Dolabın içinde uykuya dalmıştım.
Uyandığımda içimde hala korku vardı ama dün geceki kadar değildi hala bluzum üstumdeydi. Tamda bir şeyler giyiordumki telefon çalmıştı hemde salonda.Yavaş yavaş önce kapıyı açıp etrafa baktım sonra telefonu sakince kulagıma verdim . Lilitti.
"Mariii mari nolur yardım et bana"
"Li lilit neden bu kadar sesiz konuşuyorsun? Ve nerdesin"
"Mari şimdi olanları anlatamam nolur attığım konuma gel ama çok dikkatli ol mari."
"Lilit ama!"
Lilit telfonu kapatmıştı ve bende daha fazla oyalanmadan lilitin attığı konuma gelmiştim.
Neden böyle korkunç oluyor malikaneler. " Ama bu malikane lilitin malikanesi kadar korkunç değildi.
Çok büyük nasıl bulucam liliti ben?"
Biraz yürüdükten sonra iki adam bana doğru koşarak geliyordu. ben tam onlardan kaçacakken bana koşma fırsatı bile vermemiştiler çok güçlülerdi.
Kendimi hareket edemiyordum. Beni bir odaya götürmüşlerdi ve lilit ordaydı.
"Liliiitt"
"Ma marii senmi geldin?"
"Evet lilit sakın bu adamlardan korkma tammamı lilit biz güçlüyüz tamammı? Çıkıcaz liliitt!!"
Adamlar hem gülüyorlardı hem çekişiyorlardı hemde dalga geciyorlardı. Beni sandalyeye bağlamış ve ağzımı iple bağlamişlardı
Lilit karşı odadaydı. Nasıl buradan kurtulabilirdik? Nasıl?
Biraz düşündüm ve lilit odasına açılan bir pencere vardı. Önce üstündeki iplerden kurtulmalıyım. Ve işe yaramıştı kurtulmuştum iplerden.
Ve pencereye tırmanabilirdim ama biraz tehlikeliydi. Tırmanmaya çalışıyordum ve kapı birden bile yavaş yavaş açılıyordu. Ve biri ıslık çalıyordu .Bende dengemi kaybettim tamda yere düşücekken kendimi birinin kollarında buldum yaklaşık 10 saniye bakıştık. Ve beni indirip:
"Boş çıkma pencereye diğer tarafa atlayamazssın maricim"
"1.si kimsin? 2. Si ismimi nerden biliyorsun?"
"Ahh mari bu kadar güzel olduğunu bilseydim birinci yemim sen olurdun. Ama merak etme artık elimden kaçamazssın benimsin artık sen"
"Ne saçmalıyorsun sen?" Ben kimsenin değilim bizi neden bırakmıyorsunuz?"
"Mari biz derken kimi kastediyorsun?"
"Seni kastedicek halim yok lilit"
"Aoww dur maricim sana anlatıyım sonunuzu. Lilit ölücek seninde ölümün benim elimden olucak"
"Ne diyecegimi bilmiyordum kala kalmiştım."
"Neyse mari artık oyuncağım sensin. Ha bu arada kaçmayı fln düşünme bir yerlerini kırarsın."
Gitmişti o her kimse. Ve ben gene de pes etmiyordum lilitin yanına gitmeye çalışıyordum. Ama her defasında yere düşüyordum.
"Liliiit sesimi duyuyormusun?"
"Of liliiittt ya"
Bir köşeye geçip ağlıyordum.ve yere cenin pozisyonunda uzanmış uykuya dalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR AVCISI
VampireMari önce annesini ve babasını kaybeder ve artık bundan sonra hayatı değişir lilit, yusef ile tanışır ve sonradan güçlü karakterlerden biri Alex. Alex ve lilit ilk görüşte birbirlerine aşık olucakaklar.mari işe Royal ile önce kavga fln sonra aşık...