Selamm. Ben geldim 🧡
Dünkü bölümden sonra kan beynime sıçradı yine her zamanki gibi. Aybike'nin Asiye'den özür dile diye gereksiz tribine mi yanayım yoksa Berk'in yalnızlıktan saçmalamaya başlamasına mı 🤦
Erenlerin Berk'i Tolga'yla aynı kafada ve Aybike'yi rahatsız ediyor konumuna sokmalarına ne demeli
Ama Berk yine daha fazla haklı olan taraf bence sadece kelimeleri ağır. Yani Berkom sende bir yurtdışına gidip gelsen bir sorun kalmayacak dbfbnfjg
Keyif kalmadı ama hazırsanız başlayalım 🍀
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💚
****
Berk zorlukla kalabalığı geçip okula girerken yanındaki çocuğa döndü.
Berk:
" Seni bir gün birisi böyle karşıladı mı be Ogi? Baksana ne kadar çok sevenim var."Oğulcan:
" Aman hemen at havanı. Okul yakınında bıçaklandın diye bu merak oğlum. Yoksa sevenin olduğundan değil yani."Berk:
" Hadi lan ordan! Sen kandır kendini. Ama zaten beni sadece Aybikem sevse yeter. Al hepsi senin olsun. Aybike demişken benim sevgilim nerede ya? Kaç gündür ortada da yok
za- "Berk sevgilisini bulmak için etrafına bakınırken gördüğü manzara ile kanın beynine sıçradığını hissetti.
2 gündür bir kere bile ziyaretine gelmeyen sevgilisi şu an Tolga şerefsiziyle el ele göz göze karşısında duruyordu. Bir açıklaması vardır umuduyla yanlarına gidip sinirli bakışlarını çocuğun gözlerine dikerken ikilinin ellerini ayırdı hırsla.
Genç kızı hızla arkasına alırken alev saçan gözleriyle Tolga'nın burnunun dibine kadar girdi.
Berk:
" Sen ne yapıyorsun lan?! Ne hakla tutuyorsun benim sevgilimin elini?! Kırarım lan o elini duydun mu beni?!"Tolga yine yüzüne alaycı sırıtışını yerleştirirken bir adım da kendisi atarak aradaki mesafeyi iyice kapattı kızılla.
Tolga:
" Sevgilimin elini tutarken senden izin alacak değilim herhalde! Aybike artık senin değil benim sevgilim kızıl sosyopat! Haberin olmadı mı yoksa?"Berk duyduğu şeylerle sinirden kulaklarının uğuldadığını hissederken çocuğu yakasından tuttuğu gibi arkasındaki duvara vurdu sertçe.
Berk:
" Ne diyorsun oğlum sen ?! Ne sevgilisi ne Aybikesi?! Sen iyice saçmalamaya başladın artık!"Aybike korkuyla ne diyeceğini bilemezken Tolga'nın söyledikleri ile dumura uğradı.Ne kadar iğrenç biri olarak göstermişti onu Berk'e karşı.
Tolga:
" Senin bıçaklandığın gün Aybike'yi teselliye gittim cafeye. O gün emin olduk birbirimizi sevdiğimizden. Zaten önceden de hoşlanıyordum dayanamadım açıldım. O da benden hoşlanmaya başlamış zaten yazdan beri. Teklif edince kabul etti."Berk daha fazla dayanamayarak yumruğunu çocuğun yüzüne indirirken yakalarından tutup sarsmaya başladı sinirle.
Berk:
" BEN ŞİMDİ SENİ BİR SEVECEĞİM GÖRECEKSİN SEVMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU! ŞEREFSİZ HERİF! "Aybike Berk'in yaptığı ani hareketlerle dikişlerinin patlamasından deli gibi korkarken yanına gidip kolundan tutarak çekistirmeye başladı. Durdurması lazımdı onu.
Aybike:
" Berk tamam bırak! Berk sana diyorum! "Oğulcan:
" Berko saçmalıyor işte bırak! Oğlum daha tam iyileşmedin bir şey olacak Berko!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopamıyorum Senden / AyBer
Short StoryBirbirlerine aşkla bağlı iki genci ayırmaya saplantılı bir aşığın gücü yeter mi ? Bir Berk var yanımda olan, onu da almanıza izin vermem. Zorluklarla sınanan iki aşığın hikâyesi. Kopamıyorum senden...