Selam başladı bölüm
Yorum atmıyorsunuz oy vermiyorsunuz dovucem he sizi≡≡≡≡≡≡
Bugün cumartesiydi ben ise okul için kayida gidecektim, sabah saat 10 da kalkmıştım üstümü giyinip gerekli esyalarimi aldım ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
Arabanın anahtarını çıkarıp arabanın kilidini açtım, binip çalıştırdım arabayı.
Sürmeye başlamadan önce (G)I-DLE TOMBOY açtım.(medya)Okulun oralara bir yerlere arabayı park edip okula girdim, oradaki gorevlilerden birine müdürün odasını sordum görevli kadın bana 2. Katta merdivenlerin tam karşısında olduğunu söyledi.
Merdivenlerden çıkıp müdürün odasına ilerledim. Kapıyı çaldım "gel" dediğini duyunca kapıyı açıp içeriye girdim müdürü selamlayip oradaki sandalyeden birine oturdum.
Hyunjin
"Ben kayıt olmak için gelmiştim"Müdür
"Peki numaranı alabilir miyim"Hyunjin
"***********"Müdür
"Tamam birde kimlik numaranı"Hyunjin
"(Verdi işte ok)"Müdür işlemleri halledince okuldan ayrılmıştım.
Eve gitmek istemediğim için arabaya binip yakınlardaki bir parka gittim.Arabadan inip boş parktaki salincaklardan birine oturup yavaşça sallanmaya başladım.
Yaklaşık yarım saat sonra birkaç üniversiteli çocuk gelmişti ben onlar gelince kalkıp arabaya bindim. Biri gözüme tanıdık gelmişti biraz daha baktıktan sonra Kai olduğunu anladım ama yanında arkadaşları olduğu için kafamdaki yanına gitme isteğini dindirdim arabayı çalıştırıp eve doğru sürmeye başladım.
Eve varınca arabadan inip kapıyı açtım. Felix ve Jeongin daha uyanmadiklarini fark ettiğimde sessizce odama çıkıp üstümü değiştirdim. Bilgisayarımı alıp yatağa oturup sırtımı başlığa dayadım üstümü örtüp bilgisayarı kucağıma aldım ve biraz orada takıldım.
Felix ve Jeongin'de uyanmisti saat neredeyse 2 olmuştu, odamın kapısı tiklatikinca gel dedim.
Jeongin
"Hyung, Chan hyung beni aradı dediki Hyunjin kıçını kaldırsın biraz gezelim, dedi."Hyunjin
"Got herif ya cikariz tamam, sen gel bakayim bir yanima"Jeongin lafımı ikiletmeden gelip yanıma uzandı, bilgisayarı kapatıp bir kenara koydum, biraz Jeongini mincirdim sonra biraz sarılarak oturduk. Felix kafasını kapıdan uzatıp bize baktı. Elimle ona gel işareti yapıp yatakta onada yer açtık yanıma uzaninca onada sıkıca sarıldım.
Telefonum çalınca komidine uzanıp telefonu aldım Changbin hyung arıyordu.
Hyunjin
"Efendim hyung"Changbin
"Bana evinin konumunu atsana"Hyunjin
"Atarim şimdi, hadi bay"Changbin
"Görüşürüz"Aramayı sonlandirip evin konumunu attim. Felix ve Jeongin yanımdan kalkıp odadan çıktılar, bende yataktan kalkıp dolabimdan kıyafetlerimi çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hah? | hyunmin
FanfictionHyunjin hırsına yenik düştüğü için Seungmin'in kanını emer. Ve o lanet onları birbirine bağlar... #İtzy -42 12.02.2023 #chanchang -6 12.06.2023 Başlama tarihi: 19.09.2022 Bitiş tarihi: 10.03.2023