Sabah olmuştu çok açtım aslında ama iştahım yoktu. buz dolabına kadar gittim dolaba baktım baktım baktım sonra buz dolabını kapattım.
merdivenlerden çıkarken tamda o esnada tansiyonum düştü tamda bayılıyordum ki yere güm diye serildim. Öylece kala kaldım.tavana bakıyordum ne annem ne babam vardı artık yanlız kalıyordum .BİR AY SONRA
Evet artık depresyondan çık Mari yeter giden gider yapacak bir şey yok acilen kendimi toparlamam lazım evdeki her şeyi yemiştim. artık yiyeceğim bir şey kalmamıştı bir an önce kendime iş bulmalıyım.
Bir şeyler giyindim ve evden çıktım bir kaç yer gezdim kendime iş bulabilmek için ama bulamadım için önceki seferki gibi gene iş bulamicam işte hava biraz kararmaya başlamıştı saat akşam 6:38 geçiyordu ama ümitsiz bir şekilde tamda eve gidicceken bir yola sapladım biraz korkunçtu ama bir dakika galiba bana göre bir iş buldum bir kafede eleman aranıyordu ve bende oraya gittim."A merhaba"
"Merhaba nasıl yardımcı olabilirim?"
"Şey aslında ben iş için gelmiştim"
"A evet eleman arıyoruz orası doğru fakat bu işi yapabilirmisiniz bilmiyorum"
"Aa tabikide yapabilirim ne yapacağım peki?"
"Evlere siparişleri sen göturuceksin"
"Iııı şey başka iş yok. malesef bu işi yapıcaz"
"Harika o zaman yarın 1:30 geçe gelebilirsin"
"Peki biraz burası hakkinda bilgi alabilirmiyim"
"Siparişler çok geliyor. günde 20 bazen 30 kişi kafeye geliyorlar"
"Aa peki sizmi bakıyorsunuz müşterilere?"
"Tabikide hayır lilith bakıyor müşterilere"
"Lilith mi oda kim?"
"Yarın tanisirsiniz tatlı bir kızdır "
"Hmm tm iş aramaktan isminizi sormayı unuttum isminiz nedir?"
"Adım Jackson bu kafenin sahibiyim peki senin adın ne?"
"Benimde adım mari"
"Tamam mari taniştimiza memnun oldum yarın görüşürüz o zaman"
"Tamam iyi akşamlar...
Çok mutluyum kendime sonanda bir iş buldum artık. eve gider gitmez biraz bisiler atıştırıp uyudum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR AVCISI
VampireMari önce annesini ve babasını kaybeder ve artık bundan sonra hayatı değişir lilit, yusef ile tanışır ve sonradan güçlü karakterlerden biri Alex. Alex ve lilit ilk görüşte birbirlerine aşık olucakaklar.mari işe Royal ile önce kavga fln sonra aşık...