~☆~
Hepinize Vante' den son kez merhaba uwucuklarr.
Her şeyden önce dün 34. bölümü yayınladık. Eğer, onu okumadıysanız ilk önce bir ona uğrayın.
İlk ficimiz, ilk bebeğimizin final bölümü ile buradayız. Her ne kadar bunu hiç istemesek de artık zamanı gelmişti.
Hepinizi şimdiden çok lovelıyoruz, uwuluyoruz.
Bizimle olan ve buraya dek gelen herkese bir sürü kalp yolluyoruz.🧚🏻♀️💘🥂
Keyifle okumanız dileğiyle. 🧸💜
~☆~
🧸🐰🧸
"Off hyung ya, bu ne biçim aşk doktoru?"
Dördümüz yine Hobi ve Ryujin'in restoranında neredeyse artık tapusunu satın aldığımız masada toplanmış, yaklaşık birkaç haftadır süren Jungkook'la ilgili sorunuma çözüm arıyorduk. Jungkook'la ilgili sorunum diyordum çünkü onun bir sorun hissettiğini düşünmüyordum ama ben bunu hissediyorsam problemin ana kaynağı da onda olmuş oluyordu.
Bu sorunumun başlangıç noktası; günlerdir beni öpmeden uykuya dalan ve her hareketimden bir anlam çıkarıp bir anda bizi sevişme içerisine sokan kişinin bunların hiçbirini yapmamasıydı.
Bu durumu hâliyle bizimkilerle paylaşmıştım, belki bir şekilde yardımları dokunur diye. Ancak herkesin çözüm için önerisi olmasına ve bizim bunları tek tek denememize rağmen hiçbirinde bir sonuç elde edememiştik.
İlk önce Ryujin'ın ısrarları üzerine falcıya gitmiştik. Ama bu tam bir fiyaskoydu. Falcıya eşimle yaşadığım problemi anlattığım zaman bana verdiği cevap; "O kız seni sevmiyor, boşanman en doğrusu." olmuştu.
Zaten bu cevaptan sonra, bunun yalan olduğunu anlayıp orayı terk etmemiz çok da uzun sürmemişti. Buradan elde ettiğimiz tek şey, çözümlerin birisini elemiş olmamızdı.
Ryujin'in çözümünün elimizde patlaması üzerine, bu sefer devreye Jimin'in planı girmişti. Onun bize sunduğu fikir; aşk iksiri hazırlatmaktı. İçeceklere verdiği önemi ele aldığımız zaman bu fikri öne atanın Jimin olması hepimiz için beklendik bir durumdu.
Onu da kırmayıp aşk iksirinin satıldığı, üst katı küçük kafe tarzı bir yerin altında bulunan mahzene gitmiştik. İçerisi fazlasıyla karanlık ve garip kokuların karışımı dolayısıyla mideni alt üst eden kokusunun yanı sıra, tam ortada yanan kazan da çok ayrı bir olaydı.
Bir an bu görüntüyle bir çizgi filmin tam ortasına düştüğümüzü bile düşünmüştüm. Çünkü tam anlamıyla bir cadının büyü işini yürüttüğü yer gibiydi. Neyse ki o mahzende herhangi bir yerden önümüze bir canlı çıkmamıştı. O an yaşadığım korkuyla, önüme çıkan herhangi bir insana düşünmeden tekme atabilirdim.
Orada o iksirlerin altına yazdıkları isimlere göre, ihtiyacın olanı bulup dilediğin kadar aldıktan sonra ödeme için yukarı çıkıyordun. Aşk iksirinden birkaç şişe alıp ödemenizi yapıp, o gün tüm boyu Jungkook'un eve gelmesini beklemiştim. Tabii telefonda sürekli iletişim hâlinde olduğum, bizimkiler de benimle beraber bu anı beklemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vante's Stitches|Taekook
FanficUmut ve sevgi ile birbirine bağlanan kalplerini çevreleyen, tüm engelleri aşacacak kadar güçlü kader bağına sahip iki ruh. "Tenin bir sanat, ellerin bir fırça. Bırak bu gece ben resmedeyim hayalimi, tek bir fark ile; tuvale değil senin üzerine güz...