Tozlu eski lambadan çağırılabilirler. 3 dileğinizi yerine getirecekler ve bu dileklerden sonra cin ve lamba sonsuza kadar yok olacak.
Cine lambaya dönmesini emredebilir ya da cin kendisi bir süre sonra lambaya döner.
Cinin yerine getirebileceği 10 dilek vardır; Fortune(talih) 100.000 similions alacaksınız, Happines(mutluluk) sonsuza kadar ''Eternal Joy(Ebedi neşe)'' ruh haline sahip olacaksınız, Love(aşk) siminiz seçilen sim ile anında maximum romantik ilişkiye sahip olacak, Beauty(güzellik) siminiz her zaman romantik ilişkilerinde başarılı olacak, Long life(uzun yaşam) siminizin hayat çizgisi daha uzun olacak, More Wishes(daha fazla dilek) bu taktik her zaman işe yaramaz ama fazladan 2 dilek alma ihtimaliniz de var, Resurrect sim(simi dirilt) mezar taşı sizin evinizde olan bir simi ya da hayvanı diriltir, World Peace(veya kötü simler için Worl Misery) sims 2 gün boyunca bir moodlet alacak ve sonsuza dek dünya barışı7sefalet hakkında konuşma yeneteğine sahip olacak, Large Family(Büyük aile) çiftin sonraki bebekleri üçüz ya da dördüz olacak, Free the Genie(cini özgür bırak) cin ile iyi bir ilişkiniz olur ve size adım adım rehberlik edecek bir fırsat elde edeceksiniz; ilk önce lambayı bir buzdolabında dondurmanız gerek ardından lambayı fırında ısıtın bundan sonra mezarlıktaki yeraltı mezarlarını lamba ile keşfedin son olarak cini serbestçe oynamak için cini bir kez daha çağırın.
Serbest kaldıktan sonra dileklerinizi yerine getiremezler ancak bazı yetenekleri vardır; normal simlere göre daha uzun yaşarlar, koşmak yerine havada süzülürler, nomral simlerden daha hızlı öğrenirler, ateşe karşı bağışıklıkları vardır, ''Make House Spotless and Sparkly'' ile evi sihirle temizleyebilirler, sihirler diğer simleri temizleyebilirler, Herhangi bir yiyeceği (ambrosia hariç) mükemmel kalitede çağırabilir, diğer simleri sürgün edebilir ''Banish'' ama merak etmeyin sim sadece rastgele bir yere ışınlanacak, diğer simleri büyüleyebilirsiniz (oynanamayan) bir süre onu kontrol edebilirsiniz ama dikkat et büyülendikten sonra evsiz kalacak (bu yeteneği pek anlamadım :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SİMS 3 REHBERİ
Nonfiksi11 yıllık sims oyuncusundan oyuna yardımcı sims 3 rehberi.