İNTO THE FUTURE

38 3 0
                                    

The Sims 3 Into the Future'da Sim'ler kendilerini yüzlerce yıl sonrasına ışınlayabilecek, yarının dünyasını keşfedebilecek, torunlarıyla tanışabilecek, uçan kaykaylar, jetpack'ler, yiyecek sentezleyiciler gibi geleceğin teknolojilerinde ustalaşabilecekler. Bolca eğleneceksiniz ama sonuçlarına da hazır olmanız gerekecek. Sim'leriniz günümüzde yaptıkları gelecekte şaşırtıcı sonuçlara yol açabilecek. Simleriniz artık teknolojik kapasitelerini artırarak, geleceğin teknolojisini ayaklarına getirebilecek. Artık istedikleri bir noktaya "jetpack"lerle, tek hatlı trenlerle ya da özel asansörlerle gidebilecekler. Keşfedilmeyi ve denenmeyi bekleyen yepyeni bir dünya önlerine serilecek. Kendi "Plumbot"unuzu yaratın ve onu kişileştirip ailenize ekleyin. Onların hareketlerini seçin. Çipleri sayesinde, çok çeşitli amaçlar için kullanılabilirler.

İstediğiniz zaman gelecek ve günümüz arasında geçişleryapın ve bu geçişlerin Simlerinizin ve onların yaşamları üzerindeki şaşırtıcıetkileriyle karşılaşın. Öyle ki geleceğe geçiş yaptığınız sırada kendiyarattığınız şeyleri, kendi torunlarınızı görebilir ve Simlerin gelecektekiyaşamına şahit olabilirsiniz. Yeme içme, uyuma, seyahat etme, sosyalleşme,çalışma ve oynama gibi sıradan şeylerin nasıl devrimsel yeniliklere uğradığınagöz atın. Simleriniz gelecekteki teknolojinin nasıl kullanılacağını öğrenip,günümüze geleceğin teknolojisi ve geleceğin eşyaları ile dönebilirler! Simlerinizinşu an yaptıkları şeyler geleceğe miras olarak kalacaktır. Hatta Simleriniznesillerinin nasıl devam ettiğine ve şu anki hareketlerinin gelecekte nasıl biretki uyandıracağına dahi bakabilirler. Eğer Simleriniz bu geleceği değiştirmeşansına sahip olsa, herkesin barış içinde yaşadığı ütopik bir dünya mı, yoksaherkesin birbirine düşman olduğu kaos dolu bir dünya mı yaratırdı? 

KENDİ DÜŞÜNCEM

Güzel bir paket fakat pek bir etkisi yok gibi yani sadece geleceğe ve geldiği geçmişe gidebiliyorsun, robot yaratıp onları özelleştirebiliyorsun, gelecek teknolojisi becerini geliştirebiliyorsun ve yeni mesleklerde ilerleyebiliyorsun hepsi bu. Oynanış tatlı duruyor ama bir süre sonra sıkar. Ana oyuna etkisi olmayan ama ekstra bir eğlence arayanlara tavsiye edebileceğim bir paket fakat ben şahsen bu ek paketi yüklemezdim çünkü gelecek ve geçmiş olayı bir süre sonra sıkar. Ana oyuna etkisi yok derken yani temel oynanışa etkisi olmayan fazladan bir eğlence yaratmalarından bahsediyorum. İlerki bölümlerde daha iyi anlayacaksınız.

Bu ek paketi oynamadım ama youtube'dan oynayanları izledim. Bildiğim ve gördüğüm kadarıyla daha detaylı bilgi vermeye çalışıcam.

Kötü ve iyi gelecek ve normal gelecek var. portal görevlisi olan adamdan hangi geleceği seçerseniz size belli bir görevler veriyor mesela kötüyü seçerseniz milletin etrafı pisletmesini falan sağlıyorsunuz sonra kötü geleceğe gidebiliyorsunuz.

KÖTÜ GELECEK

kötü gelecekte yeraltına giden yarıklar, pis sular ve kötü hava hakim. Bu yeraltına giden yarıklara atlayabiliyorsunuz ve duruma göre yaniyor ya da hastalık kapıyorsunuz. İyi bir sonucu var mı bilmiyorum. Hastalık nasıl bir şey pek bir bilgim yok izlediğim kişi ek fazla üstüne gitmedi bir çok şeylerin.

İYİ GELECEK

iyi gelecekte ise her şey harika. İyi gelecek konusunda fazla bir bilgim yok. İzlediğim kişinin bu serisini bitirmedim çünkü izlerken bile bir süre sonra sıkıldım. 

Oyunun en eğlenceli yani robotları CAS ekranında yapıp oyun içinde kişisell özelliklerini yeteneklerini vs ayarlayabiliyor olmanız ve en sonunda satabiliyor olmanız. Şahsen bunun dışında eğlenceli başka bir şey yok.

GİZLİ YER

gelecekteki kasabada gizli bir yer var onu açmanız için bir şey yapmanız gerek ama fazla ümitelenmeyin. İçinde bir kaç biblo dışında hiçbir şey yok.

GELİŞMİŞ TEKNOLOJİLİ YATAK

bu yatakta hangi rüyayı göreceğini seçebiliyorsun. Seçtiğin rüyaya göre karakterin yeteneğini rüyasında da geliştirebiliyor ama aynı zamanda bir takım korkularda kazanabiliyor.

PUANIM: 4/10

bana soracak olursanız saçma bir eklenti paketi.

________________________________________________________________________________

GELECEK CAS YENİLİKLERİ VE OBJELERİ GÖRMEK İÇİN BURADAKİ VİDOELARI İZEYEBİLİRSİNİZ:

https://www.youtube.com/watch?v=MZNSsrh5jCg&list=PLNWNH7FZOKXbYC3A9YUyrZoKXcFpuNpd_

THE SİMS 3 REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin