Gene her zamanki gibi işe gitmek için hazırlanıyordum ve nedense içimde bir korku vardı.
İşe gittiğimde lilit biri ile konuşuyordu. Beni görünce hemen telefonu kapatmıştı."Lilit iyimisin?"
"Evet mari. nedenki?"
"Blm yüzün bem beyaz olmuş."
"Ah mari herzamanki halim."
Genede içimde bir şüphe vardı.
İşten çıktıktan sonra her yer kararmiştı."Lilit"
"Efendim mari?"
"Şey lilit ben sizin evinizde kalsam bugün olurmu?"
"A ama!"
Lilit biraz düşündükten sonra,
"Tamam kalabilirsin."
İkimizde lilit evine gelmiştik ama lilitin evi çok korkunçtu.
"Lilit senin evin bumu"?
"Yok mari ben ve abimin."
"Neee abininmi?"
"Evet mari neden bu kadar şaşırdın?"
"A ama sen bana"
"Ahh mari tm gel sana evi gezdiriyim."
Lilit bana benimde ailem yok demişti.
Yanlız yaşıyorum demişti. Ee nerde abisi? Şimdide bir abisi olduğunu söylüyor. ona güvenmeli miyim bilmiyorum."Lilit evin gerçektende ilginç, korkutucu ,gizemli ve güzel"
"Hahaha mari ne mutlu bana evime güzel demen."
"Bende gülümsemiş tim."
Lilit ile beraber salona geçmiştik.
"Mari sen otur ben ikimize kahve yapıp gelicegim."
"Tm lilit istersen yardım edeyim?"
"A yok mari iki dk da bitiririm merak etme keyfine bak."
Lilit gelmemişti daha mutfakta kahvemi yapıyordu?
Neden bu kadar uzun sürmüştü?
Tamda mutfağa girecekken lilit anında karşımda belirdi bende çok korkmuştum."Lilit yavaş napıyorsun?"
"Kahveleri getirdim mari sen ne yapıyorsun burda"
"Sen gelmeyince bende ne oldu diye geldim.
"Ay ay ben seni yerim marim yaaa benimi merak etmiş?"
Sonra odalara çıkmiştık lilit hemen gelicem demişti. Ama yaklasık 10 dakikadır gelmemişti. Merak edip gitmiştim bakmaya ve lilitin bagırışma sesi geliyordu ve şöyleydi:
"Yusef hayır bunu bana yapma nolur"
"Yusef senle uzun zamandır arkadaşız neden beni sırtımdan vuruyorsun yusef nolur""Yusef onlar seni takıma alır almaz beni sattın. hani biz vampir avcılarıydık?"
"Yuseeeef"
"Telefonu duvara atmişti bende hemen odaya geçmiştim ve hiçbir şey olmamış gibi yaptım."
İkimizde çok güzel bir gün geçirmiştik onun dışında bu. Akşam pijama partisi yapmıştık. Aklımdaki sorular hala beni öldürüyordu. "Lilit neden mutfag girmeme izin vermiyor? Yusef kimdi? Ama önce mutfağa girmeliydim.
Lilit lavaboya gidiyordu bu benim için bir fırsat hemen merdivenlerden hızlıca aşagı indim ve mutfağa girdim.Mutfak normal ve güzeldi ama biraz daha yaklaşınca tezgahta kan vardı.
Bu kanmıydı elledim ama gene bir şey anlamadım. kanın yanında birde termos vardı termosu açtım tezgaha dökünce kan vardı.Tadına baktım ve şüphelerim de yanılmamıştım. Kandı tadı iğrençti hemen lilitin odasına çıkmıştım.
"Huh lilit hala gelmemiş!"
"Mari mutfakta aradıgin şeyi buldunmu bari"
"Hhğgg lilit sen sen nerden çıktın be ben sadece"
"Yeter mari tamamı yeter."
"Li lilittt!"
Lititi takip ettim ve dışarı cıkmişti.
" lilit nereye böyle?"
"Seni evine götürücem mari gel."
"Lilit neden bukadar sinirlisin?"
"Lilit nolur cevap ver?"
Lilit benim ile konuşmuyordu kızmıştı bana ama bunda kızıcak ne vardıki?
Lilit beni evime bırakmıştı.
"Li lit"
Konuşmama dahi izin vermemişti.
Ve basıp gitmişti neyse bende işe gitmeliyim.İşe geldim ve yemek yapan aşcıya:
"Şey lilit geldimi bugün?"
"Lilitmi?"
"Evet"
"Hayır liliti bugün hiç görmedim"
"Offf yaa"
Lilit bugün işe gelmemişti
ama ben ne yaptımki?Neyse iş bitmiş eve doğru geliyordum .
Ve hava kararmaya başlamıştı değişik sesler geliyordu ulumaydı sanki gelen sesler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR AVCISI
VampireMari önce annesini ve babasını kaybeder ve artık bundan sonra hayatı değişir lilit, yusef ile tanışır ve sonradan güçlü karakterlerden biri Alex. Alex ve lilit ilk görüşte birbirlerine aşık olucakaklar.mari işe Royal ile önce kavga fln sonra aşık...