בחירות

52 7 7
                                    

כל החיים שלנו מלאים בצמתים שבהם אנחנו צריכים לבחור בין 2 דברים ולפעמים אפילו יותר.לפעמים אנחנו לא יודעים במה לבחור,מפחדים שנבחר באפשרות הלא נכונה ונפגע או נפגע.

זה יכול להיות בחירות בדברים הכי קטנים,לאכול את הממתק לבד או לחלוק אותו עם חברה שאין לה.

זה יכול להיות בלימודים,ללכת למגמה הזאת או לשנייה?או אולי בכלל לשלישית?

ללכת לצבא או שירות לאומי?

ולפעמים אנחנו טועים,בוחרים באפשרות שלא מתאימה לנו או פשוט באפשרות שגויה.
לכולנו יש את הצמתים האלו בחיים.גם לאדם הכי מאושר בעולם יש.לפעמים אנחנו פשוט מפספסים אותם.

אני הכרתי בנות מדהימות בוואטפאד והכרתי אותם כי עמדתי בצומת שלי ובחרתי ללכת על האפשרות המפחידה יותר(מבחינתי..)לכתוב בוואטפאד.כשהתחלתי הייתי בלחץ,פחדתי מתגובות של בנות אבל עכשיו אני רגועה הרבה יותר.נכון,אני לא כותבת מושלם ואני בטוחה שמה שאני כותבת הוא לא מושלם אבל זה לא משנה,כי אני עושה משהו שאני אוהבת ויש פה בנות מדהימות שמעודדות ונותנות עצות.

אני חושבת שהדרך הטובה ביותר לבחור בין אפשרויות, היא לא לעשות מה שאחרים אומרים,כן להקשיב להסברים ולטענות שלהם,אבל לחשוב מה אני רוצה לעשות,מה לי יהיה טוב.וגם אם בדרך נפגעים לא לוותר,להמשיך בכל הכוח ולהראות לכולם מה אתם שווים!

אף פעם אל תוותרו על החלומות או השאיפות או הרצונות שלכם.אל תתנו לאף אחד לזלזל בהם ולהוריד לכם את הרצון להגשים אותו.ולא משנה כמה מוזר או הזוי או קשה הוא כי אם תתנו להם להוריד אותכם בסופו של דבר אתם תשכחו מה אתם אוהבים ,מה אתם רוצים לעשות.

אז בפעם הבאה שאתם נמצאים בצומת דרכים ואתם לחוצים,תרגעו,תקחו נשימה עמוקה ותזכרו שזה בסדר להילחץ,זה בסדר לא להיות בטוחים ואז אחרי שתרגעו תחשבו מה אתם הייתם רוצים ולא מה כולם רוצים.וגם אם טעיתם זה לא נורא.תמיד אפשר לשנות.
יש יותר מ500 קוראים!!גאה בכם.
הפרק הזה מוקדש לHoneyagrv2809 ול- _deadheart_ .לא יכלתי להקדיש את הפרק רק לאחת מכן כי אתן באמת מדהימות!
ותודה לכל מי שקוראת...<3

the worldWhere stories live. Discover now