Gece saat 3:55 geçiyordu. Biri yavaşça
Koluma dokunup beni uyandırmaya çalışıyordu. Gözümü açtım rüyamı görüyorum diye kendimi tokatlamiştım.Ve gerçektende rüya degildi bir kız yüzünü gözünü kapatmiştı ben ayağa kalkınca yüzündeki eşarbı çıkarmıştı.
Ve liliti çok duygulanmiştim ona sarilmiştım oda bana satılmiştı mari hadi daha fazla oyalanmadan cıkalım bu lanetli evden.
Ben ve lilit etrafa baka baka gizli adımlarla bahçeye çıkmıştık ve artık koşmaya başlamıştık. El ele tutuşup kosuyorduk ve bir yerde soluklanmak için durmuştuk.
"Lilit nereye gidicez?"
"Bilmiyorum mari"
Yürümeye devam ediyorduk. Ve yukarıdan bir kulübe gözüküyordu.
Oraya gittik çok eski ve küçük bir kulubeydi. Mecbur oraya girdik. İçerisi çok soğuktu.Lilit ile oturmuştuk bir yere ve:
"Lilit anlat bakalım noluyor?"
Lilit mecbur hepsini anlatmak zorunda kalmişti ve anlatmiştı.
Mari ben aslında bir vampirim. Annem ve babam yok gerçekten abimde yok. İlk malikaneme geldiğinde ben ve abimin demiştim
Ama yok yalandı abim flanda yok."Neyse konuya giriyim yusef varya seni esir tutuyordu hani"
"Evet biliyorum onu"
İşte ben ve yusef yaklaşık 16 yıldır beraber büyüdük beraber eğlendik beraber öldürdük beraber sevdik.
"Öldürdük derken kastın neydi lilit?"
"Mari bekle anlaticam. İşte bizim bir duşmanımız var kurtlar.
"Ne kurtlarmı?"
Evet yusef kutlarla iş birligi kurmak için elinden geleni yapardı ve sattı beni yusef .
"Peki lilit vampir avcisiydık diyordun o neydi öyle?"
"Ha omu oda ben ve yusef vampirleri avlayıpp onların güçlerine sahip olmakti niyetimiz.
"Li lilit bu çok karısık"
Evet mari anlattım sana olayları hadi uyuyalım. bir köşede uykuya dalmiştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR AVCISI
VampiriMari önce annesini ve babasını kaybeder ve artık bundan sonra hayatı değişir lilit, yusef ile tanışır ve sonradan güçlü karakterlerden biri Alex. Alex ve lilit ilk görüşte birbirlerine aşık olucakaklar.mari işe Royal ile önce kavga fln sonra aşık...