංදා ඇටරිලවෙක් එතනට පාත් වුනේ රොමෑන්ටික් ෆීලින් ඔක්කොම කූරියා ගස්සලා. ඔක්කොමත් හරි හේශ් අයියා ඒ කටහඩත් එක්ක ඉක්මන්ට මාව අහකට තල්ලු කරපු පාර මං වතුරට නොවැටී බේරුනෙ අනූනවයි දශම ගානකින්. ඇට රිලවා.... හේශ් අයියා අර ආපු හෝතම්බුවට අමාරුවෙන් මවාගත්ත හිනාවකින් සංග්‍රහ කලෙ නොකර බැරිකමට වගෙ.

" අහ්.....ආ... අඩෝ... අශානයා "

ඌ සුදු කොට ඩයල් එකක්. ඔය කොට උන් වැඩ ඔක්කොම චකබ්ලාස් කරනව කියලා කව්ද කවදද කිව්වෙ කට කහනවටයැ.

හේශ් අයියා ඒ ඇටිකුකුළාත් එක්ක හිනා වෙලා කතා කර කර ඉද්දි මං පැත්තකට වෙලා ඌ දිහාට මාරාන්තික බැල්මක් දාගෙන හිටියෙ ඉක්මන්ට පලයං කියන්න ගානට.

" මේ කවුද බං මේ "

ඌ මාව පෙන්නලා හේශ් අයියගෙන් ඇහුවහම මාත් අයියා දිහා බැලුවා.

" ආහ්.... හ්... මේ මගෙ යාලුවෙක් බං...... සෙනෙහස්.... සෙනෙහස්.... මේ ඉන්නෙ.... අශාන් "

හේශ් අයියා මගෙ කරට අතකුත් දාගෙන කියද්දි මං අරුත් එක්ක හිනා වුනේ වෙන කරන්න දෙයක් නැතිම තැන.

" හෙලෝ සෙනෙහස් "

" හෙලෝ "

_Outher_

ආගන්තුක තරුණයා වගේ ම සෙනෙහස් අතට අත දීලා එකිනෙකා අදුරගනිද්දි හේශ්ගෙ ගිනිගන්න ඇස් නැවතිලා තිබුනෙ ඒ පැටලුනු අත්වල. හේශ් තාම නොකිව්වත් මේ පුංචි හුරතල් රෝස මල ගැන මොකද්දෝ ආගන්තුක හැගීමක් හේශ්ගෙ හිතේ දලුදාන්න පටං අරං තිබුනෙ.

" හරි හරි ඔය මදැ අදුරගත්තා... දැං යමං "

හේශ්, සෙනෙහස්ව තමන් ලගට ඇදලා ගන්න ගමං ආගන්තුක තරුණයට කිව්වම ඔහුත් හේශ්ලත් එක්කම ඉස්සරහට ඇවිදගෙන ගියේ අද නං එයාගෙ රෝසමලත් එක්ක තනිවෙන්න වෙන්නැ කියලා කෑගහලා ඒ හිත හයියෙන් අඩද්දි.

____________________________

" අයියා...... අතගන්න කවුරුහරි දකී අනේ "

වලත්ත කෙවින්ගෙ නහර පිරුනු අත් තිබුනෙ අපේ යෙවීගෙ කාසම අස්සෙ.

හිතට හොරෙන් 💞 ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora