505.19

231 29 147
                                    

Tony gece gördüklerinden sonra kendini içkiye vermişti. İçip sarhoş olduktan sonra gidip Emmanın kapısını çalmamak için kendini zor tutuyordu. Bir çok kez kendi kapısını açıp kapamıştı...

Sabah olduğunda güneş ışığının yüzüne çarpmasıyla uyandı koltuktaki Tony. Ne zaman burda uyuduğunu bilmiyordu. Lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı. Başı ağrıdığı için kendine bi kahve yaptı. Kahvesini yudumlarken dün gördükleri yine gözünün önüne geldi. 

Kendi düşüncelerinde boğuluyordu Tony. Ya hala evdelerse? Ya beraber kahvaltı yapıyorlarsa ? Ya daha önceden bu adamla tanışmışsa? Ya ilişkileri ciddiye giderse?

Nefes alamadığını fark edip hemen kendini balkona attı. Derinden nefes alıp Emmanın balkonuna baktı. Merak ediyordu adam hala içerde mi diye. O yüzden girmek için bi bahaneye ihtiyacı vardı. Aklına gelen fikirle içeri geçip saçını başını düzeltti ve evinden çıktı.

Emmanın kapısını çalıp beklemeye başladı. Biraz geçtikten sonra kapıyı dünkü kiyafetleriyle beraber, saçı dağılmış ve makyajını silmemiş Emma açtı.

Tony bir şey diyemeden Emmanın gözlerine bakıyordu. Sanki gördüğü manzara karşısında boğazı düğümlenmişti. Emmanın sesiyle Tony transdan çıktı.

"Ne var Tony?"- dedi Emma yorgun sesiyle.

"Şey ehm sen iyi misin?"- sordu Tony

"Bunu sormaya geldiysen güle güle Tony"- der Emma kapıyı kapatmak için hazırlanıyorken.

"Yok yok"- kapıyı tutar -"Sadece tuz gerek bana yemek yapıyorumda şuanda gazda. Dün almayı unuttum. Verir misin?"

"Bekle getiriyorum"-der emma mutfağa geçerek.

Tony kapı girişinde bekler koridoru süzerek. Bu sırda içeriden tanınmayan bi ses gelir.

"Bir sorun yok değil mi Emma?"

"Yok yok. Komşu geldi bir şey istedide."

"Tamam"

Tony gidip o adamı dövmemek için kendini zor tutar. Kimdi o adam? Nasıl bu kadar erken Emmanın kalbini ele geçirmişti. Bu sırada Emma gelir ve elindeki tuzu uzatır.Tonyse alıp konuşur.

"Teşekkürler. Komşun oldum şimdide "- derinden nefes vererek.

"Malesef"

"İçerideki arkadaşın değil mi?"

"Seni ilgilendirmez"

"Peki "-sinirden gülümseyerek.- "Arkadaşınla iyi günler."- der ve evine geçer.

Emma içeri geçtiğinde James konuşur. 

" Tony diye anlattığın adam o muydu?"

"Evet."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 saat önce.

Emma apartmandan çıktıktan sonra bir bara gider. bar tezgahında oturup sakince içkisinden içer. Bu zaman yanına biri oturur.

"Sizin gibi bi bayanı bu hallere ne düşüre bilir merak ediyorum."

"Tahminin var mı?"- der Emma viskisinden yudumlayarak.

"Aşk acısına daha çok benziyor gibi geliyor bana"

"Malesef doğru tahmin"- der viskisini bitirerek.Garsona yenisini dolsurması için işaret eder.

"Anlatmak istersen eğer memnuniyyetle dinlerim"

505//Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin