Çığlık sesleri geliyordu sanki bir kurt can çekişiyordu ben de çok meraklı biriydim. Sesin geldiği yere doğru yürümeye başladım. Ve ses gittikçe yaklaşıyordu .
Ayy kurt o göz göze gelmiştik. Kalkmaya çalışıyordu.
"Sakin ol sana hiçbir şey yapmicam sakin ol."Yavaş yavaş anne kurta yaklaşıp oturmuştum ve anne kurtu sakinleştirmek için anne kurtu okşuyordum. Anne kurt sanki bana yardım et dermiş gibi bana bakıyordu.
"Bir dakika aaaa ama ama sen hamilesin."
Anne kurda yardım etmiş ve bebeğini dünyaya getirmek için yardımcı olmuştum. Ama bir sorun vardı bu seslerde ne böyle? arkama bir hırlama sesi vardı yavaş yavaş arkama döndügümde kurtlar vardı çok sinirli
Bir şekilde bakıyordu ve bana doğru geliyordu.Çok korkmuştum kaçsam beni yakalar .
Anne kurta bakıyordum ve anne kurt hiç olmadık bir tepki verdi kurda. Kurda kafasını sanki git dermiş gibi kafasını yana çevirdi. Ve bana baka baka geri ye doğru gidip çalılıkların arasına girmiş ve beni izliyordu.Bende anne kurta yardım edip yavaş yavaş geri geri gitmeye başladım ben o ormandan koşa koşa çıkmıştım.
Ve ben ormandan çıkar çıkmaz kurlar ulumaya başlamıştı.
Eve gittim hemen yatağıma attım kendimi ve uzuuuun uzun aklımdan geçenler gözümün önüme geldi
O kurtlara hala nasıl yardım ettim
Gerçekten hala neyin ne olduğunu bilmiyordum başım fena ağrıyordu.
Çok yorgundum uykuya dalmıştım.Gene her zamanki gibi sıradan ise gidiyordum. Ve işe vardıgımda şok olmuştum. İş yerimde neler olmuş böyle.
Camlar kırık dökük yerde kanlar içindeydi ama kanlardan bir kapıya doğru yol olmuştu o kanlı yolu takip ettim iğrenç bir koku vardı.
Kanın gittiği yolu takip ettim kapıyı korkarak açıyordum ve şok olmuştum
İşte o ani şokla yere düşmüştüm ve her yerim kan olmuştu kalkarak o şokla hemen lilit evine kanlar içindeydim.Koşa koşa lilitin evine gitmiştim lilitin
Kapısını sert bir şekilde çaldım ama lilit yoktu "liliiittt aç nolur kapıyıı!"Lilit yoktu şiddetli bir biçimde rüzgar vardı. Yolda koşarken aklımdaki sorular bana rahatlık vermiyordu.
Neden iş yerim öyle maf olmuştu?
Neden iş yerindeki herkes ölmüştü?
Lilit neredeydi?
Ya lilitide öldürdülerse ya sıra bendeyse???
Hemen eve geldim kapıları kilitledim.
Ve hemen kendimi banyoya attım ve duş alıyordum. Bir ses geldi mutfak tarafından.
Hemen duştan çıktım ve bluzumu giydim ve kafamı bayodan çıkardım "kim var ordaa?"
Yavaş yavaş mutfağa doğru gidiyordum. Ve yanımdan biri şimşek hızında geçti hemen mutfaktaki bıçağı elime alıp koşarak odama çıktım ve hala biri beni takip ediyordu.
Odamdaki kapımı kilitleyip, bir dolabın içine girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR AVCISI
VampiriMari önce annesini ve babasını kaybeder ve artık bundan sonra hayatı değişir lilit, yusef ile tanışır ve sonradan güçlü karakterlerden biri Alex. Alex ve lilit ilk görüşte birbirlerine aşık olucakaklar.mari işe Royal ile önce kavga fln sonra aşık...