Vampir'im-10

204 14 7
                                    

Bit artık

•♡•

Seungmin ile sevgili olmamızın üstünden 2 ay geçmişti okul bitmişti. Seung ile okul bitince evlenme kararı almıştık. Seungmin bölümünü bitirmiş mesleğine başlamak için çabalıyordu. İdol olmak istiyordu solo bir şekilde ama ben buna izin verir miyim hayır. Anca beraber kanca beraber onu tek bırakmak istemiyordum o İdol olursa bende olacaktım.

Seungmin'e bugün vampir olmak istermi diye soracaktım. Kabul etmezse sıkıntı olmaz benim için.

Ha birde ona prens olduğumu falan söyleyecektim. İşimiz yaver gider inşallah.

Bu akşam onu bir kafeye götürecektim.
Orada soracaktım eğer isterse dönüştürecektim.

Neyse Jeongin ile Felix 2 ay önce geri krallığa dönmüşlerdi evde tek başıma sıkılıyordum fakat sorun değil.
Yarın Yongbok ve kocası gelecekti Felix, Jeongin, abimi ve Changbin hyunguda çağırdım. Seungmin eğer vampir olmak isterse onuda çağıracaktım. Diğer türlü onun için pek güvenli olmazdı burası.

Evet şimdi ise akşam için üstüme kıyafet arıyordum. Gideceğimiz restoran şık bir yerdi ona uygun giyinmek için dolaptan kırmızı gömleğimi onun üstüne siyah bir ceket altıma ise siyah kumaş patolon giyecektim.

Ama şimdi saçlarım kombinime uymuyordu o yüzden evde olan siyah boya ile saçlarımı boyayacaktım. Üstüme eski bir tişörtümü giyip banyoya girdim.

Dolapları karıştırıp siyah boyayı buldum. Boyayı ve diğer şeyleri kaba döküp karıştırdım. Saçlarımı tarayıp boyayı sürmeye başladım.

Boyayı sürdükten sonra 40 dakikacık bekledim. Hızlıca duşumu alıp saçlarımı kuruladım maşallah yine taş gibi oldum.

Üstümü giyinip makyaj malzemelerini aldım. Lavabonun karşısına geçip küçük far paletimi çıkardım ince uçlu bir fırça alıp kahverengi fara sürdüm, gözlerimin altına ve üstüne hafif olacak şekilde sürdüm ve kısa bir eyeliner çektim, dudağıma hafif kırmızı renk veren lip balmı sürdüm tamamdır bitti.
Saçlarımı tarayıp şekil verdim.

İnce zincir bir kolyem vardı onuda taktım şimdi tamamım işte, saat 16.34'tü Seungmine mesaj atmak için telefonumu elime aldım.
Mesajlar kısmına girdim.

_________________________________________

Hyunjin-Seungmin

Hyunjin
Hazır mısın bebeğim.

Sevgilim❤️
Hazırım aşkım
Da nasıl bir yere gideceğiz
ona göre giyinseydim.

Hyunjin
Nasıl giyindiğin önemli değil bebeğim
Biraz şık bir yer sadece
Sen çuvalla gelsen bile güzelsin
her türlü şık olursun
Takma kafana bebeğim
Ben çıkacağım şimdi.

Sevgilim❤️
Sen ne giydin ya sana uyarım bari.😭

Hyunjin
Kırmızı ve siyah renklerde giydim hayatım
İstediğini giy sen
Bana uymak zorunda değilsin.

Sevgilim❤️
Sevgili gibi görüşelim diye şey ettim
Kızlar hep sana bakıyor. Saçlarını çekicem onların sinirim bozuluyor
Bak yine aklıma geldi baksınlar bir daha nasıl gözlerini oyuyorum görsünler.

hah? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin