annem ve babam

35 4 0
                                    

Öncelikle günlerden salı erkenden uyanmıştım elimi yüzümü yıkadım aynadan kendime baktım. Annem ve babam gene her zamanki gibi kavga ediyor, çatışıyorlardı birbirleriyle. Artık büyük kocaman bir kız oldum kendi başımın çaresine bakmalıyım iş aramak için dışarı çıkmıştım aradım ona sordum buna sordum genede bana uygun bir is bulamadım eve gitmeye korkuyordum çünkü babama is bulamadım desem babam çok kızar buna adım kadar emindim .

  Kapıyı açtım sessizce anne baba nerdesiniz dedim bir iki defa bağırdım sonra bir telefon aradı

." alo kimsiniz "dedim sonra mari sizmisiniz? öncelikle kimsiniz dedim nerden tanıyorsunuz beni dedim. Size vereceğim haberden dolayı sakin olun önce.hemen noldu polis bey bir seymi oldu? Çok korkmuştum. anlatsanıza polis bey polis annen ve baban trafik kazası geçirmiş polis bey  şaka diyin nolur nolur şaka de şoka girdim  ve telefonu duvara fırlattım ha hayır ya yalan yalaaaaan aglamamak için zor tutuyorum kendimi hemen acele ağlaya ağlaya koşuyorum olay yerine gittim ambulanslar polisler polis arabaları koşuşturmalar annem ve babamı ambulansa bindirdiler onlarla beraber bende ambulansa bindim bir yandan ağlıyordum. Anne nolur uyan anne bırakma beni bu zalim kötü dunyada baba ya sen uyan hadi evimize gidelim doktor sakinleştirme iğnesi vurdu ban hastaneye gelince ye kadar annem ve babam hayatını kaybetmişti hastane ortasında bağıra bağıra hıçkıra hıçkıra ağladım son sözüm annnneeeeeee olmuştu.
Başımı önüme eğdim annemden bana kalan bir bilezik ile eve geldim bi okadarda korkuyordum evimiz dağ basindaydi çünkü. her yeri kilitledim. Ve yastığıma başımı koydum. Annemle geçen babamla geçen tüm anılarım bir bir gözümün önüne geliyordu ayıcığıma sarıldım yorgun bir biçimde uykuya dalmıştım.

 Annemle geçen babamla geçen tüm anılarım bir bir gözümün önüne geliyordu ayıcığıma sarıldım yorgun bir biçimde uykuya dalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
VAMPİR AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin