The Sims 3: Island Paradise bize cennetten düşen bir parça olan Isla Paradiso'yu keşfetme fırsatı sunuyor. Tropikal bir iklime sahip olan yeni dünyamız birçok farklı adadan oluşuyor. Bu adaların bazıları oyunun başlangıcında keşfedilmemiş olup bulutla kaplı oluyor. Bu adaları keşfetmek ise bize kalmış. Ayrıca Isla Paradiso'nun ana karası da birçok yeni şey vadediyor. Mesela ana karada bulunan birbirinden güzel doğa parkını ziyaret edebilir ya da plajlardaki muhteşem atmosfere tanık olabilirsiniz. Ayrıca ana karada bulunan oteller ve tatil köyleri sayesinde de unutulmaz dakikalar yaşayabilirsiniz. Ana karanın yanı sıra biraz önce de dediğim gibi oyunda birçok küçük ada bulunuyor.(Bazıları oyuna direkt olarak keşfedilmiş, bazıları ise keşfedilmemiş olarak geliyor) The Sims 3: Island Paradise gerçekten doyurucu bir deniz taşımacılığı yelpazesi ile karşımıza çıkıyor. Oyunda yelkenli, jet ski, hız motoru, paddle botları hatta yüzen evler dahi bulunuyor. Ayrıca sadece biz değil diğer NPC'ler de deniz taşımacılığını kullanıyor. Hatta evinize pizza söylediğiniz zaman bile pizzalar deniz yoluyla geliyor.Ancak bazen beklenmeyen sürprizler de yaşanabiliyor. Hırsızlar! Evet, hırsızlar dahi evinizi soymaya gelirken hız botlarını kullanabiliyorlar. Peki, nedir bu yüzen evler? Oyun bize birkaç farklı yüzen platform sunacak ve bu platformların üzerine istediğimiz gibi ev yapabileceğiz ve yaptığımız evleri birer bot gibi kullanabileceğiz. Hatta, bırakın ev yapmayı dilerseniz bu yüzen platformlara otel bile kurabiliyorsunuz. Ayrıca yüzen evleri ana karaya bağlayabilmemiz için özel iskeleler dahi oyuna eklenmiş.
Oyuna eklenen dalış yeteneği sayesinde denizin belirli noktalarına dalışlar yapabiliyoruz. Dalış seviyemizi geliştirmek için öncelikle şnorkel ile sığ yerlerde alıştırmalar yapmalıyız. Şnorkel ile dalış yaptığımız sığ yerlerde deniz kabuklarına ve kaybolmuş eşyalara rastlayabiliriz. Şnorkel ile yeterince alıştırma yaptıktan sonra ise artık bağmısız dalışlar gerçekleştirebiliriz. Bu dalışlar sırasında yine çeşitli bitkiler ve değerli deniz kabukları toplayabiliyor ya da hazine haritaları bulabiliyoruz.(Hatta bazen hazine haritası değil hazinenin kendisini dahi bulabiliyoruz) Ayrıca dalış sırasında birçok deniz canlısıyla da tanışabiliyoruz. Bunlar arasında köpek balıkları, ahtapotlar ve deniz kızları da bulunuyor. Köpek balıklarından uzak durmanızı öneririm çünkü onları kızdırırsanız onlara yem olabilirsiniz ya da yem olmamak için kaçtığınız bir deniz mağarasındaki gizemli yaratıklar tarafından öldürülebilir ya da bulduğunuz bir hazine sayesinde zengin olabilirsiniz. Son olarak bir hatırlatma yapalım. Bu mavi dünyada çok fazla kalmamalıyız çünkü oksijenimiz azalırsa ölüm tehlikesiyle karşı karşıya kalabiliriz.
Artık keşfettiğimiz bir adaya ya da satın aldığımız bir arsaya otel kurabiliyoruz.(Evet, artık aynı kasabada birden fazla arsaya sahip olmak mümkün.) Eğer çok fazla Simoleon'a sahip değilseniz birkaç odadan oluşan bir otel kurabilir sonraları para kazandıkça oda sayısını artırıp, VIP odalar yaratıp, özel havuzlar ve salonlar yaratıp otelinizi 5 yıldızlı hale getirebilirsiniz. Ayrıca oyuna tonlarca otel malzemesi ve "hazır planlar"ı eklenmiş. Ayrıca oynua otellerin eklenmesiyle birlikte plaj aktiviteleri de canlanmış. Mesela artık bebeğimizi denizde yüzdürebiliyor ya da güneşlenebiliyoruz. Otellerle ilgili hayal kırıklığına uğratan bir nokta da yok değil. Mesela oyunda varolan bazı otellerin tamamı Rabbit-Hole olarak işlem görüyor ve özel olarak yaptırdığınız bazı VIP odaların içi de gözükmüyor. Ancak otele temizlikçi ve eleman almak gibi bazı ince detaylar oldukça güzel görünüyor. İçerideki eşyalarınızı hazırlayın ve oteliniz için bir ücret belirleyin. İnsanlar sizin otelinizi kullandığı sürece puanlar elde ediyorsunuz ve bu puanlarla birlikte otelinizin seviyesi yükseliyor. Ne kadar çok iyi skor toplarsanız oteliniz de o kadar çok biliniyor ve popüler oluyor.
Simlerimiz artık birer denizkızına da dönüşebiliyor. Bu yeni özellik aslında pek çok ek pakette mevcut fakat dönüştüğümüz şeyler farklı.
bu ek paket ile birlikte yeni bir mesleğe kavuşabilirsiniz. Bildiğiniz gibi adalar arası seyahat ediyoruz ve sahillerde yaşıyoruz. Boğulan insanlar da olacaktır ve bunların birer kurtarıcıya ihtiyacı var. Sizlerde cankurtaran mesleğini seçerek sektöre giriş yapabilirsiniz.
Yeni ölümler eklendi: Köpek balığı tarafından öldürülme, havasız kalıp ölme ve denizkızlarına özel olarak kuruyarak ölme.
İki yeni radyo istasyonu da eklendi.
OLUMSUZ YANLARI
Oynanış süresi kısıtlı, grafikler biraz düşük ve bir çok kişi bilgisayarı kastırdığını söylüyor.
BU PAKETLE GELEN DENİZKIZLARINI BAŞKA BİR BÖLÜMDE ANLATICAM.
________________________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=-4Vr3lVDVFI&list=PLNWNH7FZOKXZcnmGvWzj6GMf7A7_-2BhL
PUANIM: 5/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SİMS 3 REHBERİ
Não Ficção11 yıllık sims oyuncusundan oyuna yardımcı sims 3 rehberi.