2. Bölüm/ Yeni Komşu🗞️

69 10 2
                                    

Merhaba arkadaşlar kitap başlamadan önce yorum ve vote vermeyi unutmayın 💓

Üçüncü bölümde asıl konuya başlayacağız..

Instagram Hesabım: Maiifrezya

Bazen gördüklerimiz ve bildiklerimiz doğru değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen gördüklerimiz ve bildiklerimiz doğru değildir. Aynanın diğer yüzü gibi.
K.Ø

🗞️

Ofis odasında oturmuş yapacağım haberi
kara kara düşünüyordum. Ne yapacağıma dair henüz fikrim yoktu. Önümde duran boş kağıda yazdığım bir kaç başlığa baktım.


"Ekonomik kriz.
Suriye sınırındaki savaş.
Filistin hastanesine bombalı saldırı..."

"Allah'ım yardım et." Küçük bir isyan ağzımdan kaçtı. Hepsi gündemde olan güncel bilgilerdi. Tabii bunu bütün iş arkadaşlarımın yazdığına eminim. Bunlardan farklı bir şey bulmam lazımdı. İnsanların ilgisini çekecek tabii bizim yaşlı huysuzun ilgisini çekecek bir şey.

Kahve otomatından yayılan taze kahve kokusu dikkatimi dağıttı. Eren elinde tuttuğu bardağı bana göstererek, "Bir tane ister misin?" Sorunca başımı minnettar bir şekilde sallayıp "Çok iyi olur." dediğimde Eren sempatik şekilde tebessüm etti. Makinenin yanında duran ikinci kupa bardağını kahve doldurup bana doğru yöneldi. Kahvenin mis kokan aroması beynimde dolaşan olumsuz düşünceleri dağıttı. "Teşekkür ederim Sebastian," elindeki kahveyi kaptım gibi bir yudum aldım. "Sen bir hayat kurtarıcısın." Yüzüne yayılan çarpık gülümseme ile karşımdaki sandalyeye kuruldu.

"Ne demek efendim işimiz," diyerek böbürlendi. Kahvesini yudumlayıp yüzüme baktı. Bir şey düşünüyor gibiydi. "Ne oldu?" gibisinden bakış attım.

"Dalgın görünüyorsun, bir sorun yoktur umarım?"

Olumsuz şekilde kaşlarımı oynattım. "Hayır ne sorun olabilir ki ? Yani işten kovulma durumu dışında," diyerek acı bir şekilde gülümsedim.

Elini elime yaklaştırıp, samimi bir şekilde sıktı. Bakışlarım birbirine dolanmış parmaklara kaydı. Başımı kaldırdığım da bakışlarımız birbirine değdi. Yüzünde içimi ısıtacak bir gülümseme sundu. Yüzümün kızardığına yüzde yüz eminim ama beni fazla utandırmamak adına susmuştu. Dostça verdiği güvenden dolayı ona minnettarım.

"Bence o kadar kafana takma , çok güzel haber bulacağına eminim sadece bulmak için çaba harcamıyorsun," Önümde yığılı olan dosyalara baktı. "Bence haberi oturup gelmesini değil ,onu bulmak için çaba harcamak gerekir."

"Haklısın ama o nasıl olacak peki beyefendi? Haberler yağmur değil ki dışarı çıkıp yağmur duası edeyim," ellerimi çenemin altına birleştirip ona göz kırptım.

Bu hareketim üzerine kahkaha attı. "Tabii haberler için yağmur duası yapmana gerek yok. Sadece biraz hayal gücü ve ilginç bilgiler gerek," Tek kaşını kaldırıp dudağını ısırdı. "Örneğin Bermuda şeytan üçgeni gibi." dedikleri kafama dank etmişti. Aslında internette paranormal olayları çözülmeyen soygunlar cinayetler hakkında araştırma yapabilirim. Bu yüzden küçük bir dostun yardımına ihtiyacım vardı. Bir de biraz zamana. Eşyalarımı çantama doldurup Eren'e döndüm, "Teşekkür ederim Eren bu iyiliğin unutmayacağım." Kamerayı dolaptan almaya gittiğimde, Eren de peşimden geldi.

ŞİZOFREN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin