Beraber yeni yılı kutladıktan sonra Tony Emmayı eve bırakır. İkiside sarhoş olduğu için onları eve Happy bırakıyordu. Tabi bu sırada arkada olan çiftin konuşmalarına kusmamak için kendini zor tutuyordu.
Emmanın evlerinin önüne geldiğinde ikiside arabadan iner.Tony arabaya yaslanmıştır ve elleri Emmanın beline dolanırken konuşmaya başlar.
"Artık resmi olarak sevgiliyiz dimi?"
"Hıhı."- der Emma kafasını sallayarak.
"Sabaha unutmazsın umarım. Bence videoya çekmeliydim bu söylediklerini. Neyse sabah şirkete gel yeniden özel asistanım ol. Sen olmadan işe hevesim olmuyor."
"Bakarız ya . Sabah kararımı söylerim."-der egolu bi şekilde. Tonyse onun bu haraketine kıkırdar.
"Çok tutmayayım seni. Üşürsün."
"Üşürüm. Hadi iyi geceler "- der Tonynin yanağından öperek. Gitmeye çalışırken Tony onu kolundan tutp kendine çeker.
"Ben böyle iyi geceler öpücüğü kabul etmiyorum."- derin ve sakin bi tonda söyler Tony.
Emma gülümser ve sonra dudaklarını Tonyninkiyle birleştirir.Daha sonra Tonynin boynuna inerek emmeye başlar ve ona yer açmak için Tony kafasını arkaya atar. Bıraktığı ısırık yüzünden Tony hazırlıksız yakalanır ve ağzından bi inleme çıkar.
Ama bu iyi geceler öpücüğünden onları ayıran Happynin öksürmesiydi.
"Kabul mu bu iyi geceler öpücüğü."-der Emma sırıtarak.
"Kabul kabul "-der Tony şaşırmasını gizleyerek. Daha sonraysa Emma eve girene kadar onu bekler ve sonrasnda da evine gider.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emma şirkete geldiöinde Tonynin kapısının önündeki asistan onu durdurur.
"Kusura bakmayın ama randevunuz var mı?"-der yüzünden çok göğsüyle dikkat çeken asistan.
"Ben Tony Starkın yanına randevusuz girerim canım."-sahte gülümsemeyle söyler Emma. Yanından geçmek istesede asistan yeniden önünü keser.
"Hayır geçemezsiniz. Kendinizi kim sanıyorsunuz ki?"
"Bak seni yolarım burda. Çekil önümden."-sesini yükselderek. Etraftaki çalışanlar onlara bakıyordur.
"Bak ben Tony Starkın özel asistanıyım. Laftan anlamıyor musunuz? Gitmezsen görevlileri çağırırım. "
"Ben miyim laftan anlamayan?! Seni şimdi öyle laftan anlattırıcam ki."-der Emma ve tam kadınıın saçına elini uzatırken Tonynin kapısı açılır.
"Noluyor bur-. Emma?"- der şaşkınca bakarak.
"Bay Stark şu kadın vahşice ve zorla odanıza girmeye çalıştı . Laftan anlamıyor."
"Seni ben."-der Emma ve kadına dalarken Tony durdurur onu.
"Tamam Emma tamam. Sende Emmayı randevusuz alıcaksın odama. Ne zaman isters girer ne zaman istersede çıkar anladn mı?"
"P-peki Bay Stark"-der yerine geçerek.
Emma zafer gülüşüyle kadına bakar ve sonraysa Tonyle beraber odasına geçer. Kapı kapandığı gibi Emma konuşmaya başlar."
"Durdrmamalıydın beni Tony. Saçını başını yolacaktım onun. Nerenin sürtüğükü bu. Ne zamandan işte bu kahpe."-der odada tur atarak.
"Emma sakin olur musun acaba bi gel otur ."-der emmayı oturtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505//Tony Stark
FanfictionHer zamanki gibi Tony Stark barda uzun zaman görüşmediği arkadaşlarıyla oturuyordu.Havadan sudan söhbet ediyorlar, arada da Tonynin çekilmez hallerine tahammül etmeye çalışıyorlardı.Konuları bittikden sonra Steve sessizliği bozdu: "Tony, sen hiç oto...