Merhaba arkadaşlar kitap başlamadan önce yorum ve vote vermeyi unutmayın 💓
Instagram Hesabım: Maiifrezya
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.
Senle ben gibi.
Ben siyah sen beyaz..K.Ø
🗞️
Gecenin karanlık sokaklarını aydınlatan ay ışığı ile sisli hava, birbirine karışmış şekilde şehri loş bir biçimde aydınlatıyordu. Genç kadın tenha bir sokağa girmeden önce gökyüzüne bakarak etrafı dinledi.Yol da ilerleyen arabaların sesi, çocukların neşeli kahkahalarına karışıyordu. Gökyüzü ise bu akşam çok güzeldi, yıldızlar sanki birer elmasmış gibi parlıyordu gecenin karanlığında.
Huzurlu bir şekilde ona verilen mutlu bir haberle eve doğru heyecanlı bir şekilde gidiyordu. Elinde tuttuğu ultrason sonuçları ile dünyaya gelecek olan muhteşem varlığı sevdiği adama demek için sabırsızlıkla hızlı bir şekilde yürüyordu. Taksi bulamadığı için bir kaç metre uzaktaki otobüs durağına gidiyordu.
Kocasının vereceği tepkiyi düşünürken kıkırdadı. Ona sarılıp ayaklarını yerden keseceğini hayal edip gülümseyecekken içini kaplayan bir his ile anında yüzü düştü.
İzlenme hissi ...
Derin bir nefes alıp arkasına, sağına sonra soluna baktı. Onu izleyen hiç kimse yoktu. Şüpheli görünen hiçbir şey bulamadı.
Bir kez daha derin nefes alarak kafasını iki yana salladı. Hayal gördüğünü düşündü. İçinde olduğu gergin durumdan dolayı farkında olmadan tenha sokakta yürümeye başladı.
Haberlerde gördüğü kadın cinayetlerinin düşüncesi kulaklarında yankılandı . Cinayetlerin etkisinde kalarak paranoyakça düşünmeye başlamıştı sanırım.
“Evinden markete kadar giden genç kız bıçaklanarak katledildi.
Kocasından boşanmak isteyen üç çocuk annesi yol ortasında darp edildi.Kafede çocuğu ile birlikte oturan genç kadın boşanacağı eşi tarafından boğazı kesilerek çocuğun önünde ölüme mahkum edildi.
Otobüs binen genç kız tecavüz edilip öldürüldü. Cesetti ıssız bir yerde bulundu ...” Bunun gibi bir çok haberler çalkalandı beyinde .
Korkudan titreyen ellerini sıvazlayıp durdu. Avuç içleri terden sırılsıklam olmuş bir vaziyetteydi. Kim bilir belki de içinde oluşan korkudandır?
Kendinden geçmiş bir vaziyette beyninde dolaşan cinayet haberleri ile kendinden geçerek ardına bakmadan koşmaya başladı. Arkasından gelen yürüme sesleri ile daha da hızlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN (+18)
Mystery / ThrillerNot!! Kitap içeriğinde şiddet, cinayet,küfür gibi içerir bulunmaktadır. Kan işkencelerden hoşlamayan kişiler okumasın.18 yaş ve altı için uygun değildir.. Genç gazeteci kız yapmış olduğu fiyasko haberler nedeni ile ona son şans olarak bir kodaman il...