Birşeymi istiyorsunuz?

507 45 36
                                    

SeungjinDeSeungjin bu askim isirdigi anı istemiş o yüzden yazacağım
Neyse iyi okumalar🥰😘

≡≡≡≡≡≡

Seungmin okuldan çıkıp otobüs durağına doğru ilerliyordu. Çantasından kulaklığını çıkarıp telefonuna taktı, telefonundan Müslüm Gürses kaç kadeh kırıldı açtı.(medya)

Durak biraz uzaktı ve Seungmin takip edildiğini hissediyordu, arkasına dönüp baktı kimse yoktu, yanılmıştı.

Durağa varınca oturup etrafına baktı sanki biri onu izliyordu. Telefonunu açıp şarkıyı kapattı kulaklığını çantasına geri koydu.

Karşı kaldirimdaki banka baktı maske ve şapka takmış bir genç ona bakıyordu tam gözlerinin içine, ürperdi Seungmin.

Telefonunu çıkarıp biraz telefonla uğraştı arada çocuğa bakıyordu orada oturmuş ona bakıyordu kızarmış gözleri yle.

Seungmin gelen ilk otobüse binip oradan uzaklaştı ve arkasından bakan Hyunjin'i orada bıraktı.

Seungmin eve girip çantasını yere attı.
Direk odasına çıkıp üstünü değiştirdi telefonunu eline alıp bir fotoğraf paylaştı.

Direk odasına çıkıp üstünü değiştirdi telefonunu eline alıp bir fotoğraf paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Puppym: korkutucu bir gündü ama sapasağlam evimdeyim :D

Kedilee: korkutucu?
Puppym: sonra anlatırım hyung.
Kedilee: sen bilirsin.

Hanji: ne yaşadın korkutucu😭😭😭.
Puppym: anlatacağım sonra canım.

M: ne oldu hayatim bak aglarim.

S: gay'im
J: biliyoruz anladık

Bangjin: üzgünüm.

≡≡≡≡≡≡

Instagramdan çıkıp alarmımı kurup telefonumu komidinin üstüne koydum.
Yatakta iyice yayılıp rahat bir pozisyonda kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah alarmimin sesiyle uyandım, yatağımda doğrulup esnedim, yataktan kalkıp odadan çıktım üst kattaki banyoda elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fircaladim ve cisimide yaptım.

Odama çıkıp üstümü değiştirdim çantamı alıp evden çıktım, durağa doğru ilerledim.

Durakta oturup otobüsün gelmesini bekledim, o sırada maske ve şapka takmış bir çocuk yanıma oturdu, çaktırmadan gözlerine baktım dünkü çocuk diye geçirdim içimden, ve bu sefer cidden korktum.

hah? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin