ל"ג בעומר

38 6 2
                                    

עוד קרשים נזרקים והמדורה גדלה וגדלה.

אנחנו יושבות כולנו ביחד ומסתכלות באש הצבעונית שהדלקנו.

האש קופצת מצד לצד כאילו היא צוחקת,נחה לשנייה ומיד ממשיכה.אני מסתכלת מסביבי על כל החברות שלי שיושבות סביבי,כאלה שאני רואה כל יום וכאלה שאני רואה פעם בכמה זמן,וחיוך מאושר עולה על פני.אני שייכת לכאן!זה המקום שלי.כאן אני צריכה להיות אני בלי להתבייש או לפחד.

אני זוכרת את המדורות הקודמות שלנו,היינו נלהבים והיינו מחפשות קרשים ומתכוננות לל"ג בעומר חודש לפני.במדורות האלו אף פעם לא נהנתי זה היה סתם עוד יום שפגשתי חברות.תמיד הייתי חוזרת מוקדם.

השנה,השנה היה שונה:לא אספנו קרשים אבל אנחנו דאגנו לאוכל ולכל השאר.

והיום כשקמתי בכלל לא הרגשתי של"ג בעומר והייתי בטוחה שזאת הולכת להיות מדורה עלובה.אבל היא לא הייתה.

בנות השיגו קרשים והקמנו מדורה .כולנו התיישבנו מולה חלק מעיזות וטועמות מהאוכל,חלק מדברות בשקט וחלק פשוט מסתכלות על האש.

אני עשיתי הכל,טעמתי מהאוכל,דיברתי עם חברים וגם בהיתי במדורה.הרגשתי שאני יכולה לבהות בה שעות,איך עיתון וארגז שנזרקו פנימה תוך שנייה נעלמו,איך היא זזה,רגע גבוהה רגע נמוכה..וכמובן הצבעים שלה:הצהוב-כתום בוהק והכחול ירוק שהופיעו מידי פעם.

כשהסתכלתי לשמיים ראיתי כוכב אחד בשמיים כחולים-שחורים ענקיים.

זה יהיה ל"ג בעומר שאני לא אשכח את ההרגשה שלי בו,את השייכות ,הרגשה שהרבה זמן לא הרגשתי.

המדורה לאט לאט דועכת,הזריחה מתקרבת ואני חוזרת לי הביתה לאט....
אז זה קטי שכתבתי לל"ג בעומר וזה לא יחליף את הפרק מחר..וזה הועלה כל כך מאוחר כי כתבתי את זה היום כשחזרתי המהדורות והכל אז גם סורי אם יש שגיאות....
אוהבת אותכן!!!!!ובבקשה תצביעו ותפרסמו את הסיפור...
לילה טוב<3

the worldWhere stories live. Discover now