KURT' TAN DAYAK YİYEN YUSEF

7 2 3
                                    

Sabah uyanmıştık ve gerçekten çok soğuktu benide hapşırık tutmuştu hastalanmıştım galiba.

"Lilit ne yapıcaz hem çok soğuk hemde çok açım."

"Bende mari çok açım."

"A lilit buldum sen git biraz odun fln bul bende yemek bulmaya çalışıyim olurmu?"

"Olur aslında bana uyar hadi iş başına."

Lilit odun aramaya bende yiyecek birşeyler aramak için dışarı çıkmıştık ve yollarımız lilit ile ayrılmıştı.

Biraz yürüdükten sonra bir armut ağacına raslanmiştim biraz topladıktan sonra sesler geliyordu. Bende hemen ağacın arkasına girip onları dinliyordum.

"Lilit ve mari buralarda olmalılar efendim. Onları dün gece Steve gormuş hatta onları takip etmiş onların izini kaybetmiş ama"

"O geri zekalı Steve ne becerebiliyorki?"

"Evet efendim haklısınız"

"Her neyse lilit umrumda değil liliti zaten yakaladigim an onu öldürücem bana mariyi getir. o bana lazım"

"Peki efendim."

Tamda kalkıp koşup lilite haber verceken hapsirmistim. Ve çalılığı yusef acmişti bana bakıyordu bende bı anda kalkıp oradan kaçmaya başladım ama yusef arkamda kacamazsin artık benden mariii.

Çok korkuyordum. Yusef arkama bakıyordum ve yusef yoktu bir müddet koştuktan sonra durmuş etrafima bakıyordum arkamda boynuma doğru sıcak bir nefes hissettim. Arkama baktım ve tekrar koşmaya başladım.

Arkama bakıyordum ve bi anda
Yusefe çarptım. Yusef bana bakıp gülüyordu. Nereye maricim benden kaçmak okadarda kolay değil. Kolumdan tutup beni sürüklemeye başlamıştı.

Avazım çıktığı kadar bağırmış tim.
Okadar bağırıyordum ki. Ve bir anda hiç olamdik biri geldi beni yuseften kurtarmıştı hem savaşıp hem birbirlerine laf sokuyorlardı.

"Vay kurt adam sonunda olduğun cehennemden çıkıp gelmişsin."

"Evet senide o cehenneme göndericem az kaldı."

"Ha ha ha göndersene sıkıyorsa gönder"

o kurt adam yusefe bir yumruk attı ve yusefte o adamda bana baktılar yuseften daha güçlüydü.

Yusef bana doğru geliyordu ki kurt adam onun yakasından tutup,

"Neden hala dik dik bakıyorsun gitsene." Dedi o kurt adam.

Bende hemen arkama bile bakmadan ordan uzaklasmistim.
Ve lilit kulübeye gelmişti.

"Mari"

"Şşşş lilit sesiz ol sana anlatıcak şeylerim var hemen beni dinle .
tammamı."

" Tamam mari analatsan dinlierim"

"Lilit hani ben meyve toplamaya gidiyordumya?"

" Ee"

"İşte o yusef denen serseri ile karşılaştık seni yakalarsa seni
Öldürür lilit. Sonra bir adam geldi yusef ona "sonunda cehenneminden çıktınmı kurt adam" dedi beni kurtardı yuseften.

"Mari ne ne dedin sen"

"Lilit beni kurtardı yuseften dedim"

"Hayır ondan önceki"

"Yusefin seni nerde tutup öldürüceginimi söylemesi?"

"Hayırrrr mari hayırrr ondan bı önceki seni kim kurtardı?"

VAMPİR AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin