Deniz kızları İsland Paradise ek paketiyle gelmektedirler. Onları karada veya denizde görebilirsiniz. Fakat İsla PAradiso'da dalış noktalarından birinde daha çok bulunurlar: Pearl's Deep, Davy Jones locker, the mermaid grotto, Rocky reef. scuba dalış yeteneğinize bağlı olarak onları ziyaret etmenize izin verilecek. Onları ilk gördüğünüzde selam verin o zaman dostluk kurma kilidi açılacak. Arkadaş olursanız onları karaya davet edebilirsiniz. Denizden çıktıklarında siminizi takip ederler. Deniz kızı olmak için bir denz kızı ile''ask about fish parts'' etkileşiminde bulunun. Eğer o deniz kızıyla arkadaşsansana bir parça verecek ''mermadic kelp'' envanterinize gidecek ya da lifetime rewards yani yaşam puanları ile mermadic kelp alabilirsiniz (25.000). Ardından onu yiyin. 5 sn içince deniz kızına dönüşeceksiniz. Deniz kızı olduktan sonra favori yiyeceğiniz kelp olacak ve scuba diving yeteneğiniz maximum olacak ve hijjen yerine su ihtiyacı gelecek (yüzme ya da banyo ile bunu karşılayabilirsiniz).
Denizkızları diğer simlerden daha hızlı yüzer, su altında istedikleri kadar vakit geçirebilirler ve dalış için ekipmana ihtiyaçları yoktur, deniz kabukları vb şeyler toplayabilirler, ''summon shark'' ile köpek balığı çağırıp dalışçılara saldırta bilirler ve bu onlara pozitif bir modled kazandırır, balık ya da kelp yiyebilir veya normal insan yemeği yiyebilirler fakat normal insan yemekleri açlık barını yavaş doldurur, denizkızları yağmuru severler, eğer susuz kalırsanız ölürsünüz biri siz susuzluktan bayılınca ''rehydrate mermaid'' yaparak sizi kurtarabilir. denizkızı eğer güneşin altına çok durursan 3 saatlik negatif bir ''drying up'' moodleti alır, erkek denizkızlarının kuydukları kızlara göre daha küçüktür, Denizkızı çocuklar teen olana kadar kuyduk çıkartamaz, eğer denizkızı denizden 2 gün uzak kalırsa ''Salt water deficiency'' olacak bundan 24 saat sonra ''adapting to land'' yani karaya uyum sağlama moduna girecekler ardından insana dönüşecekler. yaşam puanlarıyla ''permanent mermaid'' i alırsanız sürekli yüzmenize gerek kalmaz (5.000).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SİMS 3 REHBERİ
Non-Fiction11 yıllık sims oyuncusundan oyuna yardımcı sims 3 rehberi.