UNİCORN

6 2 0
                                    

Tek Boynuzlu At'ı daha hızlı bir şekilde yakalamak istiyorsak öncelikle Animal Lover trait'ine sahip olmamız gerekiyor. Bu trait sayesinde geceleri saat 2 ve 5 aralarında haritamıza kuş bakışı bir şekilde baktığımızda, bir parıltı göreceğiz. Bu parıltı Unicorn'un o civarlarda olduğunun göstergesidir. Animal Lover trait'i bu özellik dışında bizim hayvanlarla daha iyi ilişki kurmamızı sağlar. Unicorn ile best-friend olmadan önce, etrafta gördüğümüz geyik, rakun vb. vahşi hayvanlarla iyi ilişki içinde olmalıyız. Eğer yabani hayvanlarla çok zaman harcarsak gizli bir skillin dolmasını da sağlamış oluruz. Bu gizli skilli başarı ile bitirdiğimiz de ise Unicorn ile best-friend olabiliriz. Best-friend olduktan sonra ona Aileye Katılmasını teklifini sunarız. Bu durumda bile sizi kabul etme şansı %33'dür. Unicorn'lar her zaman beyaz renkte olmaz. Her zaman iyi de olmaz. Her kasabada yalnızca bir Unicorn bulunabilir. Tek Boynuzlu Atı'nızı diğer atlarla çiftleştirerek %50 ihtimalle yeni bir Tek Boynuzlu At doğmasını sağlayabilirsiniz. Unicorn'un iyi olup olmaması Unicorn'un özelliklerine ve sizin duygularınıza kalmış. Unicorn'unuzu normal bir Sim gibi yönetip istediğiniz şekilde yönlendirebilirsiniz.

Unicorn'ların ne özellikeri vardır?

1. Unicornlar istedikleri yere ışınlanabilirler.

2. İnsanları kutsayabilir ya da lanetleyebilirler (Kutsadıkları zaman boynuzları yeşil, lanetledikleri zaman boynuzları kırmızı olur) Eğer sizi kutsarsa mood'larınız yükselir. İhtiyaçlarınız daha uzun zamanda düşer ve kötü sürprizlerle karşılaşma ihtimaliniz azalır(Elektrik çarpması vs.) Eğer lanetlerse ise yukarıda saydıklarımın tam tersi sizi bekliyor olacaktır.

3. Bitkileri de kutsayabilir ya da lanetleyebilirler.

4. Etrafı ateşe verebiliyor, aynı zamanda da yanan bir yeri söndürebiliyor.

5. Zıplama ve Koşma özellikleri dolmuş olarak gelirler. Aynı zamanda da yarışmalarda daha iyi dereceler alabilirler

6. Normal bir attan çok daha hızlı koşabilirler

7. Geçtikleri yerde nadiren gökkuşağı çıkarıyor olmaları. Gökkuşağının etrafındaki insanlar +mood kazancaklar.

HİLESİZ UNİCORN SAHİPLENME

Öncelikle ya Equestrian ya da Animal Lover traitiniz olsun ve etrafınızdaki vahşi hayvanlarla bol bol etkileşim içinde olun. Önce seyredin,sonra koklamasına izin verin vs. Bu gizli bir skillin dolmasını sağlıyor. Hayvanlardan da olabildiğince Best Friend olmaya çalışın -yanlış hatırlamıyorsam 5 taneydi- ve her gece 8 ve 5 arası Map View'i kontrol edin,Unicornun olduğu yerde bir parıltı olacak. Orada da Unicornla Best Friend olun -Ben oldum ve beni orada Bless'ledi yani kutsadı- ve onu evinize katılmaya davet edin,buradakileri eksiksiz yaparsanız kabul edecektir :) Ve inanın bana bunu hilesiz yapmak gerçekten müthiş bir duygu :)

HİLELİ UNİCORN SAHİPLENME

ctrl+shift+c çıkan kutucuğa Testingcheatsenabled true yazdım shift ile unicorna tıkladım eve add to family seçeneğini seçtim

EKSTRA

1. Unicorn ve at çiftleşmesinde 7 adet yavrudan sonra unicorn gelmektedir. Sizin atınız dişi olsun ki yavrular sizde kalsın.

2. Ayrıca arkadaşlar hayvanlarla daha iyi iletişim kurmak için puan biriken yer yani Lifetime Heppiness yerinde "Raised by Wolf" (adı galiba bu) almalısınız. Bu kurtlar tarafından yetiştirilmiş olmak. Hayvanlara daha yakın olup onlarla daha iyi iletişim kurabilirsiniz. Deneyin...

THE SİMS 3 REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin