okulun ilk gunu

265 25 5
                                    

Naber iyi bende
Neyse önceden attığım bölümleri okumuyorsunuz her halde gidin bir bakın gözünüzden kaçan vardır belki
İyi okumalarr

______________________________________

Bugün okulun ilk günüydü saat sabahın 7 sinde kalkıp okul için hazırlandım, üstümü başımı giyinip, Jeongin'in odasına girdim, yanağına küçücük bir öpücük bırakıp odasından çıktım.

Kapının önünde ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Evin önündeki arabama binip sürmeye başladım. Yarım saate okula varınca arabamı biraz uzağa park edip indim. Okulun bahçesine girince sınıfımı bulmak için oradaki bir kızdan  yardım istedim şansıma aynı siniftaymisiz. Adı Yeji'ymiş beni sınıfa götürüp sonra bana boş bir sırayı gösterdi, en arka duvar kenarı.

Oraya çantamı koyup Yeji'ye teşekkür ettim. O sınıftan çıkınca bende yerime oturup telefonuma bakmaya başladım. Tabii ki sınıf boşken bir fotoğraf paylaşalım değil mi hemencecik bir fotoğrafımı çekip paylaştım. Anında askom hyungum ve biricik kardeşim yorum atmıştı asklarim ya.

❤️318 💬136Bangjin: okulun ilk günü sınıf boş en arka duvar kenarında oturuyorum çok muq

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️318 💬136
Bangjin: okulun ilk günü sınıf boş en arka duvar kenarında oturuyorum çok muq.

Bangchris: hayırlı olsun inşallah günün güzel geçer.
↪️Bangjin: inşallah abim.

Bay.in: kırmızı biberim.
↪️Bangjin: aynen.

M: okulamı başlamış.
↪️A: harbi lan başlamış.

S: aşk adamim.

B: oppaci oluyorum galiba
↪️Bangjin: iy kaybol
↪️B: ayıp ama oppa~

Telefonumla biraz daha vakit geçirdim. Zil çalınca sınıfa dolmaya başlamıştı. Seungmin ve arkadaşları gelince ona bakmamak için zor durdum resmen.

Sonra bir çocuk gelip yanımın boş olup olmadığını sordu.

???
"Yanin boş mu?"

Hyunjin
"Evet boş."

???
"Otura bilirmiyim?"

Ay şimdi fark ediyorum bu Seungmin'in arkadaşı. Otursun tabii yanıma. Benim işime gelir.

Hyunjin
"Tabii otura bilirsin"

Wooyoung
"Ben Wooyoung bu arada."

Hyunjin
"Hyunjin bende memnun oldum, kaç yaşındasın?"

hah? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin